Wednesday, November 1, 2017

Kommentaarid EPL 3: nugadega oli ilmselt..





mõtleja 
01.11.2017 11:43
Ma ei saa aru ,kui surmanuhtlus kaotati selle pärast ,et kellelgi pole õigust teise INIMESE elu võtta ja surma võib saada tegelikult süüta inimene,siis kuidas võib tappa inimest kes pole teinud reaalselt ühtegi kuritegu. Ainus süü ,et liikus lauanoaga röökiva politseiniku poole, mida tagantjärele nimetatakse ründamiseks.Vaatan nüüd kodus eriti teraselt,kui naine lauanoa kätte võtab.Ikkagi "külmrelv".Ja kui elada tahan juhusliku ohu korral siis ,ma ei tea.....
    doc 
    01.11.2017 14:38
    Politsei rünnak on ränk, üks rängimaid kuritegusid ! Hoobilt oled lindprii !!
    Siin kommivad narkarid saage aru ! On seadused on kord!
Mina 
01.11.2017 11:48
Politsei oleks võinud jalga tulistada kuuli!
    qwe 
    01.11.2017 11:52
    Ja rikošetiga rahva sekka..?
    doc 
    01.11.2017 14:36
    Milleks jalga? Rindkere püüdis kenasti kuuli !
    Milleks pätidega seremoonitseda?
    Oleks vanglates ülapeetavaid vähem ja riik turvalisem !
Mnjah... 
01.11.2017 11:48
See jalga tulistamise jutt või murika märulifilme vaatamise teema. Murica filmides on ikka ülimalt haruldane juhus kus pätti kohapeal surnuks ei lasta ja üldiselt nendes filmides lastakse ka sõelapõhjaks need pättiid. 

Aga see politsei lask oli tõsiselt üllatav ja just arvestades seda pehmode aega kus me praegu elame.
    Mnjah... 
    01.11.2017 12:27
    Miinustajad on selline lasteaed kes lugeda ei viitsi ja arusaada veelvähem viitsivad, siis toksivad miinuseid süsteemi järgi et teised panid siis järelikult pean mina ka panema, kuna omal pead otsas pole, et arusaada mis on sõnum.
Laulupeo 
01.11.2017 11:50
rahvas 01.11.2017 10:23: ...Mujal maailmas lastakse jalga, tehakse liikumisvõimetuks.Ta oleks olnud ohtlik nende nugadega tavainimesele,aga mitte õppinud politseinukule, kes lihtsalt võtab need noad tal käest ära...
Laulupeo: Ah et mujal maailmas lihtsalt võetakse noad ära!!! Kas sul on politseinikke rünnanud relvastatud kurjategijatele jalga laskmise kohta mujalt maailmast ka mõned teadaolevad näited? Kirjelda neid meile, siis saame neid kontrollida.
Laulupeo 
01.11.2017 11:55
Laulupeo: Kust on pärit sinu andmed, Eesti kõige suurema kihistumise kohta?
No 01.11.2017 10:54 vastus: ...Oled vist samuti uuskommunistist ametnik või ametnikust uuskommunist, kes saab "palka" euronormi järgi ja "tööd" teeb vastavalt võimetele...
Laulupeo: Ja ongi andmed avaldatud! Tüüpilise trolli vastus.
Kes 
01.11.2017 11:57
on järgmine politseiriigis Eesti?
    doc 
    01.11.2017 14:33
    Mingi pätinärakas kes kujutab riigile ja rahvale ohtu ! Elementaarne ! Ära nuuksu tead !!




