Wednesday, November 1, 2017

And you are mind controlled by ultra fast blinking message overlay.

 
 
SadShow More Reactions
Comment
Comments
Mihkel Niit temale RIP? Päriselt ve?
 
Reply
8
Yesterday at 16:36Edited
Manage
Juta Kund Viisaks oleks esimene kommentaar eemaldada, surnutest halba ei räägita, ei tea isiklikult inimest aga lähedastel on niigi raske.
 
Reply
61
Yesterday at 16:37
Manage
Mihkel Niit ok minu viga. sorry
 
Reply
2
Yesterday at 16:38
Manage
Kadri Sander Mihkel sa ise vajad abi ja tõsiselt!
 
Reply
19
Yesterday at 17:15
Manage
Melika Tali Ma kyll olen Mihkeliga nöus..
 
Reply
7
Yesterday at 17:30
Manage
 
 
 
Sass Vask Vasak-liberaalid tegid poisiga korraliku ajupesu. Nüüd on tulemus kõigile näha.
 
Reply
17
Yesterday at 16:35
Manage
Kristel R. Sitz Mingi uus aine on popimate noorte seas levimas?
 
Reply
11
Yesterday at 16:41
Manage
Priit Padar Lõvikonserv on selle aine nimi. 
 
Reply
5
Yesterday at 17:00
Manage
Kristel R. Sitz Vaatan, et suht räme jah. Inimesed muutuvad täielikeks idiootideks.
 
Reply
1
Yesterday at 17:20
Manage
 
 
 
Prl Kristiina Olgu mis oli. Minuarust ei tohiks surnud inimestest halba rääkida. Ammugi tulla surnud inimese kontole ja öelda mida sülg suhu toob. Me kõik oleme elus vigu teinud, olgu see viga siis milline tahes. Mõistame siiski lähedaste kaotusvalu ja laseme leinata. Me ei tea, mida see inimene mõtles seehetk, või üldse, kes teab mida ta tarvitanud oli.. Kaastunne lähedastele!
 
Reply
149
Yesterday at 17:44Edited
Manage
Kristel Puus Kaastunne ☹️
 
Reply
6
Yesterday at 17:59
Manage
 
 
 
Meeri Miki Idiootne on tõesti surnud inimese kontole tulla kraaksuma...ei ole sellistel endil mõistust peas! Kaastunne lähedastele...
 
Reply
61
Yesterday at 17:59
Manage
Jaana Reinson Puhka rahus  ei suuda mõista lihtsalt
 
Reply
5
Yesterday at 18:38
Manage
Tõnis Leidma Halage muidugi debiilikut taga. Tänage jumalat, et see noaga tüüp teid või kedagi teie tuttavast tera otsa ei saanud.
 
Reply
40
Yesterday at 18:40
Manage
Tiiu Savelli Tõnis, igat inimest võib haigus tabada, ka teid ja teie lähedasi. Väga õel ja kuri teist sin selliselt ennast väljendada.
 
Reply
19
23 hours ago
Manage
Tõnis Leidma No kui mu lähedasi tabab sellinw haigus saadaks sunniviisiliselt ravile, mitte et ah suur inimene saab hakkama
 
Reply
2
23 hrs
Manage
Riin Oviir Tõnis, inimest ei saa sunniviisiliselt ravile saata! Mitte enne kui pole reaalselt ohtlik teistele. Selles süsteemiveas võib olla antud loos suur roll.
 
Reply
5
23 hrs
Manage
Monika Vinerfeld Kahjuks sunniviisiliselt meil kedagi nii naljalt ravile ei võeta. Ilmselgelt ei olnud antud inimene terve ja oleks vajanud profesionaalset abi. Noor inimene on siit lahkunud  Minu poolt kaastunne perele
 
Reply
2
23 hrs
Manage
Katariina Rožalie Jutt jumala õige! Vägagi ebastabiilne käitumine oleks võinud paljudele peredele väga kurvalt lõppeda. Kes teab mis tal plaanis üldse oli. Õnneks läks nii, inimesest kui sellisest on kahju et ta nii üldse tegi, miks tegi, pole tähtsust. Tähtis on see, et midagi hullemat ei juhtunud. Sellegipoolest kaastunne omastele, sest neile jääb ta ikkagi kalliks.
 
Reply
3
23 hrs
Manage
Katariina Rožalie Haigust saab ravida ka muul moel ja ei pea kedagi kinni kuskile panema selleks. Selline ravi kannab tähtsaimat nime- armastus ja hoolimine.
 
Reply
2
23 hrs
Manage
 
 
 
Tea Tarassova Palusoo Suur kaastunne  noor inimene lahkus 
 
Reply
11
Yesterday at 18:55
Manage
Jane Toomla Sügav kaastunne lähedastele! See mees pole kellegile kunagi liiga teinud, ega poleks ka täna mitte. Vaadates tema postitusi siin, siis tekib tunne, et talle tehti ära ...
 
Reply
16
Yesterday at 19:02
Manage
Lev Arhipov mis tähendab fraas "talle tehti ära"? kuidas tõlkida?
 
Reply
2
Yesterday at 20:51
Manage
 
 
 
Hannes Kalamäe Puhka rahus. Oli au tunda. Küll põgusalt aga siiski.
 
