Wednesday, November 1, 2017

Delfi Komentaar 4



Käsnajulle 
31.10.2017 12:28
Tondid keerake telefon küliti kui filmite. Kirjutage see omale sedelile taskusse kui muidu meelde ei jää. 

Näib, et politseil ei jäänudki mitte midagi muud üle kui tulistada. Mis seal ikka enam kommenteerida.
    Käsnajulle 
    01.11.2017 00:55
    Kõtt trollinahk. 
    Tasereid oleks politseinikele vaja aga kui tont noaga Sinu poole jookseb, on tulirelva kasutamine õigustatud. Politseinik ei ole piisavalt pädev, et tegeleda kuulihaavaga ja ei peagi olema, sest alustuseks ei peaks üldse tekkima situatsioonigi, kus lisaks hoiatuslaskudele peaks ka päriselt inimest sihtima. Kurb aga nii on. Jutul lõpp.
Leander Pragi 
31.10.2017 12:31
Hea töö!!!
Anonüümne kommentaar
31.10.2017 12:32
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Teureetik" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
31.10.2017 12:33
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "noo" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    Firstname Lastname 
    31.10.2017 19:54
    Kas sa oled näinud inimest adrenaliini laksu all? Liiga palju hollywoodi vaadanud kui arvad et 1-2 kuuli jalga panevad inimse, kes võib olla mingi joobeseisus kohe pikali.

    Jalg liigub, jalg on väike ja halva nurga all relva suhtes. Õpetatakse sihtima rindkehasse, ja mitte kunagi ei tehta ainult üks lask. Tulistad nii mitu korda kuni ründaja kukub, sest selle 1-2 sekundiga ei suuda sa kinnitada olukorda.

    Kurb et asi nii lõppes, aga see on karm reaalsus. Jooksed noaga politseinikule otsa kui on antud käsk relv maha panna, siis ei hakka sinuga keegi maadlema.