Jama seadus 
01.11.2017 11:59
See jama on seaduseandja poolt tekitatud - ülimalt raske on hullu sundravile saada/saata - pead ära ootama, kui ta jõudnud seisundini, kus ta on endale või teistele "ohtlikuks" muutunud, sest kui hulluke enne seda seisundit leiab, et ta ravi ei vaja, pole mitte midagi teha.
    jama ennetus 
    01.11.2017 12:30
    väga hea, et raske, peab olema veelgi raskem. Vanglad on täis tuhandeid MITTEHULLE mõrvareid, tapjaid jm kurjategijaid. Seega sinu põhimõttest lähtuvalt peaks kõik, kes ei ole hullud, ennetavalt vanglasse saatma? Nad ei ole ju hullud ja liiguvad tänavatel ning kunagi ei tea, millal sooritavad kuriteo.
    ravi... 
    01.11.2017 12:55
    kui sa siin juba ravist räägid, siis miks jättis/sundis politsei inimese, kellele oli teadlikult rinda või kõhupiirkonda tulistanud (tehes ta seeläbi kahjutuks) kõhuli asendisse? Politsei ei huvitu kordagi inimese seisundist, seisavad nagu mökud ja ainult karjuvad pealtvaatajate peale. Kiirabi asus saabudes koheselt meest elustama. Relva kasutus võis ju olla õigustatud, kuid kas oli õigustatud kahjutuks tehtud isiku abita seisundisse jätmine. Kiirabi poolt ei saadetud isegi reanimpbiili, kuigi oldi teadlikud, et tegemist on tulistamisintsidendiga.
    Jama seadus 
    01.11.2017 14:26
    ei maksa kommenteerida, kui endal pole kogemust nt oma lähedase, kel on ilmselgelt nähtavad käitumishäired, ent keda EI SAA mitte kuidagi ravile, kuna ta pole ohtlik ja vabatahtlikult ravi ei taha.
    to 12.55 
    01.11.2017 16:05
    aga minul on vastupidine kogemus - riigi algatusel tunnistati inimene alusetult dementseks s.h sisaldab ohtlikkust, kasutades seejuures konkreetselt diagnooside korduvalt võltsimist. Tagajärg on isiku psüühilise ja füüsilise terviklikkuse hävitamine nii eraelu kui õigus elule tähenduses - kes vastutab? Riik küll mitte.
    Kellegi lähedase suvaline hinnang - ilmselgelt nähtavate käitumishäiretega - ei ole ja ei tohi olla kellegi ravile suunamiseks. Inimesel on õigus käituda erinevalt ja lähedastele mittemeeldivalt. Ameerika sarimõrvar Ted Bundy oli nt väga armastusväärne ja viisakas inimene, seda eriti naabrite ja lähedaste vastu.
Tasuja 
01.11.2017 12:00
täna jälle uus päev ja uued tuuled. Hea vähemalt, et jutt sama! Tervitage siis moskvat kah ikka.
sarvedega eesel 
01.11.2017 12:01
Mingi nuudlist ametnik,kel puudus ametile kohane närvikava,korralik julgestus nt.väljaõppega elus toimetulevad töökaaslased,võrk,gaas jms.tõmbas siruli end kaheksasse kamminud õnnetuse kuubis.See,et per jorss oma tööõnnetuse iist,mida värgi lambist fataalne lahendamine ka tegelt oli kohe ambrasuurile tormati ei tee ühegi maa väljaõppe ja ajude koostöö edukalt ühendanud korrakaitsele au.
    doc 
    01.11.2017 14:32
    Eesel on eesel ! Politseile teeb see au !
    Noakangelased , vägivallatsejad !!
    Politseil on teie vastu head rohtu !!
    sarvedega eesel to doc 
    01.11.2017 16:31
    Sassis ullikese ja munadega noakangelase vahe om samasuur kut mede ja suurekõrvalise riigieelarve ja värgi lambist killimisega lahendus viitab pigem sellele,et relva avastanud ametnik peaks mõnda aega teie poolt soovitatud hea rohu järelmõjusid ravima.
Karm tõde 
01.11.2017 12:06
Et noormees oli vaimselt haige, sellele viitas juba varasem fakt, et ta juba mitu kuud varem Riigikogu ees oleval Toompea platsil alasti ringi kõndis. siis ei tekkinud kellelgi kahtlustm, ka mitte politseil, et ehk on vaja inimest ravile saata. Eesti riigis on kehtestatud õigusnormid, et haigete lähedastel ei ole õigust ega saa midagi ise ette võtta totaalset arstiabi vajavate inimestega, et paigutada neid õigeaegselt sundkorras haiglaravile, vaid selle otsuse võib teha kohus , kellel puuduvad elementaarsed teadmised meditsiinist. Selle absurdselt liberaalselt toimiva tervishoiusüsteemi tagajärjeks on, et inimene on korrakaitse organite esindaja poolt tulirelvaga tapetud, Haige nooruk oleks pidanud juba ammu olema haiglaravil, aga seadus ei luba lähedastel haiget õigeaegselt aidata. Nii et tegemist on palju tõsisema probleemiga, mille lahendamine nõuab seadusandluse ja kohtulahendite korrigeerimist. Küll on nüüdsest antud teada ühiskonnale, et nugadega toimetav haige inimene tapeti, sest seda lubab Eesti Vabariigis kehtestatud seadus.
    01.11.2017 12:18
    Kas su pikk jutt tähendab, et intsidendis on süüdi riigivõim, mis ei luba sugulastel hullu pereliiget Seewaldisse saata? Möga! Kui pere oleks tahtnud, oleks ta kas või kavalusega arsti juurde viidud. Piisanuks lihtsalt politsei kutsuda, kes oleks hullu uurimisele saatnud.
    Muide, tüüp polnud enam ammu mingi "nooruk", vaid keskeale lähenev 33 aastane mees.
    ..... 
    01.11.2017 14:43
    Aga noormees ei olnud ju hull!!!! 
    Tal oli tähtis sõnum, mida keegi ju normaalset rääkides ei kuula, sest meedia on igasugust taavi ja promotüdrukute paska täis!
    Seega oli tal vaja tähelepanu endale juhtida vähe teisel viisil.

    Lisaks ärge unustage oli Halloweeni öö ja sel ööl oli "hulle" palju linna peal. Äkki oleks pidanud.

