Wednesday, November 1, 2017

KOmmentaarid: EPL oli Vaimselt..







Kommentaar eemaldatud

    Karm 
    01.11.2017 00:27
    Kuhu sa tüürid?
    Ma küsiks pigem kus oli politsei 10 minutit? Ja hilinedes oli kogu olukord läbi kaalumata, seda piirkonnas mis kubiseb online kaameratest. Kusagil on räme taktikaline viga. Me peaks arutlema mis tegelikult oleks võinud juhtuda selle viivituse tagajärjel.

    tänapäeval 
    01.11.2017 05:59
    pole sellistel juhtudel kerge või on isegi ilmvõimatu taotleda inimese kinnipidamist ja tema paigutamist raviasutusse. Selliseid ohtlikke vaimuhaigeid liigub meie hulgas palju ringi, olen isegi oma naabritega hädas ja keegi ei aita , politsei ütleb, et kui pole mind veel maha löödud, nemad ei saa neid ka haiglasse paigutada.

    Ja 
    01.11.2017 06:42
    Paljud jalutavad ju laetud tulirelvadega ringi, lihtsalt riiete all pole näha, ja iialgi ei tea, millal kiiks käib. Selles mõttes pole täiesti ohutu kunagi

    Irw 
    01.11.2017 07:03
    Sundravi saab määrata vaid kohus. Vii end psühhiaatrilise abi seadusega kurssi.

Kommentaar eemaldatud

    oleks 
    01.11.2017 05:02
    ehk piisanud kätte või jalga tulistamisest.

    Juhan 
    01.11.2017 05:31
    Ühe meetri peaõt vastu liikuvale sihtmärgile? M ä

    Säga 
    01.11.2017 05:37
    Vaata mömmik, ravi on demokraatlises Eesti riigis vabatahtlik.On ju varemgi ohtlikke hullusi hullumajast vabaks lastud ja need on inimesi ära tapnud. Ja ka vähiravi on vabatahtlik- kui ise raha kokku saad, siis võid ravida.

    ... 
    01.11.2017 07:30
    Miks ta siis, noad käes, politseiniku poole jooksma hakkas? Kallistamiseks?

    Loll toimetaja 
    01.11.2017 07:44
    Sotsiaalmeediast nähtub, et Käärmann nägi enda ümber vandenõusid. Näiteks kirjutas ta, et USA suudab jälgida igat meie liigutust, delfi debiiliku mälu on ikka lühike 🤬
    Alles mõned aastad tagasi paljastas Snowden kui räigelt USA/NSA nuhib kogu maailma inimeste ja poliitikute järgi. Täna siis delfi loll toimetaja väidam mingist vandenõust 😂😂😂

    01.11.2017 08:00
    Psühhiaatrile järjekord 5 kuud. Era
    arst 108 euri tunnis. Virtuaalne meie elu võib paljusid juba sarnasesse olukorda viia. Reaalne elu on ju kadunud , elatakse ja töötatakse enamuses juba ainult virtuaalselt arvuti elu

    jaan tatikas 
    01.11.2017 08:05
    ...ühest haigest inimesest jätkub mitmeks päevaks...ja eas ja taavi on kohe unustatud eas ja taavi...haiget inimest enam pole..aga eas tegutseb ikka...räägiks hoopis sellest

    Vaatleja 
    01.11.2017 08:25
    Kui vaadata neid "pöidlaid" mis on suunatud üles või alla, meenub kunagise Rooma riigi amfiteater, kus pealtvaatajad oma pöidlate tõstmisega, või langetamisega määrasid ära võidetu ellujäämise, või surmamise. Paistab, et ka tänapäeva Eesti ühiskond on jagunenud kaheks. Ühed pooldava vaimuhaigete surmamist politseinike kuulide läbi, sest (nende põhjus) riigil pole raha nende vaimuhaiglas kinnipidamiseks, ja teised pooldavad ning nõuavad politseinikelt oma töö professionaalset esitust, mis tagaks nii vaimuhaigete kui ka teiste seaduserikkujate kinnipidamise kohtuni, aga mitte nende tapmist. Ja Eesti politsei ning siseminister on ka rahul, et sai veidi verd lastud.
    Mida tähendab sotsist siseministri kommentaar, et "See on üksikjuhtum. rohkem ohtu ei ole" ? ? ? Teades politsei väljaõppe iseloomu lasketiirudes, õpetatakse politseinike siiani (ka täna, kui seda kommentaari loete,) tulistama inimfiguuri pihta (keskmesse ja pähe), mitte kätesse-jalgadesse, mis tagaks vigastatud isiku suurema võimaluse ellu jääda ja kohtu ette toimetada, sest ka seadus nõuab seda. Seda vastuolu seaduse - ja tegeliku praktika vahel talub siseminister tänase päevani, ega ole kuulda, et väljaõppe taset ja iseloomu täiendatakse, vaid õigustatakse seda, sest nii on ülemustele mugavam. Vaimuhaige ülalpidamiseks ei kulu enam ühtegi senti, rahvas ära hirmutatud ja ka lääne maailma sõnum edasi antud "ka Eestis osatakse inimesi surnuks tulistada."

    sellises 
    01.11.2017 08:25
    seisus inimene võetakse psühhiaatri osakonnas vastu.Teadmiseks kõigile,et igas haiglas on valve psühhiaater ja inimene saab abi.Esiteks inimene peab ise nõus olema ja teiseks järjekorras ukse taga tuleb oodata tunde.

    irooniapõõsas 
    01.11.2017 08:26
    No selliste linkide jagajaid on pool internetti täis...enamus n.n. "alternatiivmeedia" lugejatest on samasugused potentsiaalsed noamehed.
    Ilmselt tahtis too noormees midagi tõestada, aga ta ei arvestanud sellega, et ta rajalt maha võetkse. Kui oleks ellu jäänud, siis oleks sealt tulnud juttu politsei vägivallast, valitsuse vandenõudest ja vbl ka lamedast maast...

    @; sm Peeter Laur 06:36 
    01.11.2017 08:36
    3 hoiatuslasku oli tehtud kuna hullunud psühhopaatliku käitumisega Jaanus ju jooksis otse kätega vehkides politseide suunas siis oli see ju ettekavatsetud rünnak, lisaks, lähedalolnud tsiviilisikuid ta ei rünnanud.. NB, alles neljas lask oli suunatud rinda mis niitis selle külmrelvadega ründaja hoobilt. Kui näiteks mind selline agressiivne ründaks siis virutaksin hetkega, et ennast koheselt ka kaitsta ja politseinikel on siiski õigus ka ennast kaitsta, edaspidi võetakse ju kasutusele nn šhokirelvad nagu politseijuht teatas, hetkel polnud vaja hakata Jaanusega maadlema kui nugadega ninaees vehitakse..

    jaan tatikas 
    01.11.2017 08:37
    ...ühest haigest inimesest jätkub mitmeks päevaks...ja eas ja taavi on kohe unustatud eas ja taavi...haiget inimest enam pole..aga eas tegutseb ikka...räägiks hoopis sellest...räägiks sellest kuidas meie e-riik ja ID kaart on pepuli..aga ei..ajame rahvale puru silma..ja keelame arvamuse avaldamise...mida ma siis valesti ütlesin

    ennast ongi vaja kaitsta.. 
    01.11.2017 08:52
    Uus artikkel kirjutab, et Jaanus oli tore ja sõbralik mees aga ka sellised elavad üle meeltesegadusi ning pole võimelised endale aru andma, et miks ta mingil hetkel pole suuteline oma sõbralikust ka välja näitama, viskab tossud nurka, haarab noad ja läheb tänavale oma "headust" näitama.. Paraku isegi 3 hoiatuslasku ei hirmutanud teda vaid ta lausa jooksis politseide poole kuni neljas lask oli ta rinda suunatud ning noakangelane niidetult kukkus.. Ennast tulebki selliste eest kaitsta.. Mäletame kui 1 norrakas kes oli lapsepõlves sõbralik ja hiljem muutus "tegijaks" tappis üle 70 noore inimese

    veel on tulemas 
    01.11.2017 08:54
    Eestis, kui EU kõige kihistunumas riigis on pinged kasvamas ja selliseid vaimsete häiretega inimesi veel oi kui palju tulemas. Kui politsei ei õpi neid ära tundma ja kavatseb samamoodi nende kõigi peale röökida, hakkab ka suurem laibaloendus pihta. Harjuge ära. Varsti on sellised uudised, nagu ilmateade.

Kommentaar eemaldatud

    KRS 
    01.11.2017 05:55
    Millises?

    Vastus 
    01.11.2017 07:01
    Järgmine noaga vehkiv ja sotsiaalmeedias seosetut möga ajav vaimuhaige on järgmine.