Reply
3
Yesterday at 19:19
Manage
Riina Rii sügav kaastunne lähedastele.Politseinik on nüüd supermen,et sai haige inimese maha kõmmutada.
 
Reply
14
Yesterday at 19:47
Manage
 
Hide 11 Replies
Tea Tarassova Palusoo Haige ??
 
Reply
1
Yesterday at 19:49
Manage
Merike Piisang-Piir Millal politseil oli aega diagnoosi panna või psühhoanalüüsi teha?
 
Reply
49
Yesterday at 19:59
Manage
Jane Toomla Merike ja Martinr, kas te pealtnägija tehtud videot polegi veel vaadanud ja juba siia kohut mõistma. 2 politseid relvadega, 4 lasku mehe vastu kes vaid jookseb, noad pole isegi nende poole sirutatud.
 
Reply
5
Yesterday at 20:05
Manage
Maire Marichen Mõttus Täpselt, olen ise tunda saanud, kuidas just kaitsetumate ja nõrgemate peal need "korra"kaitsjad" end välja elavad aga kui tegu on tõsise kurjategija ja tugeva vastasega, siis tõmbuvad kössi.
 
Reply
13
Yesterday at 20:09
Manage
Kaido Unt Täiesti ebaprofesionaalne käitumine politsei poolt, amatöör...
 
Reply
19
Yesterday at 20:17
Manage
Tiiu Ulmiste Maire Marichen Mõttus absoluutne põhimõte. Isegi väikeseid prügikalasi kardavad, kasutavad ametiautosi, et end turvalisemalt tunda isiklikke asju ajades.
 
Reply
1
Yesterday at 20:39
Manage
Matti Matkalainen Jane Toomla Kolm hoiatuslasku õhku, ainult üks lasku mis tabas rinda.
 
Reply
3
23 hours ago
Manage
Galina Sepp Korsakaite politsei arvab et tohib kõike maha lasta. aga ta pole kedagi tapnud ja mitte kellele pole viga teinud.. kahju nii noor...
 
Reply
1
23 hours ago
Manage
Gris Parmas aga kui oleks hukkunud politseinik?
 
Reply
4
22 hrs
Manage
Marken Aksalu Lamba kari, mis see politseinik siis oleks pidanud veel tegema? See oli puhas enesekaitse, mis ta oleks pidanud siis laskma sellel haigel ennast 2ra tappa?
 
Reply
13
21 hrs
Manage
Jaana Goldina Ja kui okeks mõni kaaskodanik viga saanud? Kui oli haige, siis trma koht polnud Vabaduse väljakul nugadega vehkida, vaid oleks pidanud raviasutuses olema. Kahju küll inimesest, aga politseinik käitus õigesti. Seadused on kõigile täitmiseks, k.a. haigele inimesele. Kui ta poleks ohtlik tundunud, siis poleks ju keegi päästeametisse helistanud. Muide, hea et meil relvad vabalt saadaval pole, ilmselgelt oleks lõppenud see intsident hoopis kurvemalt, mida oleme harjunud uudistes nägema.
 
Reply
7
13 hrs
Manage
 
 
 
Andres Kalev Rebane tüüpiline hoolimatus Politsei poolt. selle asemel, et palja jalu ringi töllerdavast ullikesest pisut eemale jooksta, ning ükskõik millisel teisel viisil ta kahjutuks teha (kasvõi oleks võinud mõni teine politseinik teda jalga tulistada) oli vaja harkis jalu "territooriumit kaitsta". politseinik ise fantaseeris ennast sõjakangelaseks rindejoonel, kuid tegelikult lasi haige inimese maha nagu marutõbise koera. külmavereliselt ja argpükslikult.
samamoodi sõideti mõni aeg tagasi Tartus inimene surnuks ülekäigu rajal.
või siis bussiga otsa mootorrattale, nii et kaassõitja rataste alla jäi.
keegi pole midagi vabandanudki.
eriti nõme, et ülejäänud rahvas peab sellisest kauboi-õigusest lugu.
need pole juhused, vaid Eesti Politseis valitsev mentaliteet. inimlikku on seal asutuses väga vähe.
 
Reply
64
Yesterday at 20:03
Manage
 
Hide 14 Replies
Наталия Ланге Kas te olete proovinud jooksvat inimest, kellel kaks nuga käes, jalgadesse tulistada? Jabur. Kõik toimisid vastavalt olukorrale. Kaastunne ja puhka rahus
 
Reply
29
Yesterday at 20:09
Manage
Maire Marichen Mõttus Наталия Ланге Kas Tei ise ikka olete seda videolõiku näinud. Seda habraste jalgadega inimest oleks ÕIGE POLITSEINIK saanud noa mahalöömisvõttega jalust maha lüüa, mitte inimest tapma hakata. Sellisteks puhkudeks on politseil sootuks teistsugused võtted olemas. Nei õpetatakse aastaid just sellisteks olukordadeks.Tapmist ei õigusta miski antud olukorras. Inetu oli kuulata politsei ülemate õigustusi. Hale, väga hale .
 
Reply
38
Yesterday at 20:14
Manage
Jane Toomla Just Maire, olen sinuga nõus. Neljas lask oli vihalask, mitte enesekaitse. Vaadake videot ja veendute ise.
 