    Tundub, et sa oled üks ajupestutest, kes paneks kõik, kes ei allu võimule ja politseile, hullarisse ja laseks maha?! Kuhu jääb demokraatia? Kuhu jääb vabadus elada oma elu nagu tahan - kui tahan kirjutan otsa ette Loll, kirjutan sotsiaal meedia tõde, kõnnin paljajalu lumes ja hoia mida iganes ma tahan enda käes...

    Aga ei tõde pole lubatud, vabadus pole lubatud - ole vait ja teeni edasi ori muidu laseme maha ja tembeldame sind hulluks.

    Ajukääbikud, kas te aru ka saate, millist orja hullust te toetate?!
    to ? 
    01.11.2017 17:34
    Küsimus selles ongi, miks politsei operatsiooni käigus ei suutnud päästa inimeleu ja viia inimest arsti juurde, vaid tappis inimese kuuliga? 
    Esialgu piisanuks ehk pipragaasist või kumminuia kasutamsest haige taltsutamiseks.
crist2000 
01.11.2017 12:08
Iga kord kui räägitakse mingist hullust, siis 9/10st tähendab planeeritud operatsiooni. Üks käsi saatis meest tänavale ja teine käsi lasi ta maha, et jäljeid poleks. 

Eelmisel nädalal J.Ratas sattus avariise. Nüüs see juhtum. Siin vahepeal liikus Internettis uudis, et Eesti pole toetanud ühte Venemaa vastase resolutsiooni. Kokkusattumine?
palun mõrtsuka- 
01.11.2017 12:14
politseiniku pilt üles, rahvas tahab näha oma kangelast...
    01.11.2017 12:25
    Lugedes politsei ja ka mõningate kommenteerijate seisukohti, siis tundub, et tegu on politseikangelastega. Aga millegipärast rahvakangelaste nimedega välja ei tulda. Vist on mida häbeneda.
    Muide 
    01.11.2017 12:39
    Reporteri uudistes mainiti, et julgestas mustanahaline politseinik.
    doc 
    01.11.2017 14:30
    Elagu kangelased kes tegid linna kordades turvalisemaks ! Respect !!
kus on tõde? 
01.11.2017 12:18
Pealkirjas on kolm viga: kusagil pole tõestust, et mees vaimuhaige oli. Teiseks - ta ei rünnanud politseinikke. Videolt oli näha, et ta hakkas end peitma või siis ära minema, aga politsei ärritas teda ja põhjustas selle, et mees hakkas hoopis nende poole jooksma. Kas ta oleks neid noaga rünnanud, saab vaid oletada. Ja kolmandaks, ei kaotanud elu, vaid tulistati politsei poolt surnuks.
    ... 
    01.11.2017 12:21
    Mis mõttes ei rünnanud või hakkas peitma? Tahtis politseiniku vesti alla peitu pugeda ja nugadega vehkis samal ajal vaid seepärast, et näidata, kui ohutu ta on?