    Jah 
    01.11.2017 08:35
    i sud´ba nam na vstretšu idjot kak sumašedsii s britvoi v ruke...

    sammalhabe 
    01.11.2017 08:37
    Eks lahangu tulemused näita, mida organism sisaldas, kas manustas mingeid pulbreid "tabasalu rannalt" ....

    pets 
    01.11.2017 08:40
    Misasi see politseiriik on?

    jaan tatikas 
    01.11.2017 08:44
    ...kui politsei nii hästi meid kaitseb..siis sellises politseiriigis ma elada tahaksingi

    sammalhabemele 
    01.11.2017 08:59
    Kindlasti tina.

Tema postituste 
01.11.2017 05:00
ja käitumise ja tantsupartneri kommentaaride järgi võiks arvata, et tarbis midagi, mis teda nii käituma-mõtlema pani. Kui nii andekas oli, oleks võinud oma elu millelegi targemale kulutada. Luua pere, kasvatada lapsi. 33. aastane ikkagi. Hiline lapsepõlv...

    sa 
    01.11.2017 05:45
    pole vist sellisest haigusest nagu skisofreenia midagi kuulnud.

    to sa 
    01.11.2017 06:36
    kas sina paned diagnoose?

    aldo 
    01.11.2017 09:08
    Aga võib-olla õppis üle.

    LG 
    01.11.2017 09:22
    Kas te saate aru, et see pole esimene kord kui politseid rünnatakse? Politseid on varemgi rünnatud, küll nugade, kirveste, saagidega jne aga alati on hakkama saadud. Nüüd oli korraga vaja vabaduse väljakul maha lasta, inimesi oli nii palju ümberringi ja see oli väga ohtlik. Kas panete pildi kokku? Ühiskonnale reaalselt ohtlikumad mõrvarid, lapsepilastajad jne ei suudeta kõrvaldada, aga nende kõrval väike oht lastakse maha.

    ABC 
    01.11.2017 09:32
    Ega ta poleks esimene mees kes on oma ajud narkoga ära komposteerinud. Selliseid "ravikanepi" tarbijaid liigub meie ümber tuhandeid.

    politsei tegi asja hullemaks 
    01.11.2017 09:32
    Kuni politsei tulekuni oli mees täiesti ohutu. Kööginugadega linna peal kõndimine pole kuritegu. Politsei tuli, eskaleeris olukorra ja sai "käe valgeks". Palju õnne politseile töövõidu puhul!

    Mari 
    01.11.2017 09:40
    Küsimus riigivõimudele. Miks psüühiliselt haiged inimesed kappavad mööda linnu? Miks psüühiliselt haiged lapsed õpivad tavakoolis ja ohustavad teisi lapsi? Küsimusi kui palju?

    Marile 
    01.11.2017 09:53
    Keda huvitab?

    to LG 
    01.11.2017 09:57
    eksid - meil on ka varem selliseid juhtumeid olnud, kus terariistaga vehkija lasti maha. ja on ka selliseid juhtumeid olnud, kus politseinikud otsustasid tulirelva mitte kasutada ja see on lõppenud politseinike raskete vigastuste, mõned korrad isegi surmaga.

    Säga 
    01.11.2017 10:00
    Niipalju kustutamisi näeb harva. Meie GLAVLIT on oma palga täna auga välja teeninud!
    PS. Nõustun kasvõi miljon korda GLAVLIT-i reeglitega!

    ABC 
    01.11.2017 10:07
    Väga kurb lugeda et nii kõrgelt haritud inimene (kuid vaimselt ebastabiilne) lihtsalt maha lasti. 33 aastat mahavisatud tööd ja vaeva ühe hetkega põrmustatud. Ilmselt oleks ravikuur teda parandanud ja ta oleks saanud Eesti majandusse korralikult panustada tänu oma haridusele ja oskustele. Kahju.

    to ABC 
    01.11.2017 10:18
    Kanep ei puutu asjasse. Kanada legaliseerib seda üleriiklikult just selleks, et probleeme vähendada. Pljud riigid on juba legaliseerinud. Kanepi demoniseerimine on Eesti kohalike fentanüüli, amfetamiini ja antidepressantide müüjate ajupesu. Oleks politsei olnud tasakaalukas ja röökimise asemel rahulikult kontakteerunud, oleks praegu üks laip vähem. Politsei ei suuda oma viga isegi tunnistada. Sellist politseid ei julge enam mingit probleemi lahendama kutsuda, kui see kõik eskaleerides hullemaks teeb. Õpiks nad vähemalt sellest juhtumist, aga ei, ainult õigustamine ja ringkaitse.

    kodanik 
    01.11.2017 10:30
    Kas täna uudiseid ei olegi? Ikka mämmutakse üht ja sama.

    kkk 
    01.11.2017 11:00
    Vaadake vahelduseks kuritegevuse statistikat, kui palju kuritegusid sooritavad hullud, kui palju nö normaalsed inimesed? Skisofreeenikud võivadki olla väga targad ja andekad, ülihea õppimisvõimega, intellekti see haigus ei puuduta. Kahjuks ei ole nad alati väga kontaktis reaalse maailmaga, selleks ongi neile vajalik pidev stabiilne rutiin, eritoitumine ja kehvadel aegadel ravimid. Enamus neist ei kujuta teistele mingit ohtu. Probleem on hoopis selles, et töövõimereformiga on nende stabiilse hakkamasaamise võimalusi oluliselt vähendatud ja seda täiesti teadlikult, kuna reformi ettevalmistamisega seotud inimeste hulgas on neid, kes peaks olema väga hästi teadlikud psüühikahäiretega inimeste vajadustest, mida reformiga on täielikult eiratud. Pomm on tiksuma pandud ja seda täiesti teadlikult ebastabiilset keskkonda luues, mis kahtlemata neid inimesi palju rohkem mõjutab. Keskkonna kaudu inimeste juhtimine ei ole mingi raketiteadus ega pime juhtus, see on kuritegelik ühiskonna stabiilsuse vähendamine.

    selle aja peale, justnimelt_ perekond? Aga polnud ju??? 
    01.11.2017 11:22
    Miks pollar ei olnud Raeplatsil, nii käidav, rhvarohke turistide koht?? Luidas seal valvet pole)kasvõi autos istumas? irw)? Miks lasti tal terve Harju tänav nugadega läbida??? Kui oleks olnud laipaderida järel... kas nii töötab meie KODANIKEKAITSE? Alles Vabakal VAADATI kaugelt, MIN SÜÜDSAAB?? Miks teda kohe Raeplatsil kahjutuks ei tehtud( kasvõi seljatagant), kuidas selline situatsioon saiüldse tkkida...et jooksis ründama?( kas enne toimus staabis koosolek,kes lähvad,kuidas kaitseringi tekitavad? irw)

    njah 
    01.11.2017 11:27
    Ründajale jalga laskmine on meie mntidele juba kõrgem matemaatika. Paikusel õpetatakse vendi ainult vormimütsi kandma, nn. kursantide pea millekski muuks nagunii ei sobi.

    üksnes paljajalgset tyypi 
    01.11.2017 11:33
    pidanuks pollar Raelp küsitlema, et kust tulek, kus minek? Me laulame, meil on teda, kuidas kodust lahkus, kuidas liikus... ja siis... mis sellest enam kasu? Isegi paljasjalgsus ei äratanud tähelepanu, et EHK on iseäralikke mõtteid? Ometi helistai? Trenn käib võitluse momentidest, aga psüühhika ja kehakeel- ei miskit- las tatsab kesklinnas?

    ... 
    01.11.2017 11:38
    Jälle keegi jaurab jalga laskmisest. Jalga laskmine võtab ründaja maha vaid siis, kui purustad luu koos reiearteriga, mis aga tapab sekunditega. Niisama ei tee see kuul jalas eriti midagi (adrenaliin või ravimid varjutavad valuaistingu), vaata videot: https://youtu.be/bHFz04f9Ikg

    To ABC 
    01.11.2017 11:44
    Eesti riik pole seda väärt, et siia aega ja raha panustada! Las ekrelased ja promotüdrukud turgutavad teie majandust!

    to ... 
    01.11.2017 16:23
    Kas su aju saab aru, et politseid on varemgi rünnatud, nii nugade kui kirvestega, see pole esimene kord. Alati on hakkama saadud, aga nüüd oli vaja maha lasta? Pealegi rahvarohkes kohas. Tulistamine rahvarohkes kohas on äärmiselt mõtlematu.

    realist 
    01.11.2017 20:08
    Ei, ta ei olnud vaimselt haige. Ta oli autist. Autist pole pea kunagi haige, küll aga teeb ta kõik ümbritsevad haigeks, nii vaimselt kui füüsiliselt. Eestis on neid ebanormaalselt palju, kuna meil lastakse neid sigida nagu küülikuid. suur koormus ja julgeolekuoht kõigile. Pooldan nende viljakuse kaotamist. Ei ole võimalik igale ajuinvaliidile taseriga lapsehoidjat sabasse palgata, eriti veel sellistele, kes 'Vabaduse puiesteel turvameest' kukuvad etlema.