Reply
17
Yesterday at 20:17
Manage
Annika Holtsmann Kus seda videot näha saab
 
Reply
1
Yesterday at 20:33
Manage
Andres Kalev Rebane Наталия Ланге inimene oli paljajalu, otsaette kirjutatud LOLL, töllerdas pikemat aega vanalinnas inimeste vahel. ta polnud kedagi puutunud! ta ei olnud nii ohtlik, et teda maha oleks pidanud laskma. politseil polnud mingit põhjust temaga peadpidi kokkujooksta. kui sa tunned, et ei suuda olukorda valitseda, siis oleks võinud vähemalt niipalju, et taanduda pisut eemale - saabastega sportlik politseinik oleks kerge vaevaga saanud paljasjalgse inimese eest taanduda. kasvõi selleks, et olukorda kaaluda, jalgadesse tulistada - äärmisel juhul. 
sellist inimlikku kõhkluse momenti polnud. politsei ei astunud SAMMUGI tagasi, vaid lihtsalt tulistas inimesele rindu, külmavereliselt. lasi haige inimese maha nagu marutõbise koera.
ja ma rõhutan veelkord, et külmaverelist hoolimatust demonstreerib Eesti Politsei korrarikkujate suhtes pidevalt, see pole erandjuhtum. tõsi seda juhtub ka mujal maailmas tihti. ja see "tapmiskatse" mille järgi asja menetletakse on parim näide politsei silmakirjalikkusest.
nemad lasevad kahjutu ullikese maha, panevad seljad kokku, ja kõik on õige. aga alles paar kuud tagasi sõideti bussiga MEELEGA ja KAALUTLETULT (väidetavalt) tagant otsa põgenevale mootorratturile, nii, et tütarlaps, kes oli kaassõitja jäi bussi rataste alla. ta oli kõrvalseisja, kelle vastu sooritati politsei poolt tahtlik tapsmise katse. aga pole vabandustki, sest Politseiriigis ei tee Politsei kunagi midagi valesti.
 
Reply
25
Yesterday at 20:47
Manage
Наталия Ланге Andres Kalev Rebane ausalt öeldes ma isiklikult inimest ei tunne. Videot olen päris mitu korda üle vaatanud. Oma arvamuse juurde jään. Kõik käitusid vastavalt olukorrale. Ei tahaks laskuda hullemasse poleemikasse austusest läinud inimese vastu.
 
Reply
9
23 hours ago
Manage
Ceeri Meeri Andres Kalev Rebane ... no selle motika looga pingutad kyll yle! See kaasöitja teadis täpselt, millise hullu kihutaja kyyti ta istub/ lubateta liiklushuligaan/. Neil oli spets varustus selga pandud, et minna kihutama! Pigem ytleks, et pollar pååstis selle tydruku elu, et ta sealt motika seljast maha töukas ja ehk pååstis veel kellegi elu, kes ei jöudnud jääda sinna kihutava ratta alla!
 
Reply
7
23 hours ago
Manage
Meeri Miki Andres...jutt jumala õige! Hullem on mõelda veel selliste kommentaare kes kiidavad politsei teguviisi, ehk tapmist ja hauguvad surnut julmalt taga...sellised laseks kõik maha nii et silm ka ei pilgu .
 
Reply
1
23 hrs
Manage
Wolli Moller Minge lasketiiru ja proovige.
Annie Oakleyd koos siin.
 
Reply
1
22 hrs
Manage
Kalle Kello Kapoti-Kalev ju ka ei tgurdanud meetritki tagasi, vaid võttis liiklusreguleerija kaasa ning jätkas oma teekonda.
 
Reply
2
22 hrs
Manage
Jaanika Asula Mendiriik ju 
 
Reply17 hrs
Manage
Pille Juur Keegi vist siin ei tea,mis tähendab nuga saada.kahju on inimesest,aga see pole normaalne ,et üks mees kõnnib kaks nuga käes rahvarohkes kohas
 
Reply
6
15 hrsEdited
Manage
Jaana Goldina Ja kui peaks selguma, et oli mingi aine mõju all, siis on ka õigustatud nugadega vehkimine. Õnneks olid vaid noad, mitte tulirelvad. Enne kui sellist jama suust välja ajada, võiks mõelda. Nii need süüdimatud tegutsevad, sest politseinik on ju alati süüdi! Tuletan meelde, et situatsiooni algatas see kodanik ise vabal soovil. Kahjuks pole see kooskõlas seadusandlusega. Muide miks enamus inimesi suudab elada nii. Et puudub kokkupuude korrakaitsjatega ning kes kunagi ei kiru neid, et neil selline tänamatu amet ja samas ilma nendeta kahjuks me maailm ei toimi.
 
Reply
5
13 hrs
Manage
Romet Pärn Ise oleks mendi asemel olnud oleks niikuinii haledalt nuga saanud. Ega hiljem kommentaariumis tulevad alati need MMA vennad välja kes "oleks" maitea mis võtteid teinud
 
Reply
7
12 hrs
Manage
 
 
 
Natalia Meier Жаль парня....
 
Reply
8
Yesterday at 20:07
Manage
Veronika Fjodorova И мне очень жаль,такой молодой и красивый.
 