    Vaata videot ja mõtle uuesti: https://youtu.be/uOX9Cua3cCw#t=20s
    To;kus on tõde?.-le 
    01.11.2017 12:43
    Tee omale selgeks miks on meil riigis ja mujal riigis politsei ja mis on nende kohustus.Sest teie kommentaar on ebareaalne ja soov kaista ebaatekvaatseid inimesi,kes on ohtlikud nii kaaskodanikele ja meie turismi linnale.Ole õnnelik et see mees halvade kavatsustega ei vigastanud või ei tapnud mõne välisturisti.Kus peab riik kinni maksma välisturisti vigastused ja mis hullem tapmise,sest kõik välsituristid on elukindlustus olemas.Kas sa oleks tahnud selle inimese ees olla kui ta oleks nugadega vehkinud????Kas siis oleks palunud et politsei kiiresti tuleks appi.Pole vaja kommenteerida kui ei oska reaalset olukorda hinnata.See on kindel kui ta oleks läinud sinna jalakäijate tunneli,siis on teada, kui on inimesel meele häire,muutub ta kitsas tunnelis väga arvamatuks inimeseks,kus oleks kisa ja karjumine teda seal maaall hullemaks tapjaks teinud.Oleks võinud lapsi tappa,või ka teie oleks tunnelis rahulikuks jäänud kui kahe nuaga inimene sulle vastu tuleb tunnelis???
    doc 
    01.11.2017 14:28
    To kus on tõde on poolemeelse lammas !
    Nii lapsikut juttu saab ajada vaid kanepi narkar, kes ühiskonnale pole juba ammu vajalik!
jaaa jah 
01.11.2017 12:27
Siin on kommentaare et politsei oli karm,aga keegi ei mõtle kui ise oleks olnud seal,kas siis oleks relva maha visanud ja hakkanud kaklema,aga keegi ei tea kui osav on to nugadega mees.Võib olla väga osav,et mõne sekuntiga on nuga su rinnas või kõri läbi leiganud.Tänapäeval on meil vaba võitluskunst olemas,igaüks võib omantada selle,oli ju TV näha kuidas Kõlvart oma idamaist võitluskunsti näitas ja oli näha ka seal saalis mitmeid teisi õppijaid.Kas teeme nii et järgmine korda kui on mõni nugadega tänaval,siis kutsume neid siin olevaid kommenteerijaid kes kritiseerivad politsei õiglast tööd???? Kas saavad hakkama niisuguse hulluga,kes on kodust kaasa võtnud nua ja plaanib need käiku lasta.On ju selgelt näha,et kui politsei käsib tapariist käest ära panna ja siis jookseb politsei poole,et oma mõte realiseerida nuge kasutades.Kas oleks pidanud politsei jooksma autosse,või toimima nii nagu tegi,sest politseil on kohustus ju turvata linna elanikke.
    01.11.2017 12:40
    Politseikangelased!
    doc 
    01.11.2017 14:27
    Igatahes kangelased ! Au ja kuulsus politseile !!
    Idioodist poolemeelne nugadega linnas !!
    Peale kuuli polegi lahendust !!
Kunagi 
01.11.2017 12:36
ei tea kellega meist ( või meie lähedastest) võib juhtuda sedasi, et ühel hetkel keerame ära. Kas siis tuleks meid maha lasta hoobilt. See et tegelene oli paljajalu praeguses ilmas peaks ju kohe näitama, et peas pole kõik korras. Miks oli vaja ta maha lasta?!! Olen kindel, et on olemas teisi võimalusi. Ei ole lillelaps, ei ole lumehelbeke - olen täielikult vägivallavastane ja usun, et siin ilmas saab ka heaga asju ajada ning ma ei saa aru miks on Eestis inimesed nii tigedad.
    doc 
    01.11.2017 14:25
    Oht tuleb kõrvaldada ! Sinusugune munateta mis iganes kleit ! Tänu sulle ongi Euroopas üllats sex ja põletamised ! Ela nüüd selle mõttega!
Emps 
01.11.2017 12:41
Kas tõesti lastakse nüüd kõik maha ,kes mingi külmrelvaga n.n ründavad?!
Politseinikke oli rohkem kui üks ning kuidagi oleks ikka saanud mehe maha väänata.
Politseil peaks olema ka ikka oskused külmrelva käest ära saada.
Olen pettunud ning kurb.Kaastunne omastele
    aare 
    01.11.2017 12:55
    mis tähendab "nüüd"?
    Kui sa oled "emps", siis on sul lapsed ikka ka?
    Mida sa teeksid, kui oma ulmades ja ainult oma ulmades asuv mees katsub sind täksata,.......mmmmm....näiteks hanguga? Või sõidad Korfule puhkama ja üks end segi joonud noormees haarab oma vana sandaali ja lubab kohe kõik õhku lasta?

    Teed talle ettepaneku psühhiaatrile number kinni panna?
    Ole pai ja saa aru, et sel sajandil hakkabki nii olema, sest oleme uues situatsioonis, kus reageerima peab ruttu. 
    Ja regeerijad, need oleme ju meie ise, ühiskonna tavalised liikmed, kes on hakanud selle ametiga tegelema. Ja mine sina ka kooli, õpi politseinikuks. Me ju usaldame sind.
    Emps 
    01.11.2017 13:32
    Aare sa kaldud teemast kõrvale...jutt ju ühest mehest ning politseinikest.Ta ei puutunud ühtegi tsiviilelanikku oma pika teekonna vältel .sinu näite põhjal oleks õige ju mingi alaealine ka kohe maha lasta kui jookseb mundrikandja poole(eelnevalt polnud ju isiku vanust egs tausta teada)
    doc 
    01.11.2017 14:23
    Tõstad käe politsei vastu ! Sured !
    Lihtne ! Loogiline ! Õige !
    Valesti kasvanud oksad lõigatakse ära ! Elementaarne !
    Kas Eestis on tõesti nii palju opakaid kes reaalsust ei taju !
    aare 
    01.11.2017 16:28
    hea "emps",
    püüa ometi aru saada, et kõik need niinimetet head lahendused sobivad raamatusse-ja filmidesse. 
    Juhin tähelepanu sellele, et kui lennukis keegi oma vana sandaaliga vehib, siis ongi just tema eksekuteerimine õigustatud. 
    Sama on ka mootorratturiga, kes kihutas kesklinnas. Kui korrutad motika massi selle kiirusega, saad umbes 5 surnud inimest, kellest kaks on sinu lapsed(oled ju emps). Ja oled siis nõus, et kõigepealt tuleks läbirääkimisi pidada?
    Saa aru, neid eetilisi situatsioone nimetatakse lahendamatuteks. Ulmekirjanduses ammu tuntud ja läbimälutud teema.