    ´hmm 
    01.11.2017 23:41
    skisofreenia. 99,99% kindel. ja mehel oli töö, hobid, PERE. haigus kahjuks ei uuri enne avaldumist, et kas oled saanud elu elatud. lihtsalt oled üks hetk haige ja ongi olemas

haige 
01.11.2017 05:43
inimese mahalaskmine politseile au ei tee. Muidugi võib rääkida igasuguseid lolle jutte, kuid vaimuhaige mahalaskmine ei peaks seda siiski olema. Fakt on see, et on leebemaid vaigistamise vahendeid, tegemist on ikkagi proffidega ja neilt on rahval õigus oodata ka profikäitumist. Ilmselt on politseinikud liiga palju ameerika filme vaadanud, ka oli tulistamine äärmiselt ohtlik teistele isikutele. Politsei mannetus lööb sellistel juhtudel teravalt välja, siin on raske midagi varjata, kuna asendustegevuseks neil enam aega polnud.

    ... 
    01.11.2017 06:32
    Palun mine politseisse tööle, ära raiska oma annet siin kommentaariumis. Jutu järgi oled kaduma läinud talent. Tead täpselt mida noavehkijatega teha.

    no 
    01.11.2017 06:42
    siin pea terve kommentaarium täis talente, kes täpselt ja alati teavad, kuidas vaja tegutseda mingis olukorras.Selline enesest kõiketeadja tegemine kuulub ka mingi diagnoosi alla. Näiteks kui politseinik oleks lasknud endale nugadega kallale tulla, küllap siis oleksid nende targad näpukesed jälle nobedasti õpetussõnu jaganud, et politseinik oleks pidanud relva kasutama.

    no-le 
    01.11.2017 07:12
    Kuule no igale inimesele saab diagnoosi panna, sulle ka muide. Mentide kohta ma ei ütle et nad valesti tegid, aga see et neil näpud sügelesid kumab sellest loost välja küll. Loe kuidas tahad seda artiklit.
    Ma ise oleks arvatavasti samamoodi käitunud kui mind oleks noaga rünnatud juba põhimõtte pärast.
    Nagu öeldakse: "hammas hamba vastu"

    ... 
    01.11.2017 07:32
    Millest on näha, et näpud sügelesid? Vaata videoid - nad ootasid tegelikult tabava lasu osas viimase hetkeni, enne veel lootsid asja hoiatuslaskudega lõpetada.

    to 07:12 
    01.11.2017 07:36
    Jajaa, kui juba diagnoosipanemiseks läks, siis see, kes eesti politseinikku mendiks nimetad, on muide ka diagnoos.

    ... 
    01.11.2017 07:48
    Jah, rahval on õigus oodata politsei poolt profikäitumist. Mina, kui üks osa rahvast, ootan, et politsei kaitseks mind ja seda konkreetsed politseinikud ka tegid. Nad tegid kahjutuks potentsiaalselt ohtliku relvastatud inimese. Tegid kahjutuks, tehes seda nii profilt, et keegi kolmas viga ei saanud. Tegid kahjutuks nii, et ise haavata ja viga ei saanud. Inimestel on õigus oodata, et politseinik neid ohuolukorras kaitseks. Lastes end rünnata, sealjuures haavata või surma saada, tähendab seda, et politseinik jätab kodanikud kaitseta, mistõttu mina näen asja nii, et ennast kaitstes kaitseb politseinik ka mind. Surnud või haavatud korrakaitsjast ei ole enam kellegi kaitsjat.
    Vaimselt haigest noormehest on kahju, kuid kui mul oleks valida, kas surnud ründaja või surnud politseinik, valiksin ma igal juhul esimese variandi. Targutada on hea, aga keegi ei tea, kuidas oleks olukord siis lahenenud, kui politseinik poleks relva kasutanud.

    irooniapõõsas 
    01.11.2017 08:28
    Ja kui see vaimselt haige inimene oleks selle noa näiteks mõne vanalinnas jalutava pahaaimamatu inimese kõrisse susanud, kas siis räägiksid sama juttu?

    kõikidele 
    01.11.2017 09:21
    Kas te saate aru, et see pole esimene kord kui politseid rünnatakse? Politseid on varemgi rünnatud, küll nugade, kirveste, saagidega jne aga alati on hakkama saadud. Nüüd oli korraga vaja vabaduse väljakul maha lasta, inimesi oli nii palju ümberringi ja see oli väga ohtlik. Kas panete pildi kokku? Ühiskonnale reaalselt ohtlikumad mõrvarid, lapsepilastajad jne ei suudeta kõrvaldada, aga nende kõrval väike oht lastakse maha. Saate aru?

    KRS 
    01.11.2017 09:26
    ja politsei on ka varem ründaja pihta tule avanud.
    nugadega sinu suunas jooksev mees on väike oht???

    miilitsal ei tohi pyksi tulla 
    01.11.2017 09:32
    oudne kui mingi ludri ehmatab miilitsa ara.

    igatahes 
    01.11.2017 09:38
    on asi nii, et pagulasrünnakute puhul politseile sama meelekindlust, kindlasti laske kohe maha ja see Jaanus Käärman ei valetanud kohe üldse, kui ta arvas meid kõiki jälgitavat. Nende tehniliste vidinate abil, meid tõesti jälgitakse, teatakse igat su sammu.

    Mõrtsukad 
    01.11.2017 09:44
    aga istuvad natuke aega vanglas ja lastakse uuesti lahti, neid maha lasta ei tohi

    kkk 
    01.11.2017 11:13
    Politseil ei ole väljaõpet ega võimalust nugadega vehkivat hullu analüüsima hakata, tema asi on tagada teiste inimeste turvalisus.
    Haigetele ei oska muud soovitada, kui ärge tehke asju, mis võivad teile eluohtlikuks kujuneda siis on rohkem võimalusi rahulikult ja kaua elada. Kui haigus ägeneb minge ise valvearsti juurde, kui ravimeid ei ole siis andke sellest lähedastele teada ja arstile või teistele tugiteenuste pakkujatele, ärge jääge üksi oma haigusega. Kahju muidugi, et arsti juurde pääsemine on nii keeruliseks muutunud ja probleemi ei taheta kuidagi tunnistada haigekassa ega sotsiaalministeeriumi poolt.

    vaimselt haigete inimeste saatus 
    01.11.2017 11:28
    Depressiivne tuttav helistas paar aastat tagasi märtsikuus Tartu Psühhiaatriahaigla registratuuri ja tahtis saada psühhiaatri vastuvõtule. Esimest vaba aega pakuti... augustiks. Küsiti üle, kas panna see aeg kirja. Meditsiinisüsteem on ise haige. Sellisest meditsiinisüsteemist ei saagi keegi abi. Sõjakulutusteks on raha küll, aga meditsiinisüsteem sisuliselt on lõpetanud toimimise.

    nad lõid sellise kaugvaate olukorra... 
    01.11.2017 11:38
    miks kohe kinni ei peetud? Tal polnud ju tulirelva.. kas noagakaklusi trennis ei läbita? Ega mingine arulage kuula sinu kamandamist... seda ka ei tea,vä? Õppida on palju ja julgust, tahet töeliselt tööd teha, mitte vaadata, mis nüüd saab?

    täpselt 
    01.11.2017 11:45
    õige!!Kus olid lähedased ja tuttavad,kui inimene oli HAIGE??!!Kas polnud muud võimalust inimese kahjutuks tegemiseks?Kutsunud kiirabi välja ja psühholoog!Väga kahetsusväärne juhtum!

    doc 
    01.11.2017 11:57
    Politsei aktsiad tõusid minu silmis. Paldiski maanteel võiks sanitaarlaskmise teha enne kui mõni noaga vehkima hakkab

    Jaagup 
    01.11.2017 13:15
    Kus olid paljukiidetud taserid, mis mõne aasta eest suure trummipõrina saatel politseinikele osteti? Kui oleks kasutatud taserit, oleks haige noormees praegu haiglas ravil, mitte aga surnukuuris.

    nujah 
    01.11.2017 13:53
    Esimesed on kohal ja väljaõppes. ui tahad siis võid kiruda ühiskonnaaktiviste, kes pikka aega suutsid politseile taserite hankimist blokeerida. Neil nimelt selline hirm, et taseriga politseinik ei viitsi enam räuskava ossiga pikalt jahmerdada ja maadelda vaid võtab taseri välja ja kui sõna ei kuula, paneb matsu ära.

    to doc 
    01.11.2017 16:26
    Kas su aju saab aru, et politseid on varemgi rünnatud, nii nugade kui kirvestega, see pole esimene kord. Alati on hakkama saadud, aga nüüd oli vaja maha lasta? Pealegi rahvarohkes kohas. Ja tead et mõrvarite, pedofiilide ja vägistajate koht on miljon korda rohkem surnukuuris kui noaga mehe koht. Haige ühiskond.

    an2 
    01.11.2017 20:11
    Politseinikke on varem ka tapetud. Videot vaadates oli nende tegutsemine adekvaatne. Kas sa hakkaksid maadlema kahe noaga relvastatud mehega?

jah 
01.11.2017 05:58
Hullu ei saa ju vägisi arsti juurde viia, teate ikka seda?? Ainult siis kui teistele on ohtlik, aga antud loos tuli see ohtlikkus alles nüüd vist välja. Ja tõesti, neid hulle meie hulgas hulgim, kes oma hulluhoos võivad inimest rünnata.