Reply
5
Yesterday at 20:18
Manage
 
 
 
Antti Saarinen Politsei tegi ainuöige otsuse! Toetan Eesti politsei kiiret reageerimist tänu millele päästeti ehk nii mönigi inimelu! Need kes siin kritiseerivad politseid möelge kui teid oleks segane rünnanud! Kui siin toetate seda meest siis miks te varem teda ei aidanud kui ta oli haige!?
 
Reply
72
Yesterday at 20:49
Manage
Toomas Lõngus EV saab ainult Politsei toimetada isiku tahte vastaselt sundravile ja seda tehakse ainult siis kui inimene on ohtlik teistele või isendale. Palun mõtle enne sellele kui õigustad Politsei käitumist!
 
Reply
6
Yesterday at 20:56
Manage
Antti Saarinen Täpsemalt seadusi kahjuks ei tea aga kui teie olete nii targad siis oleksite vöinud enda tuttavat varem aidata ja teda suunata ravile. Tagantjärgi on hilja arutleda mis ja kuidas. Politsei on korravalvur ja tegi köik selleks, et körvalisi isikuid kaitsta! Eriti kui vaadata mis see aasta on toimunud Londonis, Barcelonas, Turus. Parem olge tänulikud, et Eesti politsei pole veel nii ära poputatud nagu Soome ametivennad! Igalühel oma arvamus ja see on minu arvamus ja teie avaldage oma arvamust kui soovite. Igatahes hoidkem Üksteist ja kui näete, et keegi vajab abi siis aidake teda varem ennem kui hilja on!
 
Reply
25
Yesterday at 21:00Edited
Manage
Toomas Lõngus Sa võid soovida inimest aidata kuid kahjuks Politsei ei tegutse enne kui on toimunud reaalne tegu.
 
Reply
1
23 hours ago
Manage
Inga Leming Ma väga vabandan, kuid äärmiselt inetu on avaldada selliseid kommentaare lahkunu fb kontol. Viisakusest võiks seda teha mõne delfi loo all.. 
 
Reply
1
21 hrs
Manage
 
 
 
Tiiu Savelli Sügav kaastunne lähedastele
 
Reply
6
23 hours ago
Manage
Diana Viiras Täna jookseb üks nugadega ja jääb karistamata, homme jookseb veel üks ja teeb suurema tapatöö. Sellised peavad teadma, et selline käitumine ei jää karistamata!
 
Reply
28
23 hours ago
Manage
Markus Kägo Karistamata???? Kas see on õige karistus selle eest, et inimesel oli psühoos..... kui sinu laps satuks samasugusesse olukorda siis mida sa siis mõtleksid? Ma arvan, et keegi ei ole nii rumal, et teha nii arulageda naisega last.
 
Reply
2
22 hrs
Manage
Diana Viiras Mida sa siis ütleksid kui selline jookseks sulle nugadega vastu, rõõmsalt naeratad, pissu oleks sul poisu püksis vähemal määral, edasi karjumsid appi...
 
Reply
1
13 hrs
Manage
Jaana Goldina Hr Markus Kägo ja kui ohvriks oleks olnud teie laps ja hukkuks läbi psühhoosis noakangelase, kas siis arvaksite sama?
 
Reply
3
13 hrs
Manage
Markus Kägo Antud olukord oli selline nagu videopildis näha. Kui oleks antud olukord olnud teistsugune siis ma ka kommenteeriks seda teisiti.
 
Reply
1
13 hrs
Manage
Raili Raudsepp Markus Kägo pigem elan teadmisega, et politsei lasi mu lapse maha ja elaksin ilmselt okas hinges politsei vastu, kui elaksin teadmisega, et minu laps tappis mitu süütut inimest.
 
Reply4 hrs
Manage
 
 
 
Heleriin Kaur Varov Kui selle mehe postitusi vaadata, siis tekib küsimus, mis teda painas vaesekest. Ja tegelt vōiks ju keegi omakestest tema konto lasta sulgeda, mitte siin mürki pritsida. ( ei ole ei politsei poolt ega selle surnud mehe poolt) .
 
Reply
9
23 hrs
Manage
Romet Puiga TAPPA KOHE!?!??! INIMENE OLI PSÜHHOOSIS, MURES, HÄDAS, KARTIS! KARTIS ET TALLE TEHAKSE LIIGA, ENDAST VÄLJAS! ÕIGE OLEKS OLNUD INIMENE NARKOOSI TULISTADA JA SIIS KINNI SIDUDA JA PSÜHHIAATRIAKLIINIKUSSE VIIA. MILLEKS TAPPA???? ÕPPIGE POLITSEI!!!
 
Reply
26
23 hrsEdited
Manage
 
Hide 11 Replies
Heleriin Kaur Varov Kus oli siis pere?😔
 
Reply23 hrs
Manage
Romet Puiga ei ole infot. aga tappa pole vaja. teha kahjutuks ja siis aidata inimest.
 
Reply
10
23 hrs
Manage
Romet Puiga õudne otsus politsei poolt. et see oleks õppetunniks. loodan, et tulevikus enam nii ei käituta.
 
Reply
4
23 hrs
Manage
Wolli Moller Eijap, politsei peaks laskma ennast vaimuhaigete poolt läbi torkida.
"NARKOOSI TULISTADA" kek, millega?
Kaastunne kõigile osapooltele aga püsigem reaalsuses.
 