    Politseinik tegi absoluutselt kõik nii nagu peab enda ja teiste ohutuse suhtes. Kiitus talle ja lootust et ei teki süümekaid.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 10 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
..:: TC ::.. 
31.10.2017 12:33
Usas oleks see tüüp saanud 50+ kuuli kerre. Isegi läks hästi. Hea töö politsei poolt. :)
Prof.Moriarty 
31.10.2017 12:39
Huvitav, et kogu selle 4 minuti jooksul, mis kannatanu maas lamas ei üritanud ükski Poolits talle elustamist teha. See vaene ullike läheb küll teise ilma seetõttu, et õigeaegselt abi ei saanud....
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:08
    Elustamist? Sa üldse saad aru, millest sa räägid?
    Sinu arvates oles politsei pidanud sisemise verejooksu peatamiseks kõhu pussnoaga või rindkere kettsaega lõhki lõikama ja asuma niidi ja nõelaga aorti lappima?
    Prof.Moriarty 
    31.10.2017 13:28
    @ teineeestlane :: See sisemise verejooksu ja aordi tabamise teema on kuskil kirjas või su vilka ettekujutusvõime vili? Poolitsad on saanud eriväljaõppe selliste vigastuste tuvastamiseks samas kohas kus sinagi? Peale seda kui tina anti ei tegelenud temaga enam mitte keegi. Isegi mitte ei keeratud külje peale, et hingamisteed vabastada ja/või vigastusi kontrollida....
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:41
    Paku mingi teine põhjus tema surmaks (haiglas, hiljem!) peale sisemise verejooksu ning näita, kuidas politsei poolt osutatav "esmaabi" oleks selle ära hoidnud.
    Prof.Moriarty 
    31.10.2017 13:49
    Paku? Pressikal öeldi, et tabamus oli rindkeresse. Seda aga ei teadnud ei sina ega ka see Poolits, kes oleks võinud ja pidanud kannatanu abistamiseks midagigi ette võtma seniks kuni pädevad abijõud saabuvad. Kumbki Poolits aga ei teinud mitte kui midagi. Samuti ei teinud mitte midagi appi saabunud Poolitsad. Alles kiirabi saabudes asuti kannatanuga tegelema. Senimaani ei huvitanud mitte kedagi, mis seisus on kannatanud ja kas tema heaks saanuks midagi teha.
    PeetrusJ 
    31.10.2017 14:00
    Politsei andis veel jalaga juurde. kuidagi hirmutav on selline politsei poolne käitumine. Ilmselt peab omale muretseme igaksjuhuks kuulivesti, sest kunagi ei tea kus need poolearused tulistama hakkavad ja juhuslik kuul sind tabab.
    MetsaSanitar 
    31.10.2017 14:22
    Kummalne et mehel oli otsaette kirjutatud loll
    Mingi performance või hull?
    Järsku hoopis oli mehe pere pantvangistatud ja mees pidi käituma ettenähtud tsenaariumi järgi nagu filmis?
    Arvamus24 
    31.10.2017 15:58
    Idioot noaga tänaval ja teine kommentaariumis...
    Mükoloog 
    31.10.2017 17:21
    PeetrusJ 31.10.2017 14:00
    Politsei andis veel jalaga juurde. kuidagi hirmutav on selline politsei poolne käitumine. Ilmselt peab omale muretseme igaksjuhuks kuulivesti, sest kunagi ei tea kus need poolearused tulistama hakkavad ja juhuslik kuul sind tabab.
    ---
    Jah. Politsei peab tõesti õppima. Kurb, et peale hoiatuslasku ei läinud järgmine kuul kahe silma vahele ja kiirabi pidi asjatult raiskama maksumaksja raha. Igaks juhuks tõmba eestist uttu, kremloid.
    Koll Mckoll 
    31.10.2017 18:11
    Vend oli kanepiuimas ja võitles oma kummitustega!!
    Mükoloog 
    31.10.2017 18:37
    Koll Mckoll 31.10.2017 18:11
    Vend oli kanepiuimas ja võitles oma kummitustega!!
    ---
    Ja siis?
did_207110 
31.10.2017 12:51
Meil on toimiv õigusriik ja on väga selge, et kui politseid külmrelvadega rünnata siis on arusaadav et politsei kasutab kaitseks relva.
    eid_151c2c9bdb42a3 
    31.10.2017 19:33
    Aga kui mind kui tavakodanikku kirvega rünnatakse siis ei tohi ma mitte mingil tingimusel ründajat maha lasta. Vastavad juhused on juba olemas...
    siruk 
    31.10.2017 23:18
    to eid_151c2c9bdb42a3 
    Tohib küll, kui sul on relva kandmis õigus võid seda ka ensekaitseks kasutada. Loe relvaseadust!
Taj 
31.10.2017 12:59
Filmijad on küll korralikud ossid jälle oma jutuga.
eid_15114d421714ef 
31.10.2017 13:04
Normaalne, nii peabki olema. Õnnetus ju lausa karjus tulles ...
KaarelM 
31.10.2017 13:06
Filmijad on vist samad mehed: http://bit.ly/2hpODAT

