Wednesday, November 1, 2017

Delfi Kommentaar 3




http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/hanno-pevkur-tanane-on-uliraske-politseinikule-kes-pidi-langetama-otsuse-tulistada-inimese-pihta?id=80019064&com=1&reg=1&no=0&s=1






Kommentaar eemaldatud

    Fusi 
    31.10.2017 19:31
    Vana mees maalt, ka Sina oled mingi arvamuse avaldaja? Püsi teemas mitte ära hakka jälle oma poliitilist iba ajama

    Mükoloog 
    31.10.2017 19:50
    Muig ... Sul on probleem loetust arusaamisega? Loe kõik mu kommentaarid üle ja leia kus ma olen kiitnud reformierakonda. Küll aga kõik vene kirsad nagu sina saavad molli. Mis ustavust puudutab, siis kahjuks sinu kodumaa on suutnud panna omale ustavad indiviidid päris paljudesse erakondadesse ja seda taasiseseisvumise ajal ... kuidas on võimalik, et täna on veel suures aus Edgar Savisaar, KE, Marju Lauristin, SDE, Arnold Rüütel, KGB ja EKRE jne. Kaua võib?

mats maalt 
31.10.2017 19:36
Nonii... Juba ronivadki poliitikud kapist välja,et ennast upitada

    Fusi 
    31.10.2017 20:18
    Mis selles imeliku on, et endiselt siseministrilt kommentaari küsitakse? Asjade loomulik käik ju. Pigem esita küsimus teisit: miks delfi küsis kommentaari Pevkurilt, aga mitte aastakümneid politseis töötanud (suvaline nimi siia) inimeselt?
    Lihtne: Pevkuri nimi kogub klikke, lihtsa politseiniku oma mitte. Mida klikid toodavad? Raha. On sellest nii raske aru saada? Või arvad, et Pevkur helistas ise delfisse, et kommentaare jagada?

Kommentaar eemaldatud

    did_227560 
    31.10.2017 19:46
    no ei ole kõik james bondid, kes on mistahes situatsioonis tabama 1cm läbimõõduga sihtmärki. Mingi hull sulle noad käes peale jookseb, lased ikka suurimat sihtmärki ehk keret. Ja kui seal pisut valesti läheb, ongi elu kustutatud.
    Ei taha praegu selle tulistaja nahas küll olla...

    Dr.Sci 
    31.10.2017 19:59
    Kui sa oled natuke jälginud relvakoolitusi siis tulistama õpetatakse ikka silueti keskele, kätte, jalga tulistamise eest ei saa ühtegi punkti. Ja mis on sisse koolitatud piisavalt hästi, see tuleb vajalikul hetkel automaatselt.

    Fusi 
    31.10.2017 20:24
    Kui inimene on narkojoobes/vaimselt segi, siis see pauk kätte/jalga seda inimest küll kinni ei pea. Ta oleks šokiseisundis ja ta ei saaks ööd ega mütsi aru, et ta on pihta saanud. Liigub ikka edasi ja on jätkuvalt väga ohtlik. Lisaks proovi sa liikuvale käele/jalale pihta saada. Üks pauk mööda ja rikošetist võib see kuul hoopis kellegi kõrvalseisja ära tappa. Mingi aeg üks politseinik sai nuga samasuguse hullu käest. Tahtis ka heaga, aga heategu sai karistatud.

Kommentaar eemaldatud

    Fusi 
    31.10.2017 20:29
    FREE ESTONIA, ei teadnudki, et sa oled spetsialist teadmaks millal ja kuhu tulistada. Eksperdid väidavad, et tegu oli õige valikuga. P.S faktid jälle sul paigast ära nagu alati, 3x tulistati hoiatuseks, üks kord rindkeresse mitte nagu sina jälle valetad, et "tulistas politseinik mitu korda rindkeresse".

    FREE ESTONIA 
    31.10.2017 21:01
    Ei teadnud? We can fill the whole social media with what you don't know!
    Sa ilmselt ei ole teeninud 2 aastat armees ega omanud isiklikku relva.
    Videost on 3 lasku kuulda sisuliselt 1 sekundi sees ja vahemaa on sel hetkel 2-3 meetrit... milline sellises situatsiooni õhku ja milline pihta läks , seda sinusugune uriinisipelgas ei tea! Materiaalne fakt on see,et mentaalselt ebaadekvaatset meest tulistati surmavalt rindkeresse kui saanuks tulistada ka jalga... BAD JUDGMENT! Inimelu tagasi ei too! See ei olnud sinu vend ega sinu poeg, sestap zip it !

    Fusi 
    31.10.2017 21:18
    Ta polnud ka sinu vend ega poeg, seega zip it yourself. Ma lähtun sellest mis on esitatud faktid, ehk üks kuul rindu millesse ta suri mitte sellest mida hägusest videost võib üks järgmine segane vandenõuteoreetik arvata! Mõistagi pole mul pilti sellest ühest kuuli august, aga küllap sinusugune uriinisipelgas teab häguse video põhjal ju paremini ning lükkad ametlikud andmed kergelt ümber.

    FREE ESTONIA 
    31.10.2017 23:55
    Kle imbetsill! Mina ytlen ,et seda noort meest ei olnud vaja tappa! Sina aga kaitsed neid ,kes seda tegid. SEDA EI OLNUD VAJA TEHA!
    Ei olnud mingit vajadust käituda temaga nagu islamiäärmuslasega!
    Selle asemel ,et olla läbilastud jalaga haiglas on see veel üsna noor mees surnukuuris! Mine ja laula seda politsei kiidulaulu poja ja venna kaotanud eesti perele!

Anonüümne kommentaar
31.10.2017 20:16
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "i" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas

Anonüümne kommentaar
31.10.2017 20:34
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "No nii" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas

    Koll Mckoll 
    01.11.2017 02:54
    Viktor Podpaskov

    Kuna meie perekondades pole hullunud narkomaane siis sellist asja pole juhtund ega juhtu kunagi .

Kommentaar eemaldatud

    Fusi 
    31.10.2017 20:51
    3 hoiatuslasku on piisav, liigagi palju. Mida sa sõgedaga teed kui ta peale 3 pauku õhku ikka veel sinu poole jookseb nugadega? Hakkad jalahoope jagama? Riskid omaenese eluga või teed nagu õpetatud?