Reply
2
22 hrs
Manage
Romet Puiga ma olen 100% kindel, et on olemas vastavaid kuule või nõelavaid ampulle või mis iganes lahendusi, kasvõi mida loomade peal on kasutatud, kindlasti leidub ka inimeste tarbeks. sinu reaalsus on siis, et haige inimene tuleb kohe ära tappa jah? päris korralikult arenenud mõtlemine
 
Reply
6
22 hrs
Manage
Wolli Moller Reaalsus on see, et ametnik oleks nuga saanud. Ohver kukkus nii umbes meeter enne politseinikku maha alles ju.

Sinu 100% kindlad ampullid, mida loomadel kasutatakse mõjuvad vahel minutitega, kui mitte kauem. Nendes kasutatakse lahedaid aineid nagu etorfiin/m99. Guugelda seda ja mõtle kuidas selle laks inimesele mõjub.

Kas kohe tappa? Muidugi mitte. Toetan nt elektrišokirelvade kasutuselevõttu. Politseiniku elu on ka midagi väärt või ei?
 
Reply
2
22 hrsEdited
Manage
Romet Puiga mitmekesi saaks ikka igast erinevaid meetodeid kasutada, mingeid võrke või rihmasid või mis iganes süsteeme. politseiniku elu on küll väärt. ei tea täpselt mis olukord seal oli, aga ilmselgelt noaga hull mitme politseiniku vastu ei saa ja tapmine pole parim lahendus.
 
Reply
3
22 hrs
Manage
Wolli Moller Muidugi see ei ole parim. Aga see olukord oleks 100% lõppenud pussitatud politseiniku ja surnud vaimuhaigega kui esimene ametnik poleks ennast kaitsnud. Vaata videot ja vaata seda lõplikku vahemaad mis seal oli.

Nad tegid olemasolevate vahenditega (!) kõik, mis said. Nad pole EOG.
 
Reply
1
21 hrs
Manage
Romet Puiga fair enough. arenguruumi on siiski. oleks saanud paremini.
 
Reply21 hrs
Manage
Антон Нови Politsei tegi seda, mida nad peaksidgi teha
 
Reply12 hrs
Manage
Oliver R Topper Aru ma ei saa, kas siis tõesti politseile midagi muud ei õpetata kui tapmist. Mingit enesekaitset, no ma ei tea. Neid oli ju ometigi kaks ja ei saanud hakkama ühe nugadega kleenukese tüübiga. Oletan, et heas füüsilises vormis, treenitud pollarid. Tõepoolest...
 
Reply11 hrs
Manage
 
 
 
Maie Olen Kaastunne lähedastele.
Image may contain: fire
 
Reply
7
23 hrs
Manage
Triin Talk On väga kahju, et kui inimene internetis inglise keeles segaseid sõnumeid hakkab saatma, on esimene reaaktsioon, et küllap see on mingi error, konto üle võtnud robot vms... see oli mul vähemalt ainuke mõte neid postitusi nähes, ja skrollisin rahulikult edasi.Tuleb ikkagi sellest esimesest mõttest kaugemale mõelda ja küsida, et mis lahti, miks sa nii segast peksad viimasel ajal. Kellegi võibki olla päris jama, mitte digijama.
 
Reply
10
22 hrs
Manage
Jana Gurbanova
 
GIPHY
 
Reply
2
22 hrs
Manage
Eha Kaurit Tundsin Jaanuse perekonda kunagi, sest elasime ühes majas ja väga tore intelligentne pere. Pojad on kõigiti tublid olnud. Sügav kaastunne perele! Äärmiselt kurb lugu!
 
Reply
5
22 hrsEdited
Manage
Tiina Kümmel-Klooster Sellistel puhkudel mõtled, miks, miks, miks  Sellist asja ei oleks tohtinud juhtuda! Nii kahju! Siiras kaastunne perele!
 
Reply
4
22 hrs
Manage
Wolli Moller Naljakas kuidas inimesed tuginevad hollywoodi võitluskunstidele ja täppislaskuritele oma järeldustes. Minge lasketiiru, proovige märki lasta. Laske sõbral marker kätte võtta ja proovige see talt ära võtta.

Ka politsenikul on pere, kes teda koju ootab.

https://www.youtube.com/watch?v=37XiSn81oFw

Pange oma lähedaste tervisemuresid tähele enne kui nad vabakale noaga vehkima lähevad, kõigil õnnnelikum ja pikem elu.
Demo on how real knife attacks happen from Richard Dimitri, founder of Senshido Our…
YOUTUBE.COM
 
 
Reply
24
22 hrs
Manage
Tiiu Valdson Kindlasti eriüksusel need oskused tugevamad. Iseasi kas ka nii kiire valmissolek.. Pole inimest,pole probleeemi..
 
Reply
1
12 hrs
Manage
Kuldar Otepalu Turu pussitaja saadi elusalt kätte, eile USA-s 8 inimest tapnud usbekk saadi elusalt kätte. https://maailm.postimees.ee/.../new-yorgis-tappis...
New Yorgis vahistati 29-aastane usbekk, kes…
MAAILM.POSTIMEES.EE
 
 
Reply6 hrs
Manage
 
 
 
Helen Helen Südamlik kaastunne, väga traagiline
 
Reply21 hrs
Manage
Age Ruuse Väga kurb lugu.Sügav kaastunne lähedastele!
 