----
Max Olen 
31.10.2017 13:14
Häbi! Mitu politseinikku ei saanud nüüd ühte nugadega vehkivat tüüpi ilma tulirelva kasutamata maha surutud.Kas politseinikele käsivõitlust ei õpetatagi või need mehed alles kuskilt politseikoolist tulnud.
    Mairold Vahermägi 
    31.10.2017 13:17
    Ohmu oled ?
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:25
    Rumal Max võib-olla võtaks paljaste kätega noarünnaku vastu. Kuskil pole kirjas, et politseinik peab end mõttetult ohverdama.
    Max Olen 
    31.10.2017 13:29
    to Mairold Vahemägi mine trenni siis õpid ka kuidas selliseid narkovõi alkouimas noakangelasi paljaste kätega kahjutuks teha.Ei ole vaja alati tulirelva kasutada.
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:38
    Pätile kaasatundjad tahtsid näha politseiniku verd, nii lihtne see ongi.
    FlaK 38 
    31.10.2017 15:09
    Max Olen, vaata vähem märuli filme!
    did_235374 
    31.10.2017 15:54
    Tule meile trenni ja näita ette, kuidas saad kahe plastiknoaga vehkiva tegelase paljaste kätega kahjutuks teha. Paneks Sulle hea meelega autasu 500 eurot selle eest ka välja. Selle tingimusega, et olukorda ka filmitakse ning see klipp tuleb hiljem netti üles. Kui oledki nii hea tegija, siis on instruktori koht ootamas. Kui siiski pole nii tegija, siis ära keksi oma teadmistega politsei väljaõppe kohta.
    Mükoloog 
    31.10.2017 17:23
    Max Olen 31.10.2017 13:14
    Häbi! Mitu politseinikku ei saanud nüüd ühte nugadega vehkivat tüüpi ilma tulirelva kasutamata maha surutud.
    ---
    Politsei ülesanne on ellimineerida sellised tegelased. Praim elliminatsioon on auk kahe silma vahel. Seega milles su probleem on?
    eid_1579efccb3c421 
    31.10.2017 19:30
    Käsivõitlusega lähed nugade vastu või!!!!!!!!Max on ikka pooletoobine küll.......
    eid_151c2c9bdb42a3 
    31.10.2017 19:35
    Väga õige! Meie politsei väljaõpe on ümmargune null.
eid_156f380e21f06a 
31.10.2017 13:19
Paneb mõtlema, miks jalgadesse ei tulistatud.
    janco keegi 
    31.10.2017 13:26
    Ainult pähe sellisele
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:26
    Palun vaata videot! Noamees oli kohe-kohe politseinikuga kehalisse kohtakti asumas ja tegemist oli pealegi rahvarohke kohaga. Jalgadesse tulistamisel oleks olnud suur oht möödalasuks ja rikošetiks.
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:27
    Ei, mitte pähe, pea on väiksem kui kere ning pihtasaamise ja süütu kõrvalseisja tabamise võimalus suurem. Just keresse tulistamine oli õige.
    Arvamus24 
    31.10.2017 16:02
    Jutumeestest puudust ei tule sellise asja juures. Kes oleks lasknud jalgadesse ja kes noa palja käega ära võtnud. Reaalselt poleks te peale püksi laskmise mitte midagi teinud. Politseinik oli siin täielik proff.
    Mükoloog 
    31.10.2017 18:45
    teineeestlane 31.10.2017 13:27
    Ei, mitte pähe, pea on väiksem kui kere ning pihtasaamise ja süütu kõrvalseisja tabamise võimalus suurem. Just keresse tulistamine oli õige.
    ---
    Kui sa nii arvad. Kui politseinik omab piisavalt külma närvi tulistamiseks enne õhku, siis õige kauguse puhul on ainuõige lasta kuul pähe. Kuul kerre on oluliselt ohtlikum kuna see võib teatud juhtudel anda ründajale täiendava adrenaliinilaksu mis võib hullust suurendada. Jah, samas pead riivates võib efekt olla ka sama. Mina eelistaks antud juhul siiski pead ja ei tulistaks kaugemalt kui tsirka kaks meetrit noakangelase puhul.
    Tommy Gun 
    01.11.2017 00:58
    Me ei ela zombifilmis, Müko. Politsei eesmärk on ründaja kahjutuks teha, mitte teda iga hinna eest tappa.
Smelly Kelly 
31.10.2017 13:19
Kas tõesti on võimalik olla nii saamatu, et jooksed politseile nugadega peale ??? Darwini preemia võitja ilmselt selleks aastaks selgunud.
Meele Härma 
31.10.2017 13:48
Kuulates selle filmija kommentaare hakkab väga masendav olla. 

"Lasigi maha vä? Lasigi maha vä? Täitsa pekkis, lasigi maha vä? Täiesti haige, mis siin toimub! Lasigi maha vä?"