    @jah 
    01.11.2017 09:29
    Tekib küsimus-miks omaksed midagi varem ette ei võtnud.Ühes uudisnupus vilksatas,et ta vend on üks Eesti jõukamaid inimesi.Samas,et erapsühhiaatrid maksavad ränka raha.Oma venna aitamiseks oleks võinud ikka raha kulutada.

    kogenud 
    01.11.2017 10:38
    Ei saa vägisi aidata inimesi, kui nad ei soovi seda vastu vötta. Isegi oma lapsi ei saa sageli aidata, kui nad eelistavad valida halva ja ohtliku elu.
    Ja enamus potentsiaalseid inimesi on just sellised. Jutt ei hakka neile peale ja köikelubav demokraatia ja inimöigused ei vöimalda ka erilisi sunnimeetmeid rakendada. Kohe on kohal elukutselised inimöiguslased, kes leiavad et tegu on süütu aktivisti ja progressiivse inimesega, keda taga kiusatakse ja kes tuleb lahti lasta. Ja öhukeses riigis ei jätku lihtviisi ressurssi nende inimestega tegelemiseks

    kkk 
    01.11.2017 11:22
    Antipsühootikumid ei ole nii meeletult kallid ja valvearstid töötavad 24/7, selleks ei pea olema rahakas, et lähedast aidata. Probleem on hoopis siis, kui lähedased ise ei suuda tunnistada, et nende peres inimene psühhiaatrilist abi vajab ja ei üritagi abi saada haigele inimesele.
    Hulludel ei ole Eestis mingeid eesõigusi ja nende toimetuleku võimalused on praegu väga hapraks muudetud töövõimereformiga ja uute maksuseadustega, mis teevad kroonilised haiged tööturul orjadest alamateks ja vähendavad oluliselt nende rahalisi võimalusi, mis tähendab eelkõige probleeme toiduga ja ravimistega, suutlikusega elamispinna eest tasuda.

    Kogemusega 
    01.11.2017 14:53
    Isegi perelikmed ei saa vaimselt haiget inimest haiglasse panna. Olgugi ta teistele ohtlik. Pead kutsuma politsei. Ja seal haiglas antakse kolm päeva rohtusid ja lastakse tulema mispeale algab kogu jama otsast peale. On isiklik väga valus kogemus. Mul on siiralt kahju, et noor inimene kaotas nii oma elu. Aga ma küsiks, kes toetab peret selliste juhtumite ennetamisel?

    hmh 
    01.11.2017 20:14
    Hullumaja autistidega ei tegele. Autism ei ole haigus vaid raskekujuline vaimupuue. Minu hinnangul peaks sellised olema vanglataolises asutuses, et nendega mingit jama ei juhtuks. Autistiga kohtuda on sama, mis kohtuda UFOga - mitte miski pole välistatud. Viimased aastad on seda eriti Eestis tõestanud. Rünnakud, mõrvad, vägistamised, vargused, röövimised, mille just autistid on korda saatnud. Külalistegutsejana Pönkä. Millal annab valitsus otsese korralduse autistid konkreetse kontrolli alla võtta, et nad ei siiberdaks jalus ja ei segaks tavakodanikel tööd teha? Jah, nad PEAB ühiskonnast eraldama, kahju küll, aga teistmoodi ei saa.

Kommentaar eemaldatud

    tt 
    01.11.2017 06:44
    ründava, ohtliku haige, mitte lihtsalt haige.

    to ajuvaba 
    01.11.2017 08:45
    Võib veel sinusugused ajuvabad panna linna peale ründajaid paljaste kättega vaigistama.

    Ajuvaba-le 
    01.11.2017 09:02
    masendav oleks siis olnud kui see hull oleks sulle vöi su lähedasele noad rindu löönud. Pigem tuleb kysida, kus oli selle haige inimese hooldaja, sest sellistel inimestel on öiguslik hooldaja, kes vastutab. Tavaliselt on selleks allkirja andnud oma pereliige aga elu on näidanud, et veri on paksem kui vesi ja hooldajast pereliige ei liiguta lillegi ja tihtipeale väriseb ise nurgas kui hull kodus laamendab. Meil elab majs skisofreenik ja hoiab kogu maja hirmu all, nii juba aastaid.

    ..... 
    01.11.2017 09:16
    Vaata,et politsei mõnda su lähedast sea pähe maha ei lase!

    kõikidele 
    01.11.2017 09:23
    Kas te saate aru, et see pole esimene kord kui politseid rünnatakse? Politseid on varemgi rünnatud, küll nugade, kirveste, saagidega jne aga alati on hakkama saadud, alati on võimalus. Nüüd oli korraga vaja vabaduse väljakul maha lasta, inimesi oli nii palju ümberringi ja see oli väga ohtlik. Kas panete pildi kokku? Ühiskonnale reaalselt ohtlikumad mõrvarid, lapsepilastajad jne ei suudeta kõrvaldada, aga nende kõrval väike oht lastakse maha. Saate aru?

    Allex 
    01.11.2017 09:35
    Kui Sa oma jama mitu korda kirjutad, ei muutu see paremaks, tõesemaks.

Vanaema 
01.11.2017 06:03
Ilmselgelt paranoidse skisofreeniaga tegu ja inimene oleks pidanud juba ammu olema haiglaravil. Kus olid tema lähedased? Häbi, politsei!

    Irw 
    01.11.2017 07:21
    Politseinikud olid tema lähedased?

    Vanaema häbi sulle! 
    01.11.2017 08:37
    Politsei tegi oma tööd, et see vaimuhaige sinu lapselast noaga ei ründaks. Kui vähegi kursis oled skisofreeniaga, siis teaksid, et nad on ettearvamatud. Ja ka agressiivsed! Ühel hetkel jalutab noad käes ringi, teisel hetkel kargab lasterühmale kaela! See pole koht, kus riskida teiste inimeste turvalisusega!

    Ära tule siia loba ajama, kui sa pole asjadega kursis.

    Ja miks üldse peab arutlema teemal ÄKKI oleks politsei saanud tulistada jalga-kätte või varvaste vahele. Vot ei saanud. Iga situatsioon on erinev! Kui kellelgi on midagi ütlemist, siis palun väga - minge õppige politseinikuks ja tehke ise paremini. Kontoritoolist saiakeste ja kohvi kõrvalt on muidugi tore targutada.

    to vanaema 
    01.11.2017 09:25
    Ja kus politsei on, kui sinu last pilastatakse või vend mõrvatakse? Võoi su ema ja koer ülekäigurajal alla aetalkse, ah? Kas sa saad aru et see pole esimene kord kui politseid rünnatakse, seda on varemgi tehtud nugade, saagide ja kirvestega, aga alati on hakkama saadud. Nüüd oli vaja maha lasta? Äkki hakkad oma aju liigutama, see pole normaalne.

    to vanaema 
    01.11.2017 09:26
    Eelmine kommentaar oli: To vanaema häbi sulle! Olgu sul endal häbi!

    Allex 
    01.11.2017 09:41
    See, mida Sina normaalseks pead või ei pea pole õnneks veel seadusena vormistatud. Aga vaimuhaigete vabapidamine on tänases "hoolivas" ühiskonnas probleem. Üksikisiku õigused olla antisotsiaalne on tugevalt ülevõimendatud.

    to to vanaema 
    01.11.2017 10:22
    Ja kus politsei on, kui sinu last pilastatakse või vend mõrvatakse?

    Nii ebaadekvaatselt tegutsev politsei, kes olukorra lahendamise asemel seda eskaleerib, laseb enne su lapse ja venna maha ja siis hakkab menetlema...