Laulupeo 
01.11.2017 12:42
Imelik on see, et paljud kaitsevad ja nutavad taga inimest, kes sai surma kui ta ründas politseinikke. Aga paar päeva tagasi jäi täiesti süütu inimene kalmistul prügiveo auto alla ja - kas te märkasite ja lugesite sadu, talle kaasa tundvaid kommentaare???
linna elanikke ei turvatud ei Raeplatsil 
01.11.2017 12:45
ega Harju tänaval ja Vabaka Kulthoone postide juures, kust ema kaksikutevankriga mööda tast vuras.... pollareid olimitu, miksnoakangelast eiosatud lähedalt kahjutuks teha... jummel, kui kaugel need käskluseandjad tast seisid.. see kisa ju ärritas ümberolijaid, ime, et mees ümbritsejaid väisama ei hakanud... see võinuks ka tulemusolla.. eiolnud siis inimeste kaitsmisega tegu.. ikka ise oldi OHUTUS kauguses.. kuniks .... Pollar Ise sattus ohtu?
Laulupeo 
01.11.2017 12:45
inimene 01.11.2017 12:42: Uskumatu ja kurb, mis MEIL viimasel ajal juhtub noorte meestega!? Kui nii edasi, siis varsti suremegi välja!...meeletute maanteede ehitamine...ongi see mis ajab INIMESED HULLUKS!
Laulupeo: Mind teeb hea maantee ehitamine siiski rõõmsaks!
01.11.2017 12:51
Politsei oleks pidanud hakkama eest ära jooksma ja seda hullu väsitama, kuni viimane oleks lihtsalt tülpimusest käega löönud , lõõtsutades noad maha visanud ja öelnud et ta enam ei vinna...
    01.11.2017 12:55
    Meie politsei ei jõua joosta.
    doc 
    01.11.2017 14:20
    Politsei oleks pidanud selgituste ja hoiatuste asemel selle debiili hoopis koheselt kustutama !
    See pooletoobine ohustas kõiki !
Laulupeo 
01.11.2017 12:55
linna elanikke ei turvatud ei Raeplatsil 01.11.2017 12:45 ega Harju tänaval ja Vabaka Kulthoone postide juures, kust ema kaksikutevankriga mööda tast vuras.... pollareid oli mitu, miks noakangelast ei osatud lähedalt kahjutuks teha... jummel, kui kaugel need käskluseandjad tast seisid...
laulupeo: Ah et lapsevankrite kõrval ei olegi meil politseinikke? Aga miks ema ja kõik need teised, kes nägid nugadega vehkivat meest, temast ohutusse kaugusesse ei hoidnud? Seda oli ju ka videolt näha. Ja "kangelane" tehtigi ju lähedalt kahjutuks, sest kaugelt (ja jalga) tulistamine oleks võinud neid emasid tabada. Kas sina oleksid siis nugadega vehkivale mehele nina alla läinud ja temaga vaikse häälega vestlust alustanud?
    mida sa lahmid 
    01.11.2017 14:25
    saad ju aru küll, et pollarid on loodud meie kaitseksja olukord selle kisa peale oleks võinud ohvritega lõppeda... sedapollarid ette arvata ei osanud- ikka oma nahk oli ainult kallis? Imelik, etturistide summa keegi ei valvagi RAEPLATSIL ja pollar juba sai kõne... eimiskit, ka kusagil lähemal kedagi polnud, kes lähenenuks tagant poolt? jne.
pole tähtis 
01.11.2017 13:02
Minu jaoks on kõige häirivam see osa, mis järgnes tulistamisele. Soovitan vaadata TV3 kodulehelt uudiste all krimi rubriigis olevat video, sest Delfi vaatajavideos on filmitud kaugemalt, Postimehe videos on huvitaval kombel see osa mida silmas pean VÄLJA LÕIGATUD (politsei virutab jalaga noa eemale ja järgmine kaader on siis kui kiirabi juba kohal...selle vahele jääb aga vägagi hämar tegevus)
Mida teeb politsei pärast noa jalaga eemale virutamist? Miks tähtsad politseibossid ei kommenteeri, et miks esmaabi andmise asemel saab poolsurnud mees lisaks veel jalahoope ja teda visatakse/lohistatakse agressiivselt? Normaalne või, kui nii siis mis põhjusel Postimehe vaatajavideost see osa välja lõigatud on?
    rein 
    01.11.2017 13:15
    osa välja lõigatud, kuna politseinik lõikas tal keele välja. Väga adekvaatsed allikad teavad, et see oli kaheharuline. Saba olevat ka ära kukkunud, aga see jäi püksisäärde.
    doc 
    01.11.2017 14:18
    To : pole tähtis !
    Nii rumal olla on raske !?
Reaalsus 
01.11.2017 13:09
Loen siinseid kommentaare ja hirm hakkab - tuleb välja, et minu ümber liigub uskumatult palju vatipalli sees kasvanud ja virtuaalreaalsuses elavaid lumehelbekesi, kes ei paista tajuvat üldse reaalset ohtu oma elule kui relvadega vehkiv vaimselt häiritud indiviid vabalt mööda avalikku linnaruumi ringi jookseb.