Anonüümne kommentaar
31.10.2017 20:57
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Juhkum" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas

Bogdan Tagasihoidlik 
31.10.2017 21:57
See on politsei mitte professionaalsus ... !!! Meil eutonaasia n keelatud ja hukkunu
võis näiteks hoopis vähi haige olema provotseris et politsei laseb ta maha. Aga politseinikud oskavad just kriimasja teha ja kiiruse eest kep.da ... 100% olen kindel et mõrvar politseinik kannab eesti prekonnanimi( hirmust lasid)... !!!

Nik Ts 
31.10.2017 21:59
Poliitikud, õppige juba oma suud kinni hoidma, kui pole midagi öelda. Ratsa rikkaks, 5 rikkama hulka, üle teiste laipade aasta ettevõtjaks, tugevaim jääb ellu, naised on mehe alamad. Kõigil on niigi Reformierakonna visioon peas.

did_218932 
31.10.2017 22:07
Kaitses ennast ja õieti tegi. Pätt sõna ei kuula, tuleb noaga kallale siis vastuseks kuul kerre ja kogulugu.

Anonüümne kommentaar
31.10.2017 22:24
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "muti" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas

Viktor Podpaskov 
31.10.2017 23:10
Mis krdi tulirelva.. Milleks on neid gaas,kumminui või siis elektrišoki mingisugune värgendus.. Piisavalt asju millega inimest peatada. Seega minu jaoks on see ametnik mõrvar..( aga see on ainult minu arvamus )



----------



Evkur 
31.10.2017 19:15
Tubli politseinik, et selle mehe maha lasi. Samas ka kaastunne omastele. Eriline kahepalgelisus. Ju sai teada, kelle vend see tapetu oli.

    pragma 
    31.10.2017 19:49
    kratt, valimised on läbi..
    või valmistud järgmisteks?

    to krat 
    31.10.2017 19:51
    Mine kirjuta omale otsaette "loll" ja mine nugadega ekrenaute taga ajama.

    rt 
    31.10.2017 20:20
    pihkur räägi parem kuidas su ema kopteriga otsiti samas kui teised metsa eksinud võivad seal rahulikult kärvata🖕🏿

    Ghj 
    31.10.2017 22:36
    Väga vale koht, kus hakata mingitest poliitilistest erakmdadest ja oma parteide põhimõtetest rääkima. Häbi armsad inimesed.

    Vaatleja 
    31.10.2017 23:21
    Poleks arvanud, et poliitik on nii kahepalgeline ja eksitavat teksti avalikkusele "paneb." Seni, kuni politseinike õpetatakse tiirus ainult objekti kehasse tulistama,(mitte kätesse ja, või jalgadesse) ja seega oletatavat vastast kindla peale surmama, ei saagi politseinik omandada oskusi selliseid nugadega ärplevaid isikuid seaduse ette toimetama, vaid otse krematooriumisse saata.

    ahti 
    01.11.2017 05:37
    Reformierakonlane võtaks rahvalt veel viimsegi sendi kui vaid saaks.

    söör fon krat 
    01.11.2017 09:48
    Politsei käitus õigesti.

    ei saa olla nõus 
    01.11.2017 15:35
    paratamatu hind... millega peab arvestama.... kui ei allu politsei korraldustele ja lisaks kõigele... rünnatakse politseid.Huvitav lisaks millele?

    Kas mul on midagi vahele jäänud? Paratamatut.. pole küll siin õige väljend .Täna saan mina küll aru ,et oleks tulnud reageerida mitte letaalse jõuga..Kui kõik Jaanid ja Aasad ja Pevkurid arvavad ,et see endine Eesti meistrivõistlustel poodiumilgi seisnud võistlustantsia oli paratamatult vaja peatada tulistades... mitte jalga või õlga vaid selga -kehasse ?!
    OK liikus kiiresti politseinik ei olnud võimeline adekvaatselt sihtima..no tagane,sihi uuesti..mida iganes.
    Meil muidugi on lihtne nõuda OK, ei saa süüdistada politseinik tegi mis suutis aga kindlasti pole vaja väita et ainuõige otsus jne.
    Tegelikult väga kurb ja väga halb tulemus Hr Pevkur. Kus on need Elektrišokirelvad ..endine justiitsminister ja siseminister.

Kommentaar eemaldatud

    Pigem 
    31.10.2017 19:46
    Rohkem ja kergemini tuleb rahvast sellistest vabastada, nagu ameerikas seda tehakse, mitte tilulilutada siin neid pätte rahva kulul seal trellitatud pansionaatides.

    Axa 
    31.10.2017 19:47
    See oli mõrv!Mees seisis politseinike poole küljega ja kattis kätega pead kui politseinik tegi viimase,neljanda lasu.Vahe oli vaid paar meetrit.Laskja oli täielikult paanikas,ülejäänud aga põgenemisvalmis.Häbi,milline häbi,lausa vastik hakkab!

    ilma kohtuta 
    31.10.2017 20:02
    Politseinik tappis vaimselt haige inimese. Oleks võinud täpsemalt sihtida ja ründaja kahjutuks teha. Noad saab käest maha tulistada. Joobes või haige mees ei reageeri korraldustele ega õhku tulistamistele. Ta ei kuulegi seda. Poleks vaja olnud inimesele kuuli rinda lasta. Kas politseinikele täpsuslaskmise praktikat üldse ei tehta? Tapmisega saab hakkama iga tibi.

    bubuu 
    31.10.2017 20:23
    Maailm täis takkajärgi targutajaid..

    Ärge ajage lolli juttu rahvast täis platsil jalga laskmisest, oht tabada kasvõi rikošetiga kõrvalseisjaid on palju suurem kui rindkerre..

    juhan 
    31.10.2017 20:35
    Hanno, kus oli eriüksus?
    Isegi mingi raha eraldati selleks?

    Selline mees oleks tulnud maha rahustada, mitte karjuda ta peale! Olukord oli juba ju politsei kontrolli all! 
    31.10.2017 20:40
    Aga hetkel on politsei ringkaitses nagu paljudes teistes olukordadeski, kus näiteks on ülekäigurajal inimesi alla aetud jne..

    Politseinik oli juba mõtetes kangelane leheveergudel..