    Vanaemal on 
    01.11.2017 12:29
    Õigus. Politsei käitus valesti ja mannetult. Haige inimene tuterdas tükk aega ringi omades mõtetes ja kedagi ei rünnanud. Politsei lendas peale röökis tema peale mis viis inimese veel rohkem segadusse ja lasi maha nagu looma. Võtnud siis kumminui ja löönud nuga käest ära. Kaks tursket politseinikku ei saa siis jagu. Aga ei, kohe on vaja tulistada keset linna! Mul on nii kahju ja õudne kuidas suhtub riik haigetesse ja teistmoodi inimestesse. Need tuleb maha lasta.

kas 
01.11.2017 06:04
politseis on nüüd ees preemiate ja autasude jagamise aeg.

    to kas 
    01.11.2017 08:47
    Häbi sul olgu!

    au ja kuulsus 
    01.11.2017 09:04
    pol. elab elulõpuni teadmisega et tappis haige inimese. raske saab tal olema.

    au ja kuulsust on veel palju tulemas 
    01.11.2017 09:12
    Eesti on EU kihistunuim riik. Vahe esimese ja teise Eesti vahel on hiiglaslik ja suureneb. Hammasrataste vahele jäänud inimesi on palju ja tekib järjest rohkem. Kui politsei ei kavatsegi mingeid järeldusi teha ja vähemalt üritada neid terroristidest eristada, saab seda politsei au ja kuulsust veel väga palju olema. Premeerige politseid, kiitke takka ja järjest rohkem on põhjust neid kiita. Matusekulu jääb omaste kanda ja see on odavam, kui sotsiaalabi ja tervishoid. Kuulid ei maksa ka suurt midagi. Eks see omamoodi halastusrurm oli.

    to au ja kuulsust 
    01.11.2017 09:28
    Jah nii on. Ja kõige väetimad lastakse maha, aga päris pätid, mõrvarid, kilekotimehed ja kaabakad saavad paar aastat sooja vanglat. See pole esimene kord kui politseid rünnatakse, alati on hakkama saadud aga nüüd oli vaja maha lasta. Häbi.

    Allex 
    01.11.2017 09:44
    Sinu unistus oleks muidugi sotsialistlik paradiis, kus need, kes liigutada viitsivad peavad ülal ka kolm- neli niisama mõnus olijat.


    kusjuures 
    01.11.2017 09:46
    rünnaku kutsus esile politsei oskamatu käitumine.Kas tõesti saadeti mingid kogemusteta nagad olukorda lahendama?Süüdi on politsei juhtkond.

    paralleelile 
    01.11.2017 06:47
    sinusuguste siunajate meelest ei käitu politsei mitte kunagi targalt, ükskõik mida ja kuidas nad teeks. Krooniline politseisõimaja leiab alati võimaluse sõimamiseks.

    ei-ei 
    01.11.2017 07:40
    Ei käitu nad korralikult.Kui auto tõkiskingade puudumise eest 300 eeku trahvi väänatakse,kuna muud rikkumist ei leitud.Saan ise hakkama ja nende poole ei pöördu mitte kunagi abi saamiseks.Ka vargused (3 juhtumit) on jäänud neil avastamata.

    to ei-ei 
    01.11.2017 08:39
    Sa pidid täis olema, et tõkiskingi sõites süles hoidsid, aga trahvi ei saanud nende eest! 300 on ikka midagi muud kui tõkisking.

    tola oled? 
    01.11.2017 08:48
    Jutt on kroonidest,kui sa aru ei saanud.

    Rullnokkmeestele 
    01.11.2017 09:00
    Seda tõkiskingade juttu on ennegi kuuldud. Just noorema meesgeneratsiooni poolt. Politsei muudki kiusab, peatab lihtsalt lambist auto kinni ja hakkab norima iga pisiasja kallal. Millegipärast ei ole politsei mind mitte kunagi kiusanud ega pastakast ühtegi trahvi välja imenud. Sõidan juba 20 aastat iga päev autoga. Noortele rullnokkmeestele teadmiseks, et kui "kardad silma siniseks saada, siis ära mine rusikatega vehkima ".

lugeja 
01.11.2017 06:16
Uskumatu kui palju eluvõõraid "aktiviste" on siin kommenteerimas. Terav nuga lõikab inimese kaelast käbi sama kergelt kui leivast või vorstist. Ja inimene on poole minuti pärast surnud. Nii nagu kaks naist Soomes Turu linna väljakul väikese lapse ema. Meie politsei hoidis sellise asja ära. Respekt.
    ... 
    01.11.2017 06:35
    Kommentaaride põhjal võib tõesti järeldada, et kommentaatorid oleks tahtnud noavennaga maadelda nii et veri lendab ja lasta kõige kitsamasse alasse kuuli, et vale inimene saaks lõpuks pihta.
    Ja 
    01.11.2017 06:38
    Terroristid käituvad siiski teistmoodi ja noad on ka teised. Millegist ei paistnud tema kavatsus kedagi rünnata, rahvast ju oli küllalt ümber, pigem otsiski surma politsei käest, ei tea
    Muhv 
    01.11.2017 07:29
    Rahulikult.... 2 noaga.
    ... 
    01.11.2017 07:35
    Politsei ei tohigi paluma tulla, nad annavad korraldusi. Relv tulebki sellises olukorras välja võtta, sest kui rünnak oleks toimunud politseiniku vastu, kellel relv kabuuris, siis poleks ta jõudnud seda õigeks ajaks väljagi võtta. Mine käi mõnel enesekaitsekoolitusel ja proovi see olukord ise järele. Mina olen proovinud.
    ajaloolane 
    01.11.2017 08:57
    Kaastunne omastele. Politseinike tegutsemisele respekt, said raske olukorra lahendatud, kahjuks suri inimene. Minu küsimus - miks ei saanud hukkunud vaimselt haige inimene abi meie tervishoiusüsteemilt? Kas perearst, eriarstid olid teinud kõik, et inimest aidata ja ühiskonnale säilitada ohutu ja endaga hakkama saav liige. Kusagil tervishoiusüsteemis on viga, et ilmselgelt pikema aja jooksul vaimselt tasakaalutuna käituv inimene ei sanud asjakohast ravi. Samasugune juhus oli mingis väikelinnas, kus vaimuhaige mees asus trepikojas naabreid noaga lõikama, ema oli korduvalt palunud täiskasvanud poeg kliinilisele ravile saata, aga meie tervishoiusüsteem andis sabaga. Kahju.
    ohtlik 
    01.11.2017 09:08
    Mees oleks ilma pol. sekkumata jalutanud koju, ta ei teinud pikatee jooksul kellelegi kahju vaid vehkis. pol. provotseeris rünnaku.
    ketser 
    01.11.2017 09:24
    Mine selgeltnägijate saatesse, sa lööd selle lõdvalt kinni. Oled ju 100% tulevikunägija.
    to lugeja 
    01.11.2017 09:30
    Ja miks päris mõrvareid ja pedofiile maha ei lasta, kui nad tabatakse otse teolt? See mees isegi ei teinud midagi, häbi politseile. Politseid on varemgi rünnatud, kirveste nugadega, alati on hakkama saadud. Kui inimesed sellest aru ei saa, siis on kõik lo.llid ja kannavad rasket karmakaristust. Ja sina ka, lugeja!
    videolgi 
    01.11.2017 09:49
    oli näha, kuidas mees jalutas minema ning alles politsei röökimine sundis teda politsei poole jooksma.Nii ei käituta kahtlaste isikutega.Neile üritatakse rahulikult läheneda ning kontakti saavutada.Politsei ei ole ju suvaline jahimees, politseil peaks olema väljaõpe keeruliste olukordade lahendamiseks..
    dgd 
    01.11.2017 11:31
    Kõik politseinikud ei ole läbirääkija teadmiste ja oskustega, need on siiski väga erinevad juhtumid, kus sellised spetsialistid kaasatakse ja kindlasti mitte kahe noaga vehkiva inimesega tegelemiseks.
    ätt 
    01.11.2017 11:32
    to: videologi
    ära nii palju kirjuta, paistad targem välja. või anna oma andmed politseile, et järgmine kord, kui nugadega vehkiv ilmselgelt ebaadekvaatne tüüp linna peal möllab, siis nad helistavad sulle, sina tuled kohale, rahustad mehe maha, võtad talt noad ära, viid koju ja paned hellalt voodisse magama... kui ise ei saa parajasti tulla, saadad oma naise, ta ju ka oskab inimestega rääkida. eksju?
    krdi "spetsialistid" siin koos...
    kaugelt 
    01.11.2017 12:26
    videologiga samal arvamusel. Mingid pollaritest käpardid olid asja ajamas. Too kõndis ju nugadega ringi juba pikalt enne kui politsei kohale jõudis. Samas ei rünnanud ta ainsatki inimest. Peab ikka ülimalt loll olema, kui aru ei saa, et tegu on haige inimesega, mis ühtlasi eeldab erilist lähenemist. Professionaalne politseinik oleks kindlasti leidnud muu võimaluse olukorra lahendamiseks.
    to ätt 
    01.11.2017 16:31
    politseid on varemgi rünnatud, nii nugade kui kirvestega, see pole esimene kord. Alati on hakkama saadud, aga nüüd oli vaja maha lasta? Pealegi rahvarohkes kohas. Tulistamine rahvarohkes kohas on äärmiselt mõtlematu. Kui te sellest aru ei saa ja õigustate noaga mehe mahalaskmist, siis väärite te mõrvareid, pedofiile ja vägistajaid, sest neil lubate te ju edasi elada.
Ja 
01.11.2017 06:33
Kas perearst ei teadnud. Eesti arstiabi saamatus. Tegelikult ei ole ju kindlat väidet, et ta oli ohtlik. Kedagi ju ei ähvardanud otseselt. Paljud jalutavad laetud tulirelvaga ringi, mida näha pole riiete all
    Irw 
    01.11.2017 06:50
    No muidugi, teeme kohustuslikuks igal eestlasel kord nädalas perearsti külastamise? Või miks mitte kohe vaimse tervise spetsialisti?