Samas on hea, et video on olemas - on näha, et politseinik toimis ainuõigelt.
Evelin Poolamets 
31.10.2017 14:16
Väga jabur pealkiri - jääb mulje nagu oleks ründaja lihtsalt kõndinud ja politsei lasi "kõndija" heast peast maha.
Keegi võiks ikkagi kontrollida, kui meedia valeinfot levitab.
Rünno55 
31.10.2017 14:53
Aga see õhku laskmine on ikka tobe komme. Kui tüüp oleks ligemal olnud ja politsei tegeleb pilvede põmmutamisega, siis oleks vähemalt ühel politseil nuga kõhus.
    Õu Nõu 
    31.10.2017 15:02
    Otsese eluohtliku rünnaku puhul ei pea eelnevalt õhku laskma. 
    Igati koššer. Kiire ja täpne tegutsemine. Ega mõni kuul hulkuma ei läinud?
    See oli vene sõjaväe karauulis nii.
    Õu Nõu 
    31.10.2017 15:02
    Karauulis oli see, et pidi enne õhku laskma.
    Mükoloog 
    31.10.2017 17:24
    Õu Nõu 31.10.2017 15:02
    Karauulis oli see, et pidi enne õhku laskma.
    ---
    Jah, see on kaugele näha, et sa vene sõjaväelane oled.
    eid_155826ac2d2ac5 
    31.10.2017 18:04
    Joonatan , Te jälle Rimi parklas viibinud ...40 - + pole see ilus ja sobilik .
JFKCoup_detat 
31.10.2017 15:30
video on juba tsensuuritud, filmija enda kommentaare enam ei eksisteeri, kuigi algselt olid need olemas
Max Olen 
31.10.2017 15:48
Pärast tulistamist oleks võinud ju kannatanule esmaabi osutada aga käidi ja jalutati niisama maas raskelt vigastatud noormehe ümber.
NikaDani 
31.10.2017 15:49
Teise inimese surma filmitakse ja samal ajal ka naerdakse ja irvitatakse selle üle. Filmijad isa vajavad ravi, mul endal isiklikult oleks häbi avalda sellist video koos enda poolse naeruväärse audioga. Häbi olgu filmijatel. Juhtus mis juhtus, põhjusi me ei tea, aga siiski naerda surma üle on alatu!
MotivationEST 
31.10.2017 15:52
Miks omada nutifoni kui filmida ei osatagi?




--

Sõnatu... 
31.10.2017 12:51
Kas nagu tõsiselt selline pressiteade? Tallinna politsei? Linnavalitsuse prioriteediks? Meie politsei? Nagu misasja?!?! Pigem oli see Eesti Politsei ja teie käest lastud linnakodanik.

Häbi peaks olema sellisest sündmusest poliitilist profiiti lõigata .... 

Mundrimeestele aga au!
    irw 
    31.10.2017 15:45
    Oleks see Taavi poeg olnud, siis poleks kiitnud ,,Tallinna Politseid,, :D
    See oli rohkem mõrva moodi.
    kas 
    31.10.2017 17:20
    politsei e isuuda tulistada kätte või jalga ,õlga jne,aga ei peab kohe maha laskma!
    to: kas 
    31.10.2017 18:37