    Hea jutt 
    31.10.2017 22:46
    Rumalad jutud.
    Maha rahustada võib-olla küll. Tagantjärgi mõeldes võib-olla oleks pidanud püüdma vaimselt tasakaalutu inimest rahustada ja see käskiv kõneviis ei pruugi olla parim lahendus. Samas distantsilt sa peadki arusaadavas keeles korraldusi jagama, ei saa distantsilt eriti õlga pakkuda.
    Jutt jalga tulistamisest, või relvade käest ära laskmisest, on täielik võhiklikus. Proovige relovriga tabada liikuvat märklauda, jalga või kätte. Te ei saa selliselt kümnelt meetrilt inimesele normaaltingimustes pihtagi. Ja lõpus oli juba vend nii lähedal, et siin ei ole enam aegabsuuremalt sihtida. Me isegi eo tea, kuhu politseinik sihtis, ta võis vabalt sihtida jalgu ja lasta rindkerre. Kuigi just kehasse tuleb tulistada, tabamise tõenäosus on suurim. Relvastatud ja ilmselgelt ohtliku inimest ei saa lasta rünnates endale nii lähedale. Isegi tõsise tulistamine oli isegi liiga hilja. Politseinik riskis liialt, lootuses ilmselt, et ründaja siiski peatub. Ära ka joosta ei saa, kaotad igasugu kontrolli olukorra üle.
    Pealegi ei ole politseil sündmuse ajal selge isiku motiiv ja tervislik seisund, ka mitte füüsiline suutlikus. Pealegi veel adrenaliinitulvast tingitud kätevärin. Eks siis sihtige käest noad ära, sellist asja ei näe tihti isegi mitte filmis.
    Kahju muidugi, et asi lahenes nii, kuid politseiametnikul küll süüd polnud. Kui poleks lasknud ja ment oleks noa kõrri saanud? Mis siis?

    jger.meelis9@gmail.com 
    01.11.2017 02:40
    politseinike väljaõppe on mäda jah,ründaja võetakse maha 21 jala pealt,mitte ei lasta põhimõtteliselt endale selga joosta.

Kommentaar eemaldatud

    pragma 
    31.10.2017 19:51
    evelin, sina või?

    milles küsimus? 
    31.10.2017 19:54
    Potentsiaalse mõrvari nimi on ju avalikustatud - Jaanus Käärmann.
    Kui järgmiseks oleks see noakangelane teie last või ema torkinud, siis nii lolli juttu siit ei leiaks...
    Mees, kes selle ohu kõrvaldas, väärib aga igati kiitust oma tubli töö eest.

    to verehimu 
    31.10.2017 19:54
    paraku see oligi karma, et need 2 vastamisi sattusid. Kahjuks lahenes olukord sedasi. Ei tahaks sugugi politseiniku nahas olla sest kahtlustan, et sellega asi veel pole lõppenud...

    pihkur 
    31.10.2017 20:22
    Vägev! Ennastsalgav politsei suutis inimesemaha lasta. Elagu!!!
    Mina kuulsin videos kolme lasku. Inimesel on aga kaks jalga mille pihta oleks saanud lasta. Need mõrvarid tuleb puuri pista.

    bubuu 
    31.10.2017 20:25
    Ilmselt on 'verehimu' puhul siis karmaks mõne noakangelase kätte sattuda, sest politsei viivitas otsusega rünnaku ärahoidmiseks!?

    olev 
    31.10.2017 23:45
    Sellel inimesel oli kümme sõrme ja varvast ja veel midagi mis tolgendas kahe jala vahel, valik on sinu kui sa kunagi politseinikuks saad mille pihta tulistada.

Kommentaar eemaldatud

    Ähh 
    01.11.2017 05:02
    Taavit ei puutu keegi, sest juba ajalooliselt on välja kujunenud, et igas õukonnas peab olema oma kojanarr.

Soovitaja 
31.10.2017 19:18
Saatke politseinikud Kõlvarti juurde õppima kuidas inimesi kaitsta enda ja teiste eest. Maha lasta inimene on lihtsaim viis. Kui kutsuti politsei, siis miks tuli 1, miks keset linna lastakse noaga inimene maha?

    vanaema 
    31.10.2017 19:48
    Kas oleks pidanud ootama, kuni too nugadega inimene teisi inimesi veristama hakkab ja alles siis kutsuma politsei?

    to vanaema 
    31.10.2017 19:59
    Sellest ei räägita,kui kaua see noormees nugadega ringi liikus,sealjuures mitte kedagi kahjustades.Nii et,veristas politsei ja oma ebakompetentsusest.

    ank 
    31.10.2017 20:03
    mina soovitan soovitajal paljakäsi igasuguste narkomaanide, hullude, joodikute jne... vastu minna ja seda kõike 800 eest kuus

    bubuu 
    31.10.2017 20:27
    umbkaudu kuni max 4-5 minutit peale kõnet politseile oli tal jalutamisaega sealkandis, mis see info nüüd sulle annab?

    asperger 
    01.11.2017 01:11
    Üks on selge - mahalastud pätt enam teinekord nugadega ei vehi.

Purno&Pormo, MTÜ Brze-Est 
31.10.2017 19:20
Ma arvan, et Eesti ühiskond maksab lõivu, kuna sallib neid keda ei pea - endisi kommuniste ja nende ebakompetentseid lapsi, ja ei suuda ära tunda jagada halastust neile, kes mitte ainult ei vääri vaid neile, kellele PEAB. Eesti rikkus rahvusvahelist konventsiooni kohelda vaimselt haigeid inimesi väärikalt ja siin kuuleme taas mingit nõukogude retoorikat a ala punaarmee ja laevastiku ennestssalgavast ustavusest üritusele. Teie ei oleEesti, tei saa selleks kunagi, sest teie esivanemate käed on määritud koos tšekistidega lauas istumisest!

Kommentaar eemaldatud

jaan tatikas 
31.10.2017 19:22
..politsei tegi oma tööd..ja tegi hästi..ei ole,siin midagi lolli või hullu mängida inimeste keskel

    SS 
    31.10.2017 20:53
    Pole just pealtnägija, aga nõuka ajal oli kohustus peale hoiatuslasku haavata kallaletungijat jalga või muusse kehaosasse. Surmav lask oleks pidanud järgnema viimsel momendil.

    asperger 
    01.11.2017 01:13
    Miks see surmav lask küll nii suur tabuteema on samas, kui piinav lask jalga või mujale mitte?

Kommentaar eemaldatud

    jaan tatikas 
    31.10.2017 19:30
    ..haiget enam pole...keegi peab terveid ka kaitsma

    söör fon krat 
    31.10.2017 19:32
    Selge.
    Näiteks.
    aga kui ma sinu naise ära tapaks
    Kas siis sa ka ei lubaks politseil mind maha lasta.

    pragma 
    31.10.2017 19:53
    kratt, sind pole vaja tappa..
    sina saad südari juba pelgalt ekre nime kuulmisest..

    Noh... 
    31.10.2017 23:26
    kui inimene kujutab ohtu teiste elule (ka politseinikel on elu muide), siis ei ole haige. ÕIGE on kaitsta kodanikke ja ennast. KUI SEE NOAMEES OLEKS SINU LAPSE POOLE JOOKSNUD, mis siis....