    Noa või tulirelvaga ringi jalutamine ei ole kuritegu, teise inimese ründamine on.
    to Irw 
    01.11.2017 09:23
    Kõndiski ju rahulikult ringi ja kellelegi midagi ei teinud. Alles siis kui politsei tema peale röökima hakkas, sai šoki ja stressi tõttu hakkas politseinike poole joosta. Selgelt oli näha, kuidas alguses paar sammu teises suunas tegi, aga politsei röökimise peale hakkas politseinike poole minema.
    to irw 
    01.11.2017 09:33
    Teise inimese tapmine, vägistamine, põlemapanemine, reaalne vigastamine on hullemad kuriteod! Siis tuleb need inimesed ka teolt tabatuna maha lasta, saad aru? Politseid on varemgi rünnatud, see pole esimene ega viimane kord, alati on hakkama saadud, aga nüüd? Oli vaja tulistada, pealegi rahvarohkes kohas. Kas su aju saab sellest aru et see pole normaalne?
    Allex 
    01.11.2017 09:58
    Ma arvan, et Sa vajad ise psühhiaatrilist sekkumist. Ühe ja sama sõnumi korduv postitamine ja vastuargumentide mittearvestamine ei räägi just erilisest vaimuteravusest ja sisaldavad potensiaalse häire elemente😁. Sinu poolt mainitud eri liiki kurjategijad lasid ennast rahulikult arreteerida. Politsei ei vii karistusi täide vaid tõkestab relvaga ohtliku rünnaku. USA- s võtab politseinik relva välja kui sa peatatud autost väljud ilma korralduseta.
    to Allex 
    01.11.2017 10:31
    Enne politsei saabumist ja olukorra eskaleerumist ei olnud mingit rünnakut. Sellist politseid pole ju mõtet kutsuda, kes ei oska rahulikult küsida inimeselt, miks see kööginugadega ringi jalutab, muide seaduslikult, vaid selle asemel hakkab röökimisega olukorda eskaleerima, nii et laibad järel. Poleks politseid kutsutud, poleks midagi juhtunud.
    to Alex ja teised debiiliku 
    01.11.2017 11:29
    Aga äkki teeks nii, et iga inimene, kes maximast, selveris, ülemistelt või üks kõik mis poest, kus nugasi müüakse, kohe ukse peal maha lastakse, sest nad on "relvastatud" ja liiguvad politsei poole, kes neil ukse peal eest ootab?!!!

    Jaanusel oli õigus - meie/maailma inimeste ajud on kontrollitud ja manipuleeritud, sest see on hirmutav kui palju kooris määgivaid ajukääbikuid on tekkinud! Kainemõistus on järgi jäänud vaid 1-2% elanikkonnal.

    Inimesele on Halloweeni ööl nuga käes ja liigub kiirel sammul politsei poole - järelikult vaja maha last!! Ma ei oleks üllatunud, kui see ei olnud tellitud mõrv, sest Jaanud mõtles ja tegutse oma peaga, mis on palju ohtlikum kui lambakari, kes määgib.

    Õnneks Jaanud on nüüdsest parematel jahimaadel. Saigi sellest väärastunud pedofiilide jms maailmast minekut!
    ätt 
    01.11.2017 11:36
    to: 10:31
    ah et ei oleks midagi juhtunud? kindel? sa oled mingi selgeltnägijate tuleproovi võitja?
    meeldetuletuseks: http://www.ohtuleht.ee/791837/mullu-kevadel-vilj...
    to allex ja ätt 
    01.11.2017 16:36
    Kui teie lapsi pilastatakse, siis olge rõõmsad et see pedofiil läheb rahus politsei juurde ja teda seega maha ei lasta. Noaga mees las tapetakse, aga teised kaabakad- nii hea et nad on rahumeelsed. Saate suure karmakaristuse selliselt mõeldes. Ja küsin veelkord, miks teisi politsei ründajaid maha ei lasta? 99% rünnetest lahendatakse, 1% tapetakse ründaja ja politsei rumaluse tõttu.
    täpselt sama sündroomiga tegelased 
    01.11.2017 20:18
Inimestele ohtlik seltsimees tuleb eliminieerida . 
01.11.2017 06:42
Ikka leidub mingi loll kes kaitseb hullu .
    loll tunneb lolli ära 
    01.11.2017 08:40
    plusside miinuste järgi võib öelda, et 1/3 hulludest on veel vabaduses
    miinustaja 
    01.11.2017 09:23
    Alati on naljakas kui lollid ennast tarkadeks peavad.
    ull 
    01.11.2017 09:39
    Ükski hull ei tunnista, et on hull.
    to Inimestele ohtlik seltsimees tuleb eliminieerida 
    01.11.2017 10:34
    Enne politsei ilmumist ei olnud see mees kellelegi ohtlik. Kujuta ette, isegi paljajalu kööginugadega ringijalutamine on Eestis täiesti seaduslik. Kui aga keegi politseinike poolt sihikule võetakse ja tema peale röökima hakatakse, võib isegi vaimselt tervel inimesel juhe kokku joosta.
    hjh 
    01.11.2017 11:37
    Kõige ohtlikumad hullud on siiski need, kes oma terviseprobleemi varjavad ja sellega kaasnevate ohtude ärahoidmiseks abi ei otsi. Kui ikka aju töötab sellise kiirusega, et inimene ei suuda enam reaalsusega kontakti hoida siis kasvab tõenäosus, et hakatakse tegema asju, mis seavad ohtu haige enese ja teised inimesed.
    to inimestele ohtlik seltsimees 
    01.11.2017 16:40
    Sina oled ohtlik ühiskonnaliige, kui pead õigeks noaga mehe mõrva aga päris mõrvarite, lapsepilastajate jne puhul paari aastat vanglat. Selle mõtlemisega väärid sa tohutut karmakaristust. 
    See pole esimene kord kui politseid nugadega rünnatakse ja alati on hakkama saadud.
Abi 
01.11.2017 06:46
Politsei käitus õigesti, igasugune vastuhakk politseile peaks ikka täitsa lubamatu olema ning politsei ei olnud nüüd küll süüdi, et poisi perekond, sõbrad, tuttavad, perearst teades poisi psühhilist probleemi eelnevalt midagi ette ei võtnud, politsei pidi tegutsema, mitte hakkama poisi tervisliku seisundit diagnoosima, diagnoos oleks pidanud olema juba ammu varem pandud.Ossinovskile aga mõtlemisainet, kas ikka kõik psühilised haiged võivad ennast vabatahtlikut ravida või peaks ikka sundravi olema lkohustuslik
    Ooy 
    01.11.2017 09:07
    Eks ikka sellepärast, et vatitupsunoored haiget ei saaks, kui kogemata politseiga kähmlema hakkavad.
    to Abi 
    01.11.2017 10:35
    Politsei käitus õigesti olukorras, mille nad ise olid täiesti saamatult tekitanud. Poleks politseid kutsutud, oleks kõik see jama olemata.
    kkk 
    01.11.2017 11:49
    Kui sa lähed nugadega rahvarohkesse kohta siis kui suur on tõenäosus, et keegi politseid kohale ei kutsu? Politsei sai korraga palju väljakutseid ja reageeris vastavalt. Juhtus see, mis juhtus. 
    Sundravi määratakse ainult erijuhul, pealegi ei soovita järjest kasvavale psühhiaatrilise abi vajadusele poliitikute poolt sentigi lisaressurssi anda, viimased 15 aastat on abi saamise võimalusi ainult kärbitud, voodikohti ei jätku, arstile ei pääse, samas osa haigeid vajab regulaarset iganädalast arsti jälgimist, tugiteenustele ei pääse, nüüd võetakse ka pensionid 100 eurot väiksemaks ja pannakse peale kohustused käia regulaarselt töötukassas, mida kroonilised haiged teha ei suudagi ja langevad kogu abisüsteemist sh toimetuleku ja ravikindlustatusest hoopis välja. Kõigi nende poliitiliste otsuste tulemused ei lase ennast kaua oodata.
    hull 
    01.11.2017 14:35
    hale lugeda lollide inimeste sokkimist teemal, kui raske on inimesele tahtevastast ravi määrata. kui te ise kunagi peaksite psühhiaatriahaiglasse sattuma, siis näete, et irl käib see nagu naksti... :D
    to kkk 
    01.11.2017 16:43
    Nüüd küsiks sinu käest, miks politseil niii palju aega läks kohaletulemiseks? Kui tegemist oli vabaduse väljakuga? Ah? Mees kõndis nii kaua seal sihitult ringi, miks politsei varem ei tulnud, kui nad juba esimese kõne said?
    Ja see pole esimene ega viimane kord kui politseid rünnatakse, aga alati on hakkama saadud.
Ei saa aru 
01.11.2017 06:47
Miks venitatakse taserite kasutuselevõtuga?
    Eesti riigil pole raha 
    01.11.2017 06:54
    Aga EAS-le jätkub ja rändrahnudele ja muude Welcome to Estonia sarnastele lollustele
    olid taserid 
    01.11.2017 09:33
    selle riistaga tapad stimulaatoriga või lihtsalt südamehaige inimese
    parem juba 
    01.11.2017 09:51
    riskida taseriga kui tappa kuuli läbi.Esimesel juhul on võimalus ka ellu jääda.
    Allex 
    01.11.2017 10:06
    Noh, südamhaiged ei peaks siis politseinikega kaklema ronima. Olen oma elus pidanud palju eri riikide politseinikega tegemist tegema ja alati pole tegu olnud just sümpaatsete inimestega, aga ronida politseinikuga kaklema on võimalikest kõige debiilsem strateegia. Kui sa leiad, et midagi on valesti tehtud pöördu kuhu ette nähtud!
    13:01 
    01.11.2017 11:50
    Politsei ei peagi sümpaatne olema, ega ta sul mingi klienditeenindaja pole, et sinusugune uhke saks tema peale oma halba tuju peale tööpäeva välja elada saaks!
    cvcx 
    01.11.2017 11:51
    Lugege, kui palju probleeme on teistes riikides taseritega, see ei ole üldse midagi nii ohutut ja see relv on palju ettearvamatum, kui tavaline püstol.
kodanik 
01.11.2017 06:53
See surma saanud inimene jalutas enne poitseinike ründamist nuga käes mööda perest kellel olid kaksikud vankris,kui mingi isik jalutab nuga käes lastest mööda ja siis veel ründab politseid siis on sellise surm paratamatus ja jätke antud juhtumis politsei rahule.
    Miis 
    01.11.2017 08:10
    Igati õige käitumine. Nagu näha jooksid ka politseinikud hoiatuslaske tehes tüübi eest ära. Selliseid ei saa lihtsalt ühiskonnas hoida ja tuleb eeskujuks teistele samuti mõtlejatele tuua. Politsei poolt 100% õige käitumine. Hea et oli mehel külma närvi relva kasutada.
    to kodanik 
    01.11.2017 11:35
    Viska kõik oma noad minema sa "hull" või laseme su "ohtliku" maha!
    Ma kujutan ette kuidas sa iga päev oma lastest nuga käes mööda kõnnid ( ja juba sünnist saatik) ja 3 päevas vähemalt! Ja kõik poemüüjad Maximas laseme maha, sest Maximas käivad lapsed ja seal on noad!! Ja kõik koolisöökla tädid laseme maha, sest nad käivad mitmekesi koos nugadega laste lähedusest mööd! jne jne
    Ja politseinikud laseme ka maha, sest neil on kogu aeg nuga vööl!