    Mine käi tiirus, lase täiesti rahulikes oludes püstolist märklehte. Siis võta leht kaasa ja räägime edasi tulemuste põhjal.
    Aga siin polnud rahulikud olud. Oli oht tulistaja elule. Ka hoiatuslasud võtsid omajagu aega vähemaks. Tegelane aga muudkui liikus edasi. Lihtsalt mööda lasta ei võinud, tuli lasta kindlasti pihta, sest mööda lennanud kuul võib tabada kedagi teist. Pealegi tuleb arvestada, et haavata saanud ründaja võib külmrelvaga ka rünnatavale otsa kukkuda ja ikka kahju teha. Seega polnudki muud võimalust, kui tulistada kuskile kõrgemale, et suure kaliibri kuul ta edasiliikumise peataks.
    Inimese elust on alati tohutult kahju, olgu ta või peast segi. Seekord aga läks nii. Kaastunne.
mundrimeestele häbi 
31.10.2017 13:04
Suure tõenäosusega vaimselt häiritud inimene lasti lihtsalt maha. Kui see on hea tegutsemine, kas see tähendabki, et edaspidi "shoot first, ask questions later"? Professionaalne oleks tegutsmine olnud siis, kui tulistatu ellu oleks jäänud.
    Mis siis kui see suitsiidiline inimene eesti keelest aru ei saanud? 
    31.10.2017 13:07
    Oleks võinud karjuda ka ühe korra inglise või vene keeles.
    teineeestlane 
    31.10.2017 13:15
    Palun vaata videot! Kui ilmselgelt agressiivsete kavatsustega ning kahe pika noaga relvastatud inimene tormab politseiniku poole ja ei allu mingile korraldusele, siis tuleb kasutada relva, mis ründaja peatab. Kehaline kontakt noamehega oli kohe-kohe kätte jõudmas.
    to teineeestlane 
    31.10.2017 13:22
    Politsei ei saanud ohtliku inimese peatamisega hakkama, ilma teda maha laskmata. Järelikult oli vale taktika - kas oldi liiga lähedal, ei oldud oma tulistamisoskuses kindel, et nii tulistada, et ellu jääks. Õppigu täpsemalt tulistama. Siis saavad inimese peatada ka ilma teda maha laskmata. Teist inimest maha lasta oskab peaaegu igaüks. Politsei peaks olema professionaalsem, kui "peaaegi igaüks". Politsei käitus antud juhul sama professionaalsusega, nagu suvaline relvaomanik. Nõrk.
    kodanik 
    31.10.2017 13:46
    Kuule sina, mis mundrimeestele häbi, selline hull oleks võinud ükskõik kelle maha tappa, ega siis nii ei saa, et võivad teha mida tahes. Selline olgugi nende saatus!
    Aga 
    31.10.2017 14:13
    samuti vaimselt häiritud aas, oli ju poolt?
    milleks imestada..juurdlus selgitab kõik 
    31.10.2017 14:43
    Kui keegi on ohtlik ja relvaga..kas tuleb oodata kuni midagi juhtuks... selle ohtliku käeläbi ja alles siis reageerida?