    Mimm 
    01.11.2017 00:05
    Oleks oleks... AGA EI JOOKSNUD JU!!!

heiki 
31.10.2017 19:23
Oli raske päev politseile nagu ka sellele poliitikule Pevkurile. Politsei lasi inimese lihtsalt maha, kes tunnistatakse tõenäoliselt hulluks. Kõlab kuidagi eneseõigustamisena nagu ka Tartus inimese ülekäigurajal surnuks sõitmisele politseiniku poolt. Tartus tehti õlekäigurajal teed ületanule isegi postuumne alkotest, lootuses, et ehk oli ta moraalirajal eksinud. Tulemuseks oli see, et mõrvarpolitseinik sai süteemi täiusliku kaitse.

    vot 
    31.10.2017 19:33
    Tegelikult ka see, et see mees kes sõitis surnuks selle on ikka roolis.Ja Kohv väitis kunagi et niipea ta rooli ei saa kuid sai jube kiiresti jne jne.Nii, et vahet pole kui märk taskus võid teha mis tahad nigu jumal oled.Tartus jubanägime neid mente kes olid nagu jumalad ja neid veel kindlasti mis polevälja tulnud.

    bubuu 
    31.10.2017 20:30
    Meedias on video kus on rünnak näha ja sa ajad sellist infantiilset juttu siin?!

    "mõrvarpolitseinik"? - häbi peaks olema, vanemad sind küll pole kasvatanud! :(

    JAJAH 
    31.10.2017 23:24
    inimene lasti maha, sest ta oli ohuks kaaskondlastele ja samuti politseile. Ehk sa Heiki lähed ise noameestega maadlema ja siis alles plärad enda soojast pesast arvuti taga?


Vesirott 
31.10.2017 19:28
Karistusseadustik § 28. Hädakaitse
(2) Isik ületab hädakaitse piiri, kui ta kavatsetult või otsese tahtlusega teostab hädakaitset vahenditega, mis ilmselt ei vasta ründe ohtlikkusele, samuti kui ta ründajale kavatsetult või otsese tahtlusega ilmselt liigset kahju tekitab.

Sellega on kõik öeldud.

Aga Pevkur oleks võinud vait olla, oleks targem välja paistunud

    Arne 
    31.10.2017 19:48
    See paragrahv oleks läinud käiku iga tavainimese korral. Ja süüdi oleks ta mõistetud

    bubuu 
    31.10.2017 20:31
    Kas olid kohal, et väidad toimunut häidakaitsest erinevaks?

    Vesirott 
    31.10.2017 22:14
    Ei pidanud kohapeal olema, kuid olen erinevaid videosid näinud. Paljasjalgne tüüp kõnnib mööda vanalinna 2 nuga käes, mitte kedagi ei tülitamata. Kaugelt juba näha, et tüüp pole vägivaldne, kõigest segaduses ja vaimselt häiritud ja siis politsei laseb lihtsalt maha.

    bubuu 
    01.11.2017 08:54
    Vaata ka videot, seal on näha, et inimene ei jaluta vaid ründab joostes!

    Aga alati on võimalus ise paremini teha, mine politseisse ja samas olukorras eelda, et noaga sinupoole jooksja tahab vaid su ümber tantsida, eks ole näha kas järgmine päev räägid veel sellest juhtumist või on mõni sinusugune targutaja olukorra üle tagantjärgi vingumas!

Kommentaar eemaldatud

    söör fon krat 
    31.10.2017 19:38
    Haige oled sina

    jaan tatikasw 
    31.10.2017 19:45
    ..omksed oleks pidanud jälgima, et tabletid oleks võetud..ja seemneid poleks laokil

    Matsile 
    31.10.2017 19:48
    Miks mats ennast sööriks tituleerib? Sinatada sobib ikka endasuguseid lumpeneid.

    ... 
    31.10.2017 20:08
    Kui keegi segane jookseb (mitte ei jaluta) kahe noaga sinu poole, kas sa siis hakkad läbirääkimisi pidama? Tüüpi hoiatati eelnevalt korduvalt ja tehti isegi kolm hoiatuslasku, aga ei midagi.

    Ma 
    31.10.2017 23:17
    Noh, arvata on, et taserit eesti politseil ei ole... EI ole ka kogemust sellise juhtumi puhul, samuti tundub, et tulistanud politsei oli noor mees! POLITSEI EI TEADNUD, ET TEGU ON VAIMSELT HAIGE INIMESEGA!!!!! võis olla ka terrorist....

    Ma 
    31.10.2017 23:19
    Ära hakka isegi plärama siin netikommentaator. Kui sinu elu oleks olnud ohus, siis sa oleksid ju 100% tulistamise poolt. Maga edasi enda mugava ja turvalise arvuti taga

    üks rahva seast 
    31.10.2017 23:29
    mulle ei meeldi see liialt üldistav pealkiri "jälk rahvas", aga muus osas lõhnab tõesti ebaprofessionaalsuse ja/või puuduliku info ja/või ebapiisava oskuse järele hinnata olukorra ohtlikkust. kaks väljaõppega politseinikku peaks saama ühe kokanugadega mehe mahaväänamisega hakkama küll. ma arvan, et ka hr. kolk oleks tegelikult väikese rüseluse kasuks otsustanud, kui selgub, et vastas pole ju terrorist ja ohtu teistele inimestele pole. seda, et ohtu teistele polnud, on videolt näha. aga pevka tahab lihtsalt ministripäevi meenutada siin meiega koos.

    Suvaline eesti mees 
    31.10.2017 23:37
    KUI noamees oleks jooksnud sinu lapse poole 2 terariista püsti käes, kas sa ootaksid, et ta lastaks maha või et teda esmalt lihtsalt tulistataks jalga või keegi üritaks ta pikali joosta?

    &suvaline eesti mees 
    01.11.2017 06:19
    kuna mul püssi pole siis jah, kindlasti jookseks rajalt maha.

Kommentaar eemaldatud

    Jan 
    31.10.2017 19:53
    Sa ,, kukk,, kohtuda tahad????

    #jan 
    31.10.2017 22:16
    Sa kukk oled üks nendest kukkedest vòi vòi asusid ona jumalaid kaitsma, allalastud tohman!

Juks 
31.10.2017 19:35
Sind ründab mitme noaga tegelane ja sul on käes relv. Enne sinuni jõudmist teed mitu hoiatuslasku, aga tegelane läheneb edasi. Kohe on nuga sul rinnus, mis otsuse teed?

    söör fon krat 
    31.10.2017 19:37
    Lasen maha nii et silm ka ei pilgu.