    Mul on tunne, et meil on terve see maakera vaja õhku lasta!!

    Inimesed ostke endale kainet mõistust natukenegi!
    13:01 
    01.11.2017 12:12
    Oled kindel, et ikka valged kaksikud olid?
niih 
01.11.2017 06:54
Lillelapsed materdavad siin politseid. 
Arvestades ärevat olukorda maailmas, politsei tegevusele annan 5+, taktika oli õige. 
Pole siin poliitikutel midagi kiunuda , ise olete selles süüdi , et tsurkasid sisse veata.
    Neh 
    01.11.2017 08:16
    Vastupidi, lillelapsed ja lumehelbekesed kiidavad politseid. Ja mis taktikast sa räägid? Taktikat pole ollagi, juba hetkest, kui kõne häirekeskusesse saabus.
    Politsei 
    01.11.2017 09:52
    tegutses nagu äsa relvaloa saanud kodanik, mitte nagu väljaõppega politseinik.Kas tegemist oli ühiskondlike korravalvajatega või?
    vürst Gabriel 
    01.11.2017 11:11
    Millest me rägime,politseil kulus kohalejõudmiseks 10 minutit ja seda tallinna kesklinnas,ülejäänust pole midagi kommenteerida,kuna kogu edasisine sündmuste areng on politseiametnike saamatuse rida.
    to niih 
    01.11.2017 16:45
    Antud hetkel tapeti valge mees, mitte naisi põletav tsurka.
USKUMATU 
01.11.2017 06:59
SEE, ET KAKS POLITSEINIKKU EI SAA JAGU KAHE TORUNUIAGA KLEENUKESEST POISIKESEST, KELLE NUGA JA NOAHOIAK EI OLEKS ELUOHTLIKI OLNUD, NÄITAB IKKA VÄGA KEHVA VÄLJAÕPET! VIDEOST ON NÄHA, ET PEALE HOIATUSLASKE RÜNNE VÄHENES, OMAKSTEL KINDLASTI MINNA KOHTUSSE JA VÕTTA AIVAR PILV ADVOKAADIKS.
NÄEN ISE NEID PIDEVALT TIIRUS LASKMAS JA 15M PEALNE TABAMUS ON KOHUTAV.
VÕTAME KOHVRI JUHTUMI, KUIDAS SAAB POLITSEINIK TÖÖL OLLES ÄRA ANDA OMA TEENISTUSRELVA JNE. NEID JUHTUMEID ON MEELETULT. INIMESED ÄRGE HELISTAGE SELLISTE JUHTUMITE PUHUL POLITSEISSE, NAD TAPAVAD KÕIK ÄRA, HELISTAGE KAITSELIITU VÕI MÕNELE TUTTAVALE SÕJAVETERANILE.
    uskumatule 
    01.11.2017 07:19
    ei saa jah. olen näinud kuidas hull maadleb 5 mehega ja need ei suuda teda ka ohjeldada. kindlasti oled näinud filmides et ka hullumaja sanitarid on sellised suured riidekapi moodi mehed .
    ... 
    01.11.2017 07:40
    Ma ei viitsi seda karjumist lugedagi, aga üks asi jäi küll silma. Mis see "rünne vähenes" tähendab? Et ründas natuke? Kui natuke ründad, siis võid rünnata?
    brun 
    01.11.2017 08:24
    Selliseid kommentaare lugedes soe soovitus lase endale mõned grammid tina kulmude vahele ja maailm on jälle ühest haigest vaba. Indiviid ,kes toetab, seda, et kõiksugu kriminaalsusi tuleb kaitsta. Igasugu sisekontrollid, kurjategijate õigused, advokaadid, jalavõrud, koduarestid, kautsjonid jne. Kurjategijatele on loodud super olud, et neil kõik laabuks. Aga ohvrid, kahju kannatajad neid tänapäeva seadus ei kaitse ühtegi pidi.
    uskumatu spetsialist on röökides välja ilmunud 
    01.11.2017 09:36
    ______________________________________ _
    Allex 
    01.11.2017 10:08
    Paistab, et Sa oled järgmine, kel katus ära sõidab. Miks Sa karjud, inimene?
    to uskumatu 
    01.11.2017 11:40
    Jutt jumala õige. Ma ka pooldan, et politsei tuleb vastutusele võtta ja omakste poolt kohtusse kaevata. Vennal Kristol on raha küll, et õiglus jaule seada ja see politseriigi mägimine isehakkanutega ära lõpetada.

    Ja ülde eile oli Halloween ja paljud riietusid pool-surnult ehk oleks võinud eeldada, et võib tulla ette huvitavaid intsidente, mis vajab pigem rahulikku vestlust kui surnuks laskmist.

    Ma olen tapetud Jaanusega ühte meelte, et suur osa inimkonna ajusid kontrollitakse ja manipuleeritakse, sest kainemõistus on kadunud ja isehakkanud politseinukud, poliitikud, ärimehed, arstid jne määgivad koos kui arulage lambakari.
    to brun 
    01.11.2017 16:48
    Inimene, kes pooldab noaga mehe tapmist, aga teiste kaabakate, mõrvarite ja pedofiilide ellujätmist, on haige inimene. Ühiskond, mis ei suuda näha laiemalt, on hukule määratud. See pole esimene ega viimane kord kui politseid rünnatakse aga kõiki ei lasta kohe maha.
david 
01.11.2017 07:00
Ei tea kas telegrammi lugemine teeb vaimselt haigeks? Üks tuttav ka näeb igal pool reptiili ja usa pidi ka kõiges süüdi olema ja ma pidavat töömesilane olema.
    @david 
    01.11.2017 09:53
    Teeb-teeb.Mu vana sõber ja koolikaaslane oli kunagi tore mees.Hakkas 100% karsklaseks ja siis pööras päris ära.Sama reptiilijutt jm. "geniaalsused".
    Hakkas mulle jutustama teooriat,et need polnudki tuumapommid,mis 2 Jaapani linnale sõja lõpus heideti.Põhjendus-kuidas need linnad peagi taastati ja seal ammu elu käib.Aga Tshornobilis ikka saastatud.Ma talle kannatlikult seletasin,et tuumapommide plahvatus oli korraks.Kiirgust juurde kuskilt ei tulnud.Aga Tshornobilis see õnnetu reaktor podiseb siiamaani ja üht-teist sealt lekib ka.No vaata,et toasein oleks varsti arusaamise märgiks noogutama hakanud.Aga tema raius oma hüpoteesi ikka edasi.
    Nüüd ma temaga kontakti väldin.
    ... 
    01.11.2017 11:49
    Nojah. Edu teile ignorandid.