Kas politsei oleks pidanud sinu meelest kõigepealt tuvastama isiku, siis maha istuma, tutvuma tema haiguslooga ja küsitlema sugulasi-sõpru ja seejärel üritama meelitada teda kommi või küpsisega sooja tuppa rahunema ja pai tegema? Või ilmselge ründe korral jooksma talle vastu ja kallistama kõvasti, endal nuga juba kaelas? Või äkki enne tulistamist oleks pidanud ta läbi kompima, et tuvastada elutähtsate elundite asukohad, et nendele mitte pihta saada? 

Pane korraks oma mängukonsoolid kinni ja nutividinad käest ära ja mine välja värskesse õhku päris elu vaatama ja kogema - see ei ole mingi mäng, kus sul on ohuolukorras aega mõelda, analüüsida ja erinevaid versioone proovida. Päris nuga on surmav relv ja päris maailmas ei ole sul mitut elu, et kui läheb nässu, siis saab uuesti proovida. Vaimselt häiritud inimene on ettearvamatu ja kui ta on sellises seisundis, et juba relvaga inimeste sekka läheb, siis talle võib piisata ka sinu silmade või salli värvist, et vallanduks agressioon - ja siis kallistamine ja mõistliku jutu ajamine ei aita - sind lihtsalt enam ei ole. 

Enamus inimesi ei suudaks antud olukorras adekvaatselt reageerida ja käituda ja ka politseinik on inimene - sellepärast on politseil kindel reegel - noaga ründaja vastu tuleb kasutada tulirelva. Ja nii ka tehti. Punkt. Politsei tegi omalt poolt kõik vastavalt reeglitele - hoiatusi oli mitu ja ründaja jõudis isegi ohtlikult lähedale enne kui politsei ta peatas - ja võib-olla just tänu sellele oled täna elus ka sina ja sinu lähedased. Või arvad tõesti, et kui noakangelasel oleks lastud rahus ära joosta, siis asi oleks sellega lõppenudki?
    Alice 
    01.11.2017 13:56
    Politsei ei ole tavakodanik vaid ta on vastava koolituse saanud professionaal! Kui politseinik ei saa hakkama sellises situatsioonis ja pea kaotab, siis ei ole tema koht politseis! Punkt!! Politseinik ei liigitu väite "enamus inimesi" alla! Kas seda on tavakodanik "reaalsusel" raske taibata.
    hmm... 
    01.11.2017 14:05
    Ongi professionaal jä käitus täpselt nii nagu ametijuhend ette näeb - külmrelvaga ründava inimese vastu kasutatakse tulirelva.
    Ecila 
    01.11.2017 14:15
    Olen samal arvamusel. Politseiniku ametisse astuv inimene peab arvestama sellega, et ta on nõus riskima enda eluga korra säilitamisel ja loomisel. Tulirelva kasutamine peaks olema viimane õlekõrs. Miks ei kasutatud nö taktikalisi manöövreid, ehk ei liigutud/joostud "ründaja" eest ära , ei otsitud katet aja võitmiseks, et mitme politseiniku abil isik relvituks teha?
    doc 
    01.11.2017 14:16
    Lilelaps alicele meeldivad päid nüsivad araablased, nad on ju tegelikult head ,!!
    Võimatult lihtne on see naine !!!
    Vaata veel telekast udaramäda seriaali Venezuelast !
    seda küll, et rünnati pollareid.. 
    01.11.2017 14:33
    aga see oli juba POLITSEINIKE korraldatuse tagajärg? Kas noamehi pole õpetatud relvituks tegema, õppustel.. paljuke neid tulirelvaga päriselus vehkijaid meil on.. noad välguvad ööklubide läheduses alailma.... seda oskust on kibekähku vaja... ja juba ammu olnuks treenitud pollareid vaja..!
    doc 
    01.11.2017 14:43
    Noakangelastele nööp otsaette ! Ja rohkem polegi vaja !
    Meil on vabariik kus peab maksma kord !
    Pättidel ei tohigi Eestis elu olla !
    "spetsialistidele" 
    01.11.2017 15:15
    Ma loodan, et te kunagi politseisse tööle ei lähe - noaga ründava ebaadekvaatse täies elujõus mehe eest ära jooksvaid või autosse peitu pugevaid ja sellega avalikus kohas viibivate tavakodanike eluga riskivaid politseinikke ei ole vaja mitte ühelgi riigil. 