    Neh 
    31.10.2017 19:48
    Mis otsuse teen või? Vaata, olen olnud taksojuht vene ajal ja ka vabariigi taaskehtestamise ajal. Tulirelva mul pole kunagi olnud, aga kolme noakangelase kahjutuks tegemise juures olen olnud küll. Olid ajad. Kumminui oli igas taksos ja ilmselgelt kuulub ka politsei arsenali. Ja kui politsei ei oska kumminuia noamehe vastu kasutada, siis on ta lihtsalt saamatu, ääretult kehva väljaõppega või kohutavalt arg.

    pragma 
    31.10.2017 19:56
    esimene kord, kus pean kratiga nõustuma..
    kardetavasti ka viimane..

    bubuu 
    31.10.2017 20:34
    Aga siis on 'Neh'il viimane aeg tänavale patrullima minna!

    Arvad, et oleks tasunud riskida politseil eluga, et äkki siiski seekord saab noad kätte ja ise jääd ellu, loterii ju on, aga mis seal ikka, see ju vaid elu, onju?!

    Neh 
    31.10.2017 21:44
    Babuu, sel juhul poleks neid vaja olnd sinna saatagi, kui nende eluga riskida ei tohi.

    to: Juks 
    31.10.2017 22:38
    "Sind ründab mitme noaga tegelane ja sul on käes relv"

    Krt tee faktid enne selgeks.

    Mehes viskas ühe noa tükkk aega enne juba minema (see kekset vabaduse väljakut). Ainuke asi, mis tal käes oli pisikene kollase platmass varrega ehitusnuga!!! Politsei mõistes "tappariist"... Idioot on see, kes vabandust ei leia.

    Ja kui videot vaatad, siis ta ei rünnanud vaid tegi paar kiiremat sammu politsei poole "spooki spooki. Käes on Halloween ja mina potesteerin".

    Enne kui kommenteerite tehke faktid selgeks!!!

    bubuu 
    01.11.2017 09:00
    Ei ole politseid tõesti tänavatele vaja, seal on Neh'i sugused kangelased korda loomas, kus sa (või mõni sinusugune) küll seekord olid on samas küsimus?

    Tee ise faktid selgeks, vaata või video uuesti üle, suur kokanuga käes kui politsei poole tormab, selgelt nähtav.
    Ja oli nähtav ka peale kukkumist kui politsei selle jalaga eemale peale kukkumist lõi, mitte küll vist videos, aga kohapeal oli.

Kommentaar eemaldatud

    Mutt 
    31.10.2017 19:42
    Vahet pole kas inimene on haige või terror! Maha lasta! See vist politseil aus vabandus. No mida? Argus pani politsei tulistama järjest lastud valangust

    krat on haige 
    31.10.2017 19:56
    Laske ta maha,ennem kui õnnetus juhtub!

    pragma 
    31.10.2017 19:58
    kratt, helme on sus seja taga.. puuhh..
    nali, nali, nali..

    bubuu 
    31.10.2017 20:34
    Valangust? Oled kõvasti kukkunud jah?

Stas 
31.10.2017 19:38
Raske päev politseinikul :) pigem ikka hukkunu lähedastel.

Arne 
31.10.2017 19:45
Haletseme ka veel mõrvarit, viletsat politseinikku.
Muide, pevkur oli ja see mees, kes vaherist kindrali tegi. Häbiväärne tegu.

mannetus 
31.10.2017 19:47
Kus on kilbid, nuiad ja lähivõitlus õpe, arvestada veel sellega, et politseinik ei olnud üksi, vaid neid oli rohkem, siis väga mannetu käitumine politseiniku poolt, haarata relv ja otse tulistada.
Ka eest ära jooksmine on taktika.

    pragma 
    31.10.2017 20:00
    lähim väljakutsele reageeriv patrull ei tassi kilpe kaasas..
    või soovitad politseinikel aja maha võtta ja aru pidada, kuni mingi hull kusagil juhusliku vastutulija ära veristab?

    bubuu 
    31.10.2017 20:36
    Just, las politsei jookseb eest ja loodab, et tagaajades väljakul mõni kõrvalseisja noaga susatud ei saa, või noh, kui saab siis on mõni neist siinne politsei materdaja, nemad vaid oleks sellega rahul.

    pragmale 
    31.10.2017 22:19
    keegi mängib lolli?
    tallinnas pole ühtegi 24/7 valves väljaõppinud politseiüksust?
    saadeti kiirusemõõtjad lahingusse?
    ringkaitse taga on peidus rumalus ja onupojapoliitika(mis on räige julgeoleku oht).
    vb käitis patrullpolitseinik õigesti. seda peab kindlaks tegema uurimine, mitte pehvkuri mannetu artikkel.

    to pragma 
    31.10.2017 22:44
    Lisaks on politseil shokkirelvad, uinutavad relvad, nuiad (mis on pikemad kui ehitusnuga! Teine nuga oli talk juba ammu minema visatud)... politseil on aega oodata kuni politsei auto jõuab sinna ja just 1 sek hiljem süütu/protesteeriva inimese maha laskmist tuli nurga tagant politsei auto!! MIda hekki!

    See kõik on selleks tehtud, et ükski inimene ei julge protsesteerida, sest ii kui sa politsei poole kurja pilguga vaatad või tema poole liigud, siis oled oht ja sind lastakse maha!!

    Ehk nüüd elame me politsei riigis, kus lastakse koha maha kui käske ei täida ja nii ei tee nagu brüssel, usa vms ütleb!

    bubuu 
    01.11.2017 09:01
    Ära korda valet, ei olnud tal mingit väikest ehitusnuga, suur pikk kokanuga oli rünnates käes!

    Kontrolli kasvõi videot vaadates üle!

    bubuu 
    01.11.2017 09:03
    hekki võid sa oma pobinaga ronida küll, kohalesõitnud auto seisis oodates tol hetkel Kaarli kiriku juures ja sõitis tulistamise peale kohale.

    Ära tee end rohke lolliks siin!

Abessiinlane. 
31.10.2017 19:48
Ja kõik need sõdurid, kes Eesti Vabariigi otsusel sõtta saadeti???

Dr. Perverso 
31.10.2017 19:49
Nii kahju kui hukkunust ka pole, siis politseametnik käitus adekvaatselt ja võttis vastutuse. Siinsed kiunujad, kes ametnikku mõrvariks nimetavad, võiksid suu vett täis võtta ja tuletada meelde kas või Soomes hiljuti toimunud pussitamisi. Kas tulistamiseks peab "allahu akbar" karjuma?