    Uskuge ka et
    - 9/11 oli terroriakt ja
    - kõik maailma presidendid (ka meie oma) on demokraatlikult valitud ja 
    - maailma "eliit" ei ole pedofiilid ja et
    - toimub "kliimasoojenemine" ja et 
    - poliitikud teevad kõik meie heaks ja et 
    - vaksiinid on vajalikud (mitte mürgised tapariistad) ja et 
    - vähihaigus on ravimatu ja keemiaravi on ainuke lahendus ja 
    - uskuge et me oleme arenenud ahvist ja et
    - AI"le anti inimesega sama kodaniku saatust ja õigused on üle hea
    - ja jne jne jne jne ma võin jäädagi neid 

    Ning teie (ajupestud lambakari) kutsue meid (ka Jaanust) paranoilisteks konspiratsiooni teoreetikuteks, kellel on psüühiline häire.

    "edu teile" lambakari!
    Määägige edasi.
    to @david 
    01.11.2017 11:56
    Tšernobõlis lekib küll, aga ka tunduvalt eemal asuv Pripjati linn, kuhu radioaktiivsust juurde ei tule, on seniajani saastatud. Sellega ei toeta ma väidet, et Jaapanis tuumapommid ei plahvatanud.
    nooo 
    01.11.2017 12:05
    Telegramm on nii nõder väljaanne, et vaevalt see inimene midagi taolist üldse luges. Kui juba keegi karsklaseks hakkab siis on asi väga halb, vaadake kasvõi Ossinovskit oma alkoholismivastase võitlusega, näis, kuhu ta välja jõuab. Trumpid alustsid narkovastast võitlust ja juba topiti esimene ravimitööstur trellide taha. Ilmselgelt loeb ka Telegrammi.
IKKA KAHJU 
01.11.2017 07:20
Kahju noorest mehest , ju siis politsei ei suutnud teda rahustada , omades kuulivesti jne spets riietust , mida see mehike oleks ikka kahe politseinuku vastu teinud nende mõtetute nugadega veheldes . Eks see politseinik , kes ta tappis , kannatab kah terve elu selle asja küüsis olles . Kerge pole siin kellegil ja keegi ei välju asjast kangelasena !!!!
    ... 
    01.11.2017 07:44
    Eestis on mitmeid politseinikke pussitatud. Kuulivest kaitseb rinda ja selga, kuid mitte kaela, külgi, alakõhtu, jalgu, käsi. Nugade vastu ei minda vabatahtlikult ja sellist politseid ka ei taha, kes kurjategijate eest plagama paneb. 

    Kui sa gaasi või nuiaga hakkad noa vastu vehkima, siis sa suurendad lähenedes ise ohtu. Paljakäsi ei minda ammugi. Kui sul on mingi pikema maa peale mõeldud relv, siis peabki noa vastu seda kasutama, mitte end ohtu seadma ja lootma, et äkki täna veab.
    ... 
    01.11.2017 07:49
    Rahustama oleks pidanud politseid.Nemad olid paanikas!Keegi isegi ei julgenud talle 5m peale läheneda.Kõvad väljaõppe saanud politseinikud.Kindlasti oleks saanud ilma kuulita hakkama.Kas K-komando asub Võrus?Tallinna pealt ei leitud 2 meest?Häbi EP
    ... 
    01.11.2017 08:26
    Noaga inimesele EI TOHIGI läheneda. Kui sa seda lähenemise juttu mõnele enesekaitsekoolitajale räägid, siis ta peab sind hullumeelseks.

    Kindlasti oleks eriüksus tellitud, aga polnud lihtsalt aega. Need olid esimesed politseinikud kohapeal, nende ülesanne on üldiselt teha selgeks, kas on vaja lisajõudu või ei. Sa ei hakkaks ju igale tegelasele eriüksust kaela saatma, sest 99,9% niisugustest juhtumitest lahenevad nii, et noad visatakse korralduse peale maha. Eriüksuse saatmisega läheb ka omakorda aega, need ei ole kuskil maailmas sekundiga valmis.
    selgemast selgem 
    01.11.2017 09:38
    noad tuppe ja vastassuunas punuma
    olen naine 
    01.11.2017 09:57
    ja olen töökohustusi täites samuti vaimse häirega inimese noa ees seisnud, kuid mul ei tulnud pähe tema peale karjuda ega teda rünnata, sest teadsin, et see muudab ähvarduse löögiks.Lihtsalt seisime vaikides ja mees viskas ise noa maha.Politsei käitumine oli täiesti ebaprofessionaalne.Üle tuleks vaadata politseinike koolitus ning ka ülemate koolitus, sest nagu näha ei ole see tasemel.
    Naisele 
    01.11.2017 10:06
    Siin on väike vahe: teie seisie noa ees, aga eilne sündmus oli sisuliselt rünnak.Ei usu, et teie poole jooksev noaga isik teid seisma jãtnud oleks, ikka jalad.Politsei ei saa seda endale lubada.Lisaks, olen ka noa ees seisnud ja jalad värisevad ikka, kui sellele mœtlen.
    to Naisele 
    01.11.2017 11:59
    Siin on väike vahe: teie seisie noa ees, aga eilne sündmus oli sisuliselt rünnak.

    Rünnaku põhjustaski see, et kohe võeti sihikule ja hakati röökima. Selle asemel, et rahulikult ohutust kaugusest küsida, miks ta nii kummaliselt käitub. Iseenesest ei olnud tema käitumises enne politsei poolt olukorra eskaleerimises midagi ebaseaduslikku.
    ... 
    01.11.2017 12:13
    Ja kui ta oleks selle "rahuliku rääkimise" peale (seal on mürarikas koht, seega karjuda tuleb niikuinii ja lähedale minna kindlasti ei tohiks) samamoodi käitunud, siis ei jõua enam relva välja võtta ja täna kirjutaksid sa siin kommentaari, et politsei on mannetu ning oleks pidanud ikka tulistama.
    keegi 
    01.11.2017 12:16
    Kui sa hulludega töötad või oled töötanud siis on sul nende kohta palju rohkem informatsiooni, vähemalt ühe ov piires ikka teatakse, kes kuidas käitub ja kui ohtlik võib olla, ka siis, kui otseselt temaga kokkupuudet ei ole on mingi taustainfo olemas. Suvalisel patrullpolitseinikul sellist infot ei ole ja erikoolitust hulludega tegelemiseks ka mitte. Tema vaatab konkreetset momendi käitumist ja kõik, kui korraldustele ei alluta ja asutakse ründama siis tuleb rünnakut ennetada. Olukorrad on sisuliselt täiesti erinevad. Kui hulludega töötad siis võta südameasjaks treenida neid politsei korraldustele alluma. Viid käitumise automaatsele tasemele seoses politsei vormiga ja saad automaatse vastuse. Seda saab treenida ja selleks saab küsida inimese nõusoleku, et talle selline treening tehakse. Keerulist ei ole seal midagi, samad põhimõtted nagu suvalise närvisüsteemi algega elusolendi treenimisel.
    Seda küll et 
    01.11.2017 12:20
    politsei röökimine selle noakangelase üles ässitaski. Haige inimesega oleks pidanud ehk lahkemalt alustama, et kust tulek ja kuhu minek. Võibolla oleks noad ise loovutanud...
    to ..., keegi 
    01.11.2017 12:27
    seal on mürarikas koht, seega karjuda tuleb niikuinii ja lähedale minna kindlasti ei tohiks

    Keset vabaduse väljakut pole mingi mürarikas koht. Autotee on päris kaugel. Politseiniku röökimine kostis kenasti ka väga kaugel seisnud pealtvaataja telefoni. Politsei poleks pidanud üleüldse eeldama, et tegemist on mingi terroristiga. See terrorismihirm on imporditud meile siia vägistaja-rõivaste poolt koos pagulastega. Politsei peaks olema valmis erinevat tüüpi konfliktsituatsioonideks - purjus inimesed, peretülid, kaklused, arusaamatused, vaimuhaiged jne, oskama neid eristada ja igal erineval juhtumil adekvaatselt reageerida. Politsei peab olema selleks koolitatud, mitte lihtsalt äsja relvaloa saanud ahv, kellena antud politseinik sisuliselt käitus.
    to ... 
    01.11.2017 12:31
    Politseiniku käitumine oli umbes sellisel tasemel: http://www.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU






























No comments:

Post a Comment