    Sügav kummardus nende julgete meeste ja naiste ees, kes seda tänuväärset ametit peavad ja päevast päeva meie kõigi heaolu nimel oma tervise ja eluga riskivad, säilitades külma närvi ja pidades kinni reeglitest ka sellises kiirelt eskaleeruvas ohtlikus olukorras. Väga kahju, et mõnede meelest on nende inimeste elu vähem väärt kui kurjategijate oma, mida politseid ründav isik seaduse järgi on.
kuidagi imelik????? 
01.11.2017 13:15
Kuidagi imelikud kommentaarid on siin kas Kärt Anvelt ja Lauri Tankler kommenteerivad siin????kas on nii et mida rohkem kommentaare,nagu öeldakse klikisi on preemia??Ei usuks et on nii rumalaid inimesi on kes krijutavad tööajal niisuguseid kommentaare,kus õigsutatakse terariistadega ja meelehärinud inimene paljajalu tänaval ja nagu see oleks õigustus igal üks võiks tänaval käia avalikult tapariistaga??Et politsei ei tohi sekkuda??Kas siin on kommentaarides neid kes kaitsevad narko umaseid inimesi,et meil on narko aineid saadavus väga lihtne,sest juba mere kaudu on neid massiliselt tulemas ja ega se pole esimene kord kus merelt tuleb "miljoneid".On juhtumeid kus käijakse paadiga merelt korjamas "raha" ja mida politsei ei tea.
    ei õigustata 
    01.11.2017 14:36
    pollarite treenituse järele päritaxe, et miks üldse nii lahendati- noamees oli ju üksi??
Kaotaja 
01.11.2017 13:22
Vaimsed häired ei teki inimesel üleöö. Seda oleks pidanud märkama inimesed, kellega ta lävis. Vaimsed häired süvenevad aastatega. Ja ühel päeval on tragöödia. Kas teeb ise endale midagi või valib siis sellise tee, nagu eile juhtus. Olen olnud abielus inimesega, kes oli samasugune rahuliku olekuga. Nii arvasid sõbrad ja tuttavad. Ka sugulased. Aeg-ajalt esines tal perioodilisi joomingu tsükleid. Pereelule see kasuks ei tulnud, otsustasime aasta lahus elada. Peale seda elasime koos veel 9 aastat. Selle aja jooksul ilmnes tal üha süvenev paranoia. Talle tundus, et tema töökaaslased tahavad talle halba: panevad lõunapausi ajal toidusse mürki, vaatavad teda imelikult, räägivad teda taga jne., jne. Seda kõike kuulasin ma teda kodus rääkimas, veensin teda, et see pole nii, et miks nad peaksid seda tegema, sest neil pole põhjust. Kuid ometi ei saanud teda niikaugele, et ta oleks nõus olnud psühhiaatri poole pöörduma.Ootamatult, 10-ndal aastal leidis ta endale uue elukaaslase, tekkis uus pere. Mulle tundus, et neil läks hästi, kuigi sugulased väitsid, et ta nagu läheb pingesse kui oma naisega koos on (neil oli visiit elu). Möödus 14 aastat ja ta võttis endalt elu. Hiljem, järele mõeldes, meenub olukordi ja vestlusi, kus oleksin pidanud aru saama, et tema vaimse tervisega polnud kõik korras. Kuid seda ei märganud ka tema teised sugulased, kellega ta pikki aastaid, peale meie lahutust, koos elas ja oli. Sellest on kahju mis toimus eile Tallinna südames, see oli ääretult hirmutav ja kurb. Ja ei olegi muud tõdeda kui, et maailm muutub iga päevaga, kellel on tugev närvisüsteem, suudab sellega kaasa minna, õrnemad annavad alla.
M D C 
01.11.2017 13:36
Halloween ei ole vaimuhaigus, võim seda on.