    Pealtnägija 
    31.10.2017 20:13
    Soomes mees ründas inimesi aga meil kõndis inimestest mõõda hullunud pilguga ega märganudki kedagi. Aga siis tõmbas politsei ise endale tähelepanu.
    Kõik oleks saanud rahulikumalt lahendada aga siin tehti nn hoiatuslasud järjest ning surmav lask kohe järgi. See on argus! Ja mõrv jääb mõrvaks! Politsei ja poliitikud võivad rääkida mida iganes!

    cxv 
    31.10.2017 20:27
    hirmul on suured silmad. sellisel juhul peaks hakkama maha laskma ka linnas kiiruseületajaid - euroopa kogemuse järgi võivad nad hetk hiljem kõnniteele pöörata. ei saa minna äärmusesse, et seal miskit sellist tehti ja nüüd edaspidi küsimusi ei küsi vaid laseme maha. meenutab 1950ndate usa makartismi, kus igat inimest süüdistati kommunistismi vandenõus. algas nõiajaht ja köeti ennast jaburalt üles kuni saadi lõpuks aru kui pimastatud ise oldi.

    Makartism (inglise keeles McCarthyism) oli Ameerika Ühendriikide kõrgemate riigiametnike süüdistamine ebalojaalsuses ja riigireetmises, eriti salasidemetes kommunistidega. Mõiste võeti kasutusele neid kampaaniaid juhtinud Wisconsini senaatori Joseph McCarthy järgi.

    bubuu 
    31.10.2017 20:40
    Huvitav, et julge pealtnägija ei lahendanud olukorda ise nii nagu peab, lasi inimese surra kuigi teadis täpselt kuidas peaks tegema asju, kaassüüdlane äkitsi?

    to Dr. Perverso 
    31.10.2017 22:49
    Tundub, et oled politseiriigi pooldaja.

    Nii kui vaikne ori ei ole ja natukene protestid, siis tuleb kohe maha lasta!?
    Ehk see sai hetkel pretsedendiks, et pottestida ei tohi, polisei poole kirja pilguga vaadata ei toi, politsei poole kiiremal sammul astuda ei tohi, sest siis lastakse kohe maha!? "Elagu vabadus ja demokraatia" (kui nii loll oled et aru ei saa siis ütlen juurde et see oli viimane lause oli iroonia).

    Politseil on sadu erinevaid relvi - elektishokk, unitav püstol, gaasipüstol, pikk kumminui munadess, politsei koerad, auto taktika jms.... Maha laskmine on kõik viimane eriti olukorras, kus inimese taga platsil jalutasid süütud inimesed, keda oleks kuul võinud tabada.

    MÕRVAR POLITSENIK TULEB VASTUTUSELE VÕTTA!


    01.11.2017 09:08

    Kui ntx. keegi "protestib" kirvega vastu su pead, siis relva sa kasutada ei tohi, sest noh inimene protestib, Darwini auhinna kandidaat tundud!

    "pikk kumminui munades" - misasja?

    Palju võimalusi on jah, aga siis kui selleks on aega, ntx. koera (uinutavat/gaasi püstolit) sa ei eelda ju igas patrullautos või tõesti eeldad, nad ei sõida ju veoautodega ringi!?
    Natuke, kui kasvõi natuke mõelda enne materdamist võib-olla siis jääb ajuvaba materdamine ära!

Vinge 
31.10.2017 19:56
Kui kunagi rahvas mässama hakkab, siis politsei laseb silmi pilgutamata rusikaga vehkijad maha! 
Seda vennad!
See poiss 
31.10.2017 19:56
oleks võinud kodus oma arvutimänge edasi mängida, mitte nugadega tänavale tulla. Ju siis oli peas midagi väga paigast ära mängitud. Aga kes sinna teise inimese pähe näeb? Tema elab virtuaalses maailmas, teised mitte. game over.
1+1 
31.10.2017 19:58
Hukkunu sooritas enesetapu kasutades vahendina politseiniku relva...
Mees28 
31.10.2017 20:03
Kuuldes sellest uudisest, hakkasin esimese emotsioonist naerma, et midagi sellist üldse juhtuda sai. Üks põhjustest, miks naerma puhkesin oli kahjurõõm EKRE-laste üle, et kõik noaga vehkijad ei ole pagulased ja nö hullukesi leidub igast rahvusest ja nahavärvusest - ka meie eestlaste seas. 
See viha ja hirm, mida EKRE külvab on täiesti mõistuse vastane. Ei süüdista ma selle noormehe surmas politseiniku vaid hoopiski ühiskonnas toimuvat. Esiteks EKRE-t, kes kõige enam hoiab päevakorras selliseid noarünnakuid mujal maailmast, et teenida odavat populaarsust. Poleks ehk ka sellele noormehele löönud pähe muidu neid nuge kätte haarata. Samuti poleks ehk politsei nõnda hirmunult reageerinud, kui poleks EKRE poolt sellist hirmutamist - väga "mahlaselt" armastavad nad kirjutada sellistest rünnakutest.
Kahju, et noor ja haritud inimene suri. Inimene, keda meie ühiskond väga vajas. Tema Facebooki kontot uurides tundub, et tegemist oli väga erakliku inimesega, kes kõige enam oleks vajanud lähedasi ja sõpru, keda tal just palju ei tundunud olevat. Inimesed on sotsiaalsed olendid ja üksikus võib kõigil mõistuse ära viia. Kaastunne lähedastele!
Juss 
31.10.2017 20:14
Politsel lasi nagu automaadist! Vanasti lasti ikka jalga ...
Kangelane????
31.10.2017 20:16
kas politseinik võib esimese asjana kerre ja pähe tulistada? Kas jalad- käed ei peaks mitte eelisjärjekorras olema? Lisaks on politseinikul gaas, nui, elektrišokirelv. Kas neid ei pea kasutama ennem?
    Zepp 
    31.10.2017 21:50
    Eesti politseil EI OLE elektiśokirelvi!
    Viktor Podpaskov 
    31.10.2017 23:17
    töötad politseis,et tead seda,et neil pole elektrišokirelvi? Minule tundub vastupidi,et on ja on olnud isegi olukordi,kus nad on seda kasutanud.
uoiyuy 
31.10.2017 20:16
Jälk targutaja, kasuta võimalust vait olla. Võrrelda haige inimese tapmist mingite euroopa suurlinnade juhtumitega. Jah, politsei käitus tõenäoliselt õigesti. Aga lõpptulemus on traagiline ja mingi tühine broiler ärpleb siin samal ajal kui hukkunu lähedaste kodus on lein.
Mis raske ???? 
31.10.2017 20:18
võimupiire ületav ja labiilselt käituv politsei, laseb selgelt vaimselt häiritud inimese maha ja neil on nüüd raske ? Tõsiselt? Aga mida peab läbi elama tapetu perekond? Kui su pereliige hullub, on ehk isegi vaimselt haige nt skisofreenik, paljajalu sellise külmaga väljas - ja politsei laseb ta kogu kambaga lihtsalt maha! 
Sest õnnetuseks on tal nuga käes ja politsei ei suuda muud välja mõelda, kui minna paanikasse ja käsitleda hullunud isikut, kui terroristi ning ta maha lasta! Masendav ebakompetentsus! Kas politsei pole kuulnud, õppinud, et inimese tulistamine on ultima ratio! Seda põhimõtet rikuti päris kindlasti.
    Zepp 
    31.10.2017 21:53
    Ultima Ratio. Mitmed käsklused noad maha panna. Hoiatuslasud. Ja siis vaevalt sekund enne politseinikuni jõudmist lask kehasse. Näeb ikka väga ultima ratio moodi välja. Aga noh, heleroosas unistustemaailmas elav kõiketeadja arvab muidugi teisiti.
    to Zepp 
    31.10.2017 22:58
    Aga pandigi suurem nuga juba ammu maha. Mine kontrolli fakte!