    Jah võime küsida kas poleks olnud õige jalga tulistada jne.
    Enamuse ja vähemuse arvamused täna ei loe.Kui olete ise sarnases olukorras (järgmine kord) teete kõik nii kuidas vaja( õigesti)..täna läks nii..mott

    Kui "viisakad" rohelised mehikesed(ilma eraldus-tunnusteta) tulid Krimmis tänavatele ja keegi ei teinud midagi...
    - Küsiti Narvas (eesti ) politseilt mida nemad teeksid kui sarnane asi juhtuks kuskil Ida-Virus.... 
    - Mäletan vastust -Laseme maha..punkt.
    - Mäletan et vastus
    aasal 
    31.10.2017 14:45
    oli võimalus vait olla, aga politesi näitas, et nende jaoks inimelul pole mingit väärtust.
    Vallo 
    31.10.2017 15:20
    Palun siinsetel internetikangelastel selgitada kuidas oleks selles olukorras saanud politsei asja rahulikult lahendada? Mul on häbi, et meie seas on inimesed, kes enesekaitseks tegutsenud inimesi maha teevad. Selgelt on näha videost kuidas mees meelega politseid kahe pika noaga ründab! Ainuke abi nugade vastu oleks olnud politseil jooksu panna seal?? Siis te samased oleks karjunud ju et mõttetu politsei jne... vähem kibestumust inimesed.
    inimene 
    31.10.2017 15:24
    Keda huvitab sellises olukorras on tal hulluaripaberid ,on ta laksu all ,tahtis kedagi tappa, fakt oli, et ta käitus ründavalt külmrelvad mõlemas käes. Politsei tegi õigesti.
    alati 
    31.10.2017 17:21
    on võimalus lasta ka kätte või jalga või õlgavõi mitmesse kohta aga see oli lihtsalt hukkamine
    Nii kaua 
    31.10.2017 18:30
    kui meie targad sildistavad ja irvitavad siin ,et olid hullari paberid , tekib niisuguseid juurde ! Kahju , aga noormehele oli see p@@semine ! Mis teda ees ootaks ! RIP
    Ei taha ka politseiniku nahas olla.
    .... 
    31.10.2017 20:10
    Sellised tulebki maha lasta. mis j2rgmine kord oleks saanud kui ta ellu oleks j22nud. Mul on hea meel et mu lapsed ja tuttavad ningmina ise ka v2hemalt selle yhe trossi v6rra v6ime rahulikumalt hingata
no sellel inimesel oli põhjus.. 
31.10.2017 13:20
.. ja põhjust ei ole arvatavasti mitte ainult temal. Kuid see, et politseil ei ole põhjust Aasa vahistada on otse öeldes kaaskodanikele ja ka linnakülalistele eluohtlik.
    optimist 
    31.10.2017 15:47
    Politsei Aasa kontrolli all. Loodetavasti ta siiski ükskord vahistatakse ,,Tallinna Politsei,, poolt.
to RaivoArengu 
31.10.2017 13:25
loe artiklit pealkirjast edasi.
kui 
31.10.2017 13:31
tahad sada siit ilmast lahkuda ,võta noad ja jookse politsei suunas,ja polegi rohkem tarvis......jätan meelde ,mine tea äkki tuleb endal ka seda kasutada....
    oled sündinud lollina sured ka lollina 
    31.10.2017 14:10
    Head teed sulle. Midagi pole rohkem selle rumaluse peale öelda.
    tõesti on rumalus maksta korruptantidele lõive 
    31.10.2017 14:31
    pigem las lasevad maha kui kuhugile minna ei ole.
    to: kui 
    31.10.2017 18:43
    Oled lõpuks ometi asjast õigesti aru saanud.
    Muide, on maid, kus pole isegi nuga tarvis, et sedamoodi lõpetada. Proovi näiteks USA-s ajada käsi põuetaskusse, kui politsei on su auto peatanud ja pabereid tahab näha. Sa imestad, kui kiiresti tuki toru sulle nina alla satub ja sul on õnne, kui sealt pauku ei tule.
Fakt järeldusteta esmamulje on: 
31.10.2017 13:38
Üks inimene on surnud.
Mõtlik 
31.10.2017 13:41
Kas on veel inimesi, kellel on hea meel tapmise eest?! Pole inimest, pole probleemi!....
Tubli, politsei!! 
31.10.2017 13:50
Ainuõige käitumine. Nugadega vehkiv ja agressiivne, politsei korraldustele mittealluv tüüp tulebki maha võtta, pole midagi arutada. Politsei sõimajatele: kui see tüüp oleks nugadega vehkides teie poole sööstnud ja politsei onleks teie soovitusi järginud, siis te tõenäoliselt siin rumalaid kommentaare ei kribaks, vaid oleks lina alla suht vagusi. Politsei käitumine on ka selge sõnum wanna-be terroristidele: niisugusele käitumisele reageeritakse otsustavalt, üheselt ja kiirelt. Mis peabki nii olema.
vahelehõige to Fakt järeldusteta 
31.10.2017 13:57
Üks inimene on surnud

Vedas ! Poleks seda ühte maha lastud, siis oleks neid laipu kohe hulgim võinud olla...
kahju inimesest 
31.10.2017 14:07
Noarünnakut, mida tegelikult ei olnudki, oleks saanud ka inimlikumalt tõkestada.
    juku 
    31.10.2017 14:57
    eks sa mine ja tõkesta inimlikult ja sa pime ei näe videolt ,et ründaja jooksis nuga käes politsei poole
    ja 
    31.10.2017 17:22
    pidi kohe kuuli keresse laslma... ei saanud jalga lasta
    alatu propagandist 
    31.10.2017 18:42
    Rünnakut ei olnud ju toimunud veel.
    Isik lihtsalt jooksis kellegi poole.
    Kui sina näiteks pöördud politseisse ja ütled et sind ähvardati või et tundsid ennast ähvardatuna, siis politsei vastab sulle, et meie ei saa ennem midagi teha kui asi pole juhtunud..
    Nii et mõtle pisut ennem veidi kui politsei poolele asud.
    Sest kui sinul on politsei abi vaja, siis sa seda politseist ei saa.