Kl 
01.11.2017 13:40
Miks ei puutud inimesest koige pealt vorku? Teinuks kahjutuks ja Las sipleb Kuni Maha rahuneb!
jope 
01.11.2017 13:43
Samal ajal sõitis Manhattanil usbekk üle jalgratturite kolonnist ja ründas seejärel politseinikku. Ründas kusjuures mängurelvaga. USA cop tulistas teda kõhtu - mõistate, kõhtu, mitte kätte, jalga või suurde varbasse.
Kui eesti politsei oleks tulistanud mängurelvaga kahtlusalust, oleks see politseinik lumehelbekeste poolt juba portaalis ära lintšitud ja nõutud siseministri ja kogu valitsuse tagasiastumist. Õige ka, mis politsei see on, kes mänguasja ära ei tunne.
01.11.2017 13:54
Vabaduse väljak ei ole amfiteater ,kus politsei peaks metsistunud hulludega nugadega ja paljajalu võitlema
Beebilõust (vabandust) 
01.11.2017 14:03
jäi ellu tänu sellele ,et allus politsei korraldusele ,järelikult saab mehest veel asja !
    Viskan paar rida 
    01.11.2017 15:07
    Beebilõust läks vangi ja ma võin siin nüüd eksida, kuid tegelikult tahtis ta lihtsalt Hendrik Koppeliga seksida.
vaimselt haige 
01.11.2017 14:03
Aga võibolla oli millegi mõju all?
doc 
01.11.2017 14:05
Tubli politsei ! Lõpuks on ka rahva kaitsmisel relvadest kasu !
Lugeja 
01.11.2017 14:35
Kõigepealt siiras kaastunne kõigile lähedastele! 
Mina ei süüdista politseid nende tegevuse eest! Nemad käitusid nii nagu nende määrused jmt ette nägi. Nende tegevus kaitseski inimesi vaimselt haige inimese edasiste tegevuste eest. Jah, ta ei teinud sinnani küll kellelegi liiga, kuid sama arvamatu nagu tema ilmumine tänavale paljajalu koos kahe noaga, võib olla, et satub talle ette keegi inimene, kellele võiks "nuga anda". Me ei tea ju seda, mida ta oleks võinud teha. Maailm on "hullunud". Aga meil on "tarkasid" palju, kes kõik on valmis näpuga osutama. Augusti lõpus võis uudistest lugeda - Itaalia Veneetsia linnapea teatas, et kõik, kes hüüavad Püha Markuse väljakul «Allahu akbar» (Allah on suur), lastakse pärast kolme sammu maha. Ja ilmselgelt ka noaga ründavad inimesed, kes ei allu politsei korraldustele. Meil ei olnud terrorist, vaid vaimselt haige inimene, aga nende tegevust on veelgi keerulisem ette näha, kui peenemalt töötavaid pahalasi. Kui antud inimene oleks olnud Vabaduse väljakul mingist muust rahvusest või narkomaan või hoopis teise nahavärviga, siis kindlasti oleksid paljud kritiseerijad olnud seda meelt, et politsei käitus õigesti.
Politseile oleks ehk vaja tasereid jmt ellujätvaid vahendeid, kuid praegusel juhul oli see halvimate valikute vahel parim, kuigi kurva lõpuga.
Huvitav 
01.11.2017 15:05
ongi, et nagu mingit läbirääkimist ei toimunudki. Vend oli sisse piiratud, inimesi vahetus läheduses ei olnud ja politsei hakkas lihtsalt karjuma. Võib-olla oleks aeg äktsionmentide filme vähem vaadata ja proovida verbaalset kontakti luua, et oleks võimalik ohtu paremini hinnata. Ainult normaalne jutt võib serva peal oleva inimese relvituks teha.
    kell.15.05.-le 
    01.11.2017 18:07
    Jäta lapse mõistus koju ja mõtle reaalselt elu,et kui nugadega jookseb sinu suunas,kas siis veel oled sel kohal kus varem olid,või on nuga rinnus püsti.Arulage mõte sul,et räägid et peab normaalset suhtuma,aga kui inimene on laksuga mõistus segamini ei aita jutt.
PS! 
01.11.2017 15:16
Tehke ekraani tõmmis ja jätke see tsitaat päevalehest meelde: [...]Vahest on õigus neil, kes soovitavad politseil sellistes olukordades vähem surmavaid elektrišokirelvi kasutada. Tegemist on siiski väga tundliku teemaga, mida ei peaks arutama üldise jahmatuse õhkkonnas.[...]

Kui meil hakkavad tihedamini lõhkema pommid ja nii edasi seoses ülemaailmse terrorismiga. Siis pole mõtet hakata rääkima privaatsuse ära andmisest kaitstud olemise eest.
01.11.2017 17:15
politsi tegi super tulemuse,ei ole vaja ravida haiget,toovoimetuspensioni maksta.inimene on kulm hauas ja Muri on asemele toodud politeisse.Eestlane on nii viletsa tervise ja narvidega,aga Murid on tugevad,sobivad Eesti naistele ka hasti ja Murist on pilte palju,tubli laskur.



pirn 
01.11.2017 18:00
Ligil on vist ikka tõesti õigus kui ta räägib haigest ühiskonnast. Ühestinimlikust tragöödiast on tehtud suppershow ja enam pole muuga üldese aega tegeleda! Tee lahtiükskõik milline leht või raadiojaam ja kogu aeg ongi üksja ainus teema, mis on muudetud ligtsalt mölaks, peaasi, et saks näidata ennast ja oma tarkust! Seks ja mõrvad — maailma kõige tähtsamad teemad!
ahh 
01.11.2017 18:35
aitab---juba!
oli,mis,oli...miks.te.sellest.igapeäv, kirjutate??..kirjutage.midagi.huvitavat ,harivat..vms.see.on.igav.lugeda.aitab, juba.ühsest,väiksest.loost.teete.10.atr iklit??..ja.üle.üle.,üldse.keda.huvitab ??.minul.on.oma.elu.ja.kõigil.teistel.k a.oma.elu.igaüks,elab,oma.elu.absaluuts elt,ei,huvita.igasugune,jama
J. 
01.11.2017 20:12
Mul on nii kohutavalt kahju, et selline asi juhtus. Tōeline talent, kes oleks saanud palju väärtust luua. Soovin kogu südamest hingejōudu lahkunu perekonnale. Loodan väga, et Jaanus on nüüd paremas kohas ja valvab oma lähedaste üle.






No comments:

Post a Comment