    Käes oli ainult väike ehitus nuga!!
    asd 
    31.10.2017 23:52
    Vaata tunnistaja filmitud videot. Samal hetkel kui mees politseiniku suunas liikuma hakkab, hakkab politseinik ise samuti taganema. Kui mees on juba poole lähemale jõudnud alustab politseinik liikumise pealt tulistamist. Need niinimetatud hoiatuslasud ei paista üldse olevatki hoiatuslasud vaid ebatäpsed tabamused (hoiatuslasu sooritamisest teavitatakse ning sihitakse õhku). Siis kui mees on juba tõesti nii lähedal, et oleks tõesti võimalik ametnikku noaga vigastada, tabab politseinik teda rindkeresse, ise endiselt liikudes, mille tagajärjel noaga mees koheselt pikali kukub. Niimoodi on ülimalt raske täpseid laske sooritada samuti liikuva sihtmärgi pihta, mis ongi tõenäoliselt surma põhjuseks. Politseinik sattus ohtu enda ebaprofessionaalse tegutsemise tõttu ning tapmine otseselt sellest tingitud...
    bubuu 
    01.11.2017 09:11
    Suur nuga oli käes, lõpeta valetamine ja kontrolli ise fakte!!
ühtne euroopa 
31.10.2017 20:27
Reinsalu keelab nüüd noad ja tulistavad politseinikud ära
htg2 
31.10.2017 20:27
Politsei loogika kohaselt saab rusikatega vehkija politsei käest nuga


31.10.2017 20:30
Algatuseks--politseinikud on saanud korraliku relvakäsitlemis koolituse (kui on ikka saanud?)--ja paari sammu kauguselt oleks normaalne olnud tulistada näiteks jalga. Mitte kohe rindkeresse.
Mitte keegi meist, kaasa arvatud politseinikud ja asja heakskiitjad, pole kaitstud selle eest, et mingil hetkel lihtsalt normaalne mõistus ütleb ülesse, ja inimene hakkab jaburusi tegema, Ka ühiskonnaohtlikke.
Kas selline kiire tapmine on ikka asja ainuõige lahendus?
Kordan--see võib juhtuda ükskõik kellega. Ja täiesti ootamatult.
No nii 
31.10.2017 20:34
Kommentaarima kõvad mehed..
Teoorias on kõik lihtsam aga kui reaalne olukord, siis usun et te kõik oleksite sama teinud või siis nuga saanud.
Sellel hetkel kui toimus tulistamine, siis ei teadnud keegi mis häired või haigused noa kangelasel olid.
Kiruge mind või maa põhja aga härra politseinik tegi kõik õigesti ning ma loodan et ta tänasel raskel päeval saab piisavalt tuge oma kolleegidelt ning perekonnalt... Ning Ma südamest loodan et ta kunagi teie kommentaare lugema ei pea.
NB!kallid õelad kommentaatorid... Karma on olemas ning teie poole teel.
    Viktor Podpaskov 
    31.10.2017 23:22
    kui selline asi juhtuks kellegiga sinu perekonnast..ei tea kas siis arvaksid sama?
    Koll Mckoll 
    01.11.2017 02:54
    Viktor Podpaskov

    Kuna meie perekondades pole hullunud narkomaane siis sellist asja pole juhtund ega juhtu kunagi .
Juhkum 
31.10.2017 20:57
Ja las see "tubli " politseinik nüüd tunnebki süümekaid elu lõpuni!
Nii lihtne on ju päästikule vajutada, palju raskem on leida politseile sobivamat lahendust!
Ma ei saa aru, seal on mitu! politseinikku, kas tõesti üks ei saa gaasi lasta, teine kohe taserit kasutada, kolmas veepüssiga näkku sihtida,neljas selja tagant käsi vangistada, no ei tea kuidas seda haaret nimetatakse.., no ja mitu politseinikku seal nüüd oligi? Et tapmine on ainus ja õige lahendus?
Selle asemel et püüda leida põhjust sellisele käitumisele, otse inimeselt küsides, kui ta on maha rahunenud..? Vb põhjustab sellist käitumist mingi korgijook, mis ringleb...siis võib veel oodata taolisi olukordi, kus mingil põhjusel mõistus kaob?
Aga ei,tapame. Kahjuks.
    Mr Macgyver 
    31.10.2017 22:07
    Tunneb süümekaid, elulõpuni. 
    ega kui ma oleks ment siis ma ei tunneks kaasa teile, sest mul palk nii hea,
31.10.2017 21:00
Kas mitte ei olnud nii, et 3 lasku lasti lihtsalt mööda (või isegi üks riivakas) ja neljas tabas!
nii see ongi 
31.10.2017 21:08
riiklik mõrv
17. juulil 2014 tulistati Malaysia Airlinesi reisilennuk Boeing 777-200ER alla Ukrainas Donetski oblastis. Hukkus 298 inimest, neist 15 meeskonnaliiget. 
31.10.2017 21:16
Lennuki allatulistajad alguses juubeldasid, pärast said aru, et lasid alla vale lennuki.