---
aasal oli ainult kahju 
31.10.2017 14:14
et ei saanud Tallinna maksumaksja raha kaasata operatsiooni?
Oleks kesknärakad ka nats kõrvalt saanud jälle...
Vaherit 
31.10.2017 14:17
Uute saabastega,et ei ole suutnud muretseda elektrišokirelvi ja politsei peab iga noaga vehkija mahalaskma,kindluse mõttes
Ats 
31.10.2017 14:36
Politsei tegi õieti....
esimene kord... 
31.10.2017 14:54
..Taaviga ühel meelel
Nüüd alles läheb tulistamiseks Taavi 
31.10.2017 15:08
kui Tallinna linn hakkab premeerima politseinike 10 000€ kes on mahalaskmise külmrelvaga ähvardaja.”Tubli Taavi”
est. 
31.10.2017 15:50
Kaastunne hukkunu omastele.
Polegi 
31.10.2017 15:50
meie politsei nii hukas: täna sellises olukorras politsei käitus nii nagu politsei käituma peab!
Dre 
31.10.2017 15:56
Tubli politseinik käitus väga õigesti! Hoidis sellega ära massipussitamise.
gäng 
31.10.2017 16:03
Meie kuulsusrikas politsei, saavutas järgmise töövõidu, ta lasi inimese maha !
Tasuja 
31.10.2017 16:12
ei tea kas ikka maksab miilitsat kiita
    31.10.2017 16:35
    nad said ju näpu valgeks või käe valgeks nii öeldi vanasti
    nüüd on asi selge ja kõik kõmmutatakse maha kes herrrr sinikuue poole kasvõi kõõrdi vaatab

--

Jh 
31.10.2017 17:50
Oleks võinud pidada läbir22kimist, et ala miks sa teed nii v6i kas. Saame sind kuidagi aidata. Selle asemel tuli" viska kaest viska k2es". Väga läbimõtlematu politsei poolt! Hoiatuslasu asemel pidanuks laskma jalga mitte rindu. Kui ta ei teinud kellegile liiga enne politsei tulekut ja n2hes politsed oli ta rohkem.2rritunud ja mille peale hakkas jooksma politseiniku suunas. Arvan ma ikkagi et siin on politsei syy ebakvaliteetses lahenduaes milles hukkus kodanik kes oli varem t2iesti puhas.
Kes vb vajas lihtsalt et temaga r22gitaks milles mure. Asjadele saab l2henada teisest kyljest. Siit ka mõtlemisainet. Miks ta ryndas politseiniku, mitte inimesi kes talle t2navapeal vastu tulid enne politsei saabumist.
    31.10.2017 18:51
    Oleks su pere pussitatud saanud sa nuttaks et kus politsei oli
    Taivo Taller 
    31.10.2017 19:20
    see oli julm hukkamine. Pisike, peenike haige poisike mitme härjamõõtu politseiniku vastu.
    To Jh 
    01.11.2017 12:29
    Oleks oleks nüüd on hiljem hea targutada. See, et ta haige oli tuli ju hiljem välja! Kuidas sina reageeriksid, kui mingi sõge tundmatu inimene noad pihus sinu poole jookseb?
ilus nimi 
31.10.2017 18:46
Kommentaarid tuletavad meelde ühe vana võmmi juttu: "Lähed vormis mööda tänavat ja kuuled, kuidas selja taga sülitatakse, et kuradi võmm. Välja ei tasu teha, sest kui oled natuke maad edasi jõudnud minna, võib juhtuda, et sama hääl karjub juba palju kõvemini, lausa kriiskab - APPPIIII POLITSEIIII! Lihtsalt asjaolud muutusid"
:-)
Masendav , selle politseiniku koht on vanglas 
31.10.2017 19:17
ilmselgelt kuritarvitas oma võima. Sellise peenikese pisikese poisi oleks kaks politseinikku suutnud kahjutuks teha tühipalja noa käest äralöömise võttega, mida isegi noorkotkastele esimese asjana õpetatakse.. SEE TAPMINE ei ole õigustatud.
    Hmm 
    01.11.2017 12:33
    Samas miks peaks politsei laskma ründajat endale nii lähedale, et seab ohtu enda tervise. Või mismoodi sa seda mõlema noa käest löömist ette kujutad?
alatu, kuidas politseil häbi pole oa saamtuse üle, tõeliste kurjategijatega ei suuda nad midagi ette võtta.
31.10.2017 19:19
see oli hukkamine, mitte kahjutukstegemine
haige inimene 
31.10.2017 19:21
ja kohe nagu Chicagos-surnuks
kodanik 
31.10.2017 20:06
See libedik Aas võiks oma pudruaugu vahelduseks kinni hoida.





No comments:

Post a Comment