Reply21 hrs
Manage
Aivar Klaos Politseinik oleks võinud taganeda või esialgu lausa eest ära joosta (vaevalt, et noakangelane kulli oleks hakanud mängima) ja siis jälitada teda uuesti. Teised politseinikud proovinud talle seljatagant läheneda. Peaks olema ju koolis õpetatud sambovõtteid kuidas kurjategija relvituks teha või kuidas kasutada kumminuia külmrelva vastu sellistel puhkudel. Proovida veelkord analüüsida olukorda ja anda uuesti korraldusi noad maha panna või läbi rääkida (venitada aega kuni rahuneb) ... ja alles siis kui läheneb veel uuesti ohtlikult mõne inimese suunas tulnuks relva kasutada. Jalgade piirkonda. Otsus tulistada oli ehk liiga tormakas. Ja veel rindu .. 
Aga jah, ega sel õnnetul politseinikulgi, kes õnnetu olukorra keskmesse sattus, olemine praegu just kõige parem pole.
Kaastunne Jaanuse omakestele 
 
Reply
12
8 hrsEdited
Manage
Triin Tu Mul on nii kahju...
 
Reply20 hrs
Manage
Triin Tu Kus üks tekst siit vahepealt kadunud on?
 
Reply20 hrs
Manage
Kata-Riina Luide Mul on väga kahju, et täna seda inimest ei ole. Kõik oleks võinud teisiti minna. Täna , siin ja praegu ei tunne ma ennast turvaliselt ja seda politsei ebaadekvaatse käitumise pärast. Kui politsei ei suuda reageerida ühe inimese ründamisele ilma teda tapmata, siis mis on järgmine olukord ja kus on järgmine õigustus? See on õudne! Siin on mul tunne, et meie kaitsjad ei ole tegelikult psühholoogiliselt ettevalmistatud või on lausa hirmunud terrori ohust. Puudub adekvaatne olukorra hinnang. Psühhoos ja skisofreenia on vist laienenud ka politseile....andke abi kõigile ja andke tagasi usk, et lahendus ei ole surm. Kaastunne lähedastele.
 
Reply
17
17 hrs
Manage
Monna Lori Et oleks pidand laskma end torkida noaga ja siis oleksite ka teie rahul ?
 
Reply14 hrs
Manage
Jaana Goldina Aga ongi terrorioht!!! Politsei on vähemalt ettevalmistatud selleks. 
Kui ohver oleks olnud mõni pealtvaataja või su enda laps, kas siis ka politseinik käituks valesti? Õnneks asi nii kaugele ei läinud. Kus on kena ja tore pere ning sõpruskond, et ei saanud aidata haiget???
 
Reply
3
13 hrs
Manage
Armin Särg Mis jalga laskmisest te räägite. Nii lähedalt jalga lasta on oht. Nii endale kui ümber viibijatele. Kuul vöib könnitee kivist teha rikoseti ja tabada kedagi teist. Politseil ei jäänudki muud üle kui teha rind kerre lask. Et mitte ohustada ümber olevaid inimesi
 
Reply
4
10 hrs
Manage
Marie Kõvask Vaadake teise pealtnägija tehtud videot. Esimesed 3 lasku on õhku ja neljas on nii meetripealt. Politseinil poleks saanud mujale lasta. Järgmisel hetkel oleks tal endal noad rinnus olnud. Jah, oleks pidanud laskma jalga, nii nagu õige on, aga nii lähedalt pole seda võimalik teha.
 
Reply7 hrs
Manage
 
 
 
Kata-Riina Luide Ja tegelikult olen väga vihane, sest välja paista lastakse, et kõik oli ok. See kohene eneseõigustus on esimene ohu märk ja annab aimu julmusriigist, kus võim seal õigus.
 
Reply
7
17 hrs
Manage
Inga Hinnosaar Tahaks teada, mis oli tema mõttes kui ta läks vastu oma viimasele tunnile ...
 
Reply
2
17 hrs
Manage
Tiiu Savelli See, kuidas ta välja nägi, paljajalu ja mitte aastaajale vastavas riietuses, oli ju selge märk, et vaimne seisund pole korras. Ta olevat liikunud ju raekoja platsi poolt, see pole ju nii, et äkki ilmus kusagilt välja oma nugadega. Ja ta polnud ju kedagi rünnanud.See, et talle anti käsk noad maha visata, sellest ta kindlasti ei saanud aru. Ta oli omas maailmas ja aktiviseerus siis, kui enda jaoks ohtu nägi. Ja tal oli õigus. Haiget inimest ei tohiks külmavereliselt rahva silme all mõrvata. Kindlasti oleks saanud leida lahenduse, kuidas temalt noad ära võtta. Olen siiamaani shokis politsei käitumise pärast ja hirm on ka. Mäletan Jaanust, kui ta Stari tantsuklubi tubli tantsupoiss oli.
 
Reply
5
4 hrs
Manage
 
 
 
Jaanika Asula Mendiriik, mis seal ikka.. Alati jääb ment ju õigeks  Sügav kaastunne!
 
Reply
4
16 hrs
Manage
Birgit Luts Eesti mendid*! Kaastunne lähedastele!:(
 
Reply15 hrs
Manage
Kristel Glaser Mis mendiriik? Politsei tegi oma tööd. Kui lahkunu oleks oma teel mône kôrvalise isiku tapnud, oleksite küsinud, kus oli politsei.

Kaastunne lähedastele ja sôpradele. Ilmselt oli kadunukesel raske aeg, mis kahjuks kurvalt lõppes 😞
 
Reply
17
13 hrsEdited
Manage
Diana Viiras Kahju lähedasi! Kaastunne neile!
Inimesed pöörake oma lähedastele rohkem tähelepanu, ärge olge ûkskõiksed, haiged vajavad ravi.
 
Reply
7
13 hrs
Manage
Igord Dul Он долго шел по городу с голыми ногами с ножом в руке , с веревкой на шее , на лбу написано ,,, дурак,, 
------Halloween-------
Поражает количество троллей в Эстонии. Берущих только одну точку зрения - полиции.
 
Reply
2
13 hrsEdited
Manage
Екатерина Ма Как можно быть настолько необученным полицейским, чтобы стрелять в человека напоражение, даже не пытаясь его остановить иными способами. Америкосы научили что-ли? Да и вообще как-то это все странно, темная история... Жаль человека..
 
Reply
5
12 hrsEdited
Manage
Антон Нови А три предупредительных выстрела не считаются? Он не реагировал.
 
Reply12 hrs
Manage
Ирина Денищик Заболеть может любой человек. Любой. Надо полицейским тренироваться стрелять по ногам, а не сразу в сердце. Ведь задача остановить и обезвредить, а не убить
 
Reply
7
12 hrsEdited
Manage
Екатерина Ма Антон Нови а по Вашему это всё, что можно сделать? ))) Это же смешно и непрофесионально! Наша полиция нихрена не умеет и не первый раз это доказывает. Если они приехали на вызов, зная, что человек бегает с НОЖАМИ, так давайте, делайте захват, окружите его целой бригадой, а не тупо стрелять! Моразм!
 
Reply
5
12 hrs
Manage
 
 
 
Marina Kotova Mis kuradima puust tehtud inimesed! Tulete surnud inimese kontole,ning hakkate sitta tootma!Häbi pole olgugi mis oli aga ta oli inimene mitte loom! Kas teil oleks hea kui tullakse kommenteerima teie tuttavate surma või mis iganes!Ei tunne isikut aga väga kahju kui meil sellised õelad inimesed!
 
Reply
17
11 hrs
Manage
Prl Kristiina Marina, olen sinuga täiesti nõus. Nagu mingi jututuba oleks siin lahti läinud! Lähedastest on kahju, kes neid tekste näevad siin.. Kui keegi tahab vaielda, sõnavõtta siis vaielge postkastis, mitte siin! 
 
Reply
2
11 hrs
Manage
Marina Kotova Ehk saab lasta konto sulgeda ? Siis poleks seda jama siin!
 
Reply
1
11 hrs
Manage
Lilija Lilija Vaata kuidas sa ise kirjutad!
 
Reply
1
10 hrs
Manage
Marina Kotova Mis siin halvasti...see kuidas kirjutavad ...ja parastavad on normaalne.See haiglane pigem!!!
 
Reply
1
10 hrs
Manage
 
 
 
Erik Krupp Tõesti on kahju sellest.
 
Reply7 hrs
Manage
Kristiina Paumo R.I.P.  
Kaastunne lähedastele! 
Ilkujatele: igaüks teist või teie lähedane võib ükskord olla samas olukorras. Kurb kui inimene õigel ajal abi ei saa.... Rohkem inimlikkust ja mõistmist.
 
Reply
5
7 hrs
Manage
Andres Kalev Rebane ei usu eriti, et paarimees maha lasi. Politseid on alati oma inimeste asju kinni mätsinud, seljad koos. samas pole sellel ka vahet. niikuinii oli üleliigne jõu kasutamine.
 
Reply
1
6 hrsEdited
Manage
Сайлаубек Ленинбек Көпбосынұлы nice, another trumpanzee pseudo nazibis killed! at least grow your balls and become real nadsi, trump himself is a jewish
 
Reply6 hrs
Manage
Anne Vahi Oleks tänaval paar inimest ära suskinud, siis oleks öeldud, et miks politsei ei kasutanud radikaalseid meetodeid. Keegi ei tahaks et ta omad lähedased sellisele lähedale sattuksid. Tuletame meelde kurikameest.
 
Reply
1
5 hrs
Manage
Maarit Põldvere Kaastunne 😞 Olen kaotanud mitu kallist inimest tànu depressioonile Ja tean kui tôsine asi see on 😞 kui tunned et oled ûksi Ja tuge ei ole ,màrgake inimest enda ûmber,aidake.
 
Reply
6
4 hrs
Manage
Daniel Janson Kaastunne lahedastele! Politsei poolt,aga ebakompententne too peavad tagasi laskmistundi minema paari meetri pealt ei suudeta jalga lasta. Kolka koige madalma tasemega patrull-algajad ja oleks aeg ajaga edasi minna ja Taserid meie eesti Politseile rakendada. Siin ei ole vaja raketiteadjat, et mees oli vaimselt hairitud, aga toenaoliselt IT mehena ja oma loomuse juures poleks nuga kaiku lasknud, aga tosiasi on see, et potentsiaalne oht oli vaja lahendada, aga kindlasti oleks olnud ka parem meetod olukorra lahendusele. Ei kiida heaks ja loodame, et selliseid apsakaid meie professionaalide poolt enam ei juhtu. R.I.P
 
Reply
3
4 hrs
Manage
 
 
 
Daniel Janson kui oli aega 3 lasku ohku lasta, tahendab, et oli aega ka reageerida et lahedalt jalga sihtida, reageerida, et oht elemineerida tehes inimene kahjutuks, miks ei ole Eesti politseil taserid?? Soomes on koigil olemas...
 
Reply
3
4 hrs
Manage
Kristjan Suvi Jah, takkajärgi on kõik hästi targad ja ekraani taga kõige julgemad. Kui see vahejuhtum, mis Vabaduse Väljakul aset leidis, oli nii ohutu ja kõige tõsisemat sekkumist ei vajanud, siis miks üldse korrakaitse kohale tuli? Tuli sellepärast, et ohus olid teiste inimeste elud. Ei teadnud sel hetkel keegi, et tegu on vaimselt ebastabiilse kodanikuga vaid täiesti õigustatult kardeti kõige hullemat - isehakanud terroristi. Olgem ausad, kui piiri taga sellised asjad aset leiavad, siis juhtuvad need varem või hiljem ka meil siin, näiteks Vabaduse Väljakul, näiteks Solarise keskuses. Nimeta ainult. Me peame igasse sellisesse juhtumisse suhtuma täie tõsidusega. Me ei tea, mis olid selle kodaniku sügavamad kavatsused, küll teame me aga seda, et ta jooksis mööda linna ringi, külmrelv käes ja valmis kedagi meist kohe maha lööma. Võimalik, et olukorda oleks saanud lahendada ka teisiti, ent eeldan, et politsei varustas end lähteandmetele tuginedes ja kõige võimalikuma kiirusega, mis omakorda seab piirangud operatsiooni põhjalikumaks planeerimiseks. Sest veelkord, inimelud olid ohus! Pigem hukkugu ohuhallikas kui süütud kodanikud ründaja psühhoosi ajel.

On hoopis iseküsimus, kas ründaja oli haige ja miks ta ravi ei saanud. Võimalik, et siin peab näpuga näitama juba teistele (eks igaüks mõtleb ise, kellele).
 
Reply
2
2 hrs
Manage
Margus Meigo On asutusi kellel pole mingi probleem, need keda vaja, teiste hirmutuseks, panna nuga käes tänaval ringi jooksma..
 
Reply23 minsEdited
Manage
Margus Meigo Kuid yeah.. eks siin asjad veel viisnurgelisemad kui arvata oskame
 
Reply23 minsEdited
Manage
Margus Meigo Suunad millest ta rääkis pole luulud, kuid seda kõike tuleb rahulikumalt võtta, 
nagu see ERR uudised toimetuse uuel aastal viimane vaimlik ülevõtmine.. 
haldusüksuste lammutamisega, asutuste ümberasutamisega uute nupukeste installimine jne...

1 comment:

  1. Nüüd, mil olen ise kogenud, milleks oli/on võimeline ,nimetagemgi seda siis süvariikluseks, inimeste üle kontrolli teostavad ametnikud, ei imestaks ma sedagi, et liiga julgete väljaütlemistega IT poisil aidati "haigeks" jääda.Just nimelt. Aidati. See polegi nii keeruline. Su kohvipulber,mida sa igahommikuselt jood, millegi suht maitsetu kuid mõjusaga saastada (tiamiin v.m.s.s. ) ja aeg teeb oma töö. Vastavalt vajadusele. Kes jääb tasapisi mälutuks, kes jalutuks, kellel hakkab süda jupsima kuni fataalse lõpuni , ehkki pärilikku eelsoodumust või vajalikku geeni südamehaigusteks või alzheimeriks pole..Ülijultunud IT kuritegude jälile võis saada It asjades üliandekas Jaanus. Mina , isegi tavainimesena, sain. Taevasse kiidetud e-riigis sai digidokumente mitme aasta jooksul korduvalt muuta, rikkuda, kustutada ja mingi aja jooksul tekkisid e-toimikus olevate võltsvariantide juude isegi digiallkirjade sertifikaadid. Just nii jultunult tegutses kohtunik Erkki Hirsnik koos oma abilistega Valga kohtumajas selleks, et varjata üht üsna temasse mittepuutuvat , väikest liikluskindlustuspettust ja politseiametnike omavolitsemist , asjajamiskorra- ja menetlusnormide ja isegi karistusseadustiku sätete rikkumist ja seda et Sisekontroll juba jättis oma töö tegemata. . Edasi oli võltsimiste jada vajalik juba selleks, et lauslollustest ,valeväidetest ja avaldajat diskirimineerivatest võrdlustest kubisev originaalotsus meediasse ei jõuaks ja kohtunik oma mõtetes paika pandud karjääriredelil ikka edasi minema pääseks... Tülika inimese hävitamiseks SÜVARIIK vahendeid ei valinud ja uurima ei kiirustanud neid kuritegusi ei prokuratuuri tädikesed ega Odinlased-kapokad . Loeb ka poliitiline tahe, nagu mainis Lavly Perling ja selles osas on tal tuline õigus.


    ReplyDelete