Antud juhul oli ka vale mees...
Kodanik 
31.10.2017 21:24
Respect politsile ! Kõik peavad alluma politsei korraldustele ja isegi kui ei meeldi, siis saab vaielda hiljem (ntx. kohtus). 
Mulle meeldib politsei käitumine ja see peab olema sama sõltumata uskumisest, rassist jms. samalaadne.
Käesolev andis hea signaali, et sõltumata kõigest, politsei korraldust peab täitma... kui ei meeldi ja ründad, siis tulemus on vastav.
Ise arvan , et tüüp oli pilves vms vaimselt sassis, sest normaalne inimene nii ei käitu!
    Kodanik 
    31.10.2017 21:31
    Ohtu enam ei olnud ja olukord oli enne tulistamist politsei täieliku kontrolli all. Korraliku väljaõppe saanud politsinikud oleksid selle mehe maha rahustanud ja relvituks teinud. Mees oli neist väiksem ja paljajalu. Need kööginoad polnud antud juhul komplektis selle mehega politseinikele eluohtlikud.
    Zepp 
    01.11.2017 01:30
    Sul on vist selge ülevaade korraliku politseiniku kohustuslikust väljaõppest. Valgusta meid ka siis, kuidas täpsemalt toimib kodaniku maha rahustamine ja relvituks tegemine kui sekundi-kahe pärast jõuab see kodanik koos nugadega politseinikuni. Detailselt paluks.
Kikkas 
31.10.2017 22:15
Kui loomaaiast pòder siin mingi aasta plehku pani ja mòoda Paldiski maanteed eksles,siis lasti uinutipyssidega.Inimesele, kes on ju ilmselgelt haige, paneme ikka kohe kuuliga!!! No eile oli ju "kiired ja vihased 7" -eks politsei jòmmid said kohe sealnàhtut ellu viia !!
muti 
31.10.2017 22:24
Juriidiliselt ehk on õigegi, aga... kaks argpüksi, kes kardavad paari kööginuga. Hukkunu saanuks psühhiaatrias mõned süstid ja tulnuks neid paari päeva pärast tänama. Arvan, et see hetk jääb politseinikke kummitama elu lõpuni.
    Selgeltnägija 
    31.10.2017 22:37
    Ametikõrgendust need mehed ei saa enam 
    ja peavad lahkuma politseist mõne aja pärast.
    Koll Mckoll 
    01.11.2017 03:24
    to, muti 31.10.2017 22:24 

    Londonis oli kah paar köögi nuga ja ainult mõned läbilõigatud kõrid, eks mine räägi sama juttu läbilõigatud kõride omastele!
mitte 
31.10.2017 22:35
pihta, vaid maha laskma. Tegelikult raskelt haige inimese. Kaastunne mehe lähedastele. Ja õhus on hoopis küsimus, kas tõesti ei märgatud tema haiguse sümptomeid, et teda aidata?



Tõde 
31.10.2017 23:42
Selleks, et teine inimene maha lasta sellises olukorras pole tõesti mõistust palju vaja. Politseinikud, kes seal olid oleksid võinud õ i g e tegutsemise korral täiesti ilma ohvritete asja lahendada. Selleks peab olema sellistel meestel vastav väljaõpe. Maha lasta võib näiteks reamees šveik või mõni teine nekrut. Politsei peab korda kaitsma ja inimesi.
asperger 
01.11.2017 01:15
Kuidagi palju punaseid vasakliberaste on siia artikli alla sattunud kommenteerima. Eesmärk on süüdistada politseid ja kaitsta pätti. Just sellise vasaksaasta pärast inimesed parempoolseid jõude nagu EKRE valivadki.
asperger 
01.11.2017 01:17
"Kaakide pihta tuld!" nagu EKRE loosung kõlas viimastel valimistel.
Miks inimene jäeti surema? 
01.11.2017 01:25
MIKS POLITSEI EI ANDNUD ESMAABI ???
    asperger 
    01.11.2017 01:35
    Milleks? Lootusetu juhtum. Jääda sandina elama oleks ju suurem piin kui surm. Piin iseendale ja kulu maksumaksjale.
abdula 
01.11.2017 02:38
See juhtum näitab seda et kaitseministeerium arvestab sellega mis toimub ümber Euroopas. Antud selge käsk vastavalt oludele maailmas. Et politsei näitas et ei hakka siin pikkalt mõtlema kelle elu on kallim mitu elanikke või hoopis ise mõrvar.
Mr.X 
01.11.2017 05:06
no mida arvamusliider. ise juhtisid ühiskonna kaosesse ja nüüd pevku siin ja pevku seal!!!
kodanik 
01.11.2017 06:50
Pauluse kiri roomlastele 13:4...Kui sa aga teed
kurja, siis tunne hirmu, sest ta ei kanna mõõka asjata, ta on ju
Jumala teener, kättemaksja nuhtluseks sellele, kes
teeb kurja. - 
See surma saanud inimene jalutas enne poitseinike ründamist nuga käes mööda perest kellel olid kaksikud vankris,kui mingi isik jalutab nuga käes lastest mööda ja siis veel ründab politseid siis on sellise surm paratamatus ja jätke antud juhtumis politsei rahule.
Jüri 
01.11.2017 08:47
Argust ja ebapädevust pole vaja õigustada.Kindlasti oleks saanud teisiti.
01.11.2017 12:12
Pevkuri olematu ego avaldus vastavat avaldust tehes. Õigustab ja avaldab kaastunnet-täielik demagoog.
Nüüd arutatakse veel selliste le palga tõstmise teemat.
Põhiseadus: kui inimene on ohtlik iseendale(enesetapp) või teistele, on riigil kohustus ta sundravile toimetada.
Sama loogikaga võiks verejooksu korral ka inimese maha lasta. Mis tast siduda, las kärvab.
Vaimselt haige võib maha lasta? Siis võiks politsei minna vaimuhaiglasse ja sealsed haiged maha lasta, sest nendest paljud on võimalised noaga ringi kõndima.
Vaimuhaiged on ravi korral täiesti tavalised inimesed, verejooksu korral me ei lase haiget maha. Vaimuhaige pole alati haige, seda esineb teatud perioodiga ja on riigi kohus see teema tõsiselt lahendada, sest hukkuvad töövõimelised ja tihti ka andekad inimesed, sest ravile toimetamise süsteem ei kannata kriitikat, võib isegi öelda:see puudub. Lihtne on maha lasta.
Eraldi teema on muidugi käpardpolitsei tegevus. Kus oli gaasirelv? Kilbid kiivrid kuulivestid jne.
I








No comments:

Post